zwanger van minaar
zondag 26 december 2010 om 01:05
hallo
ben een jonge dame van begin 20
ik ben ingetrokken bij K hij heeft een dochter van 14 jaar
hij is bakker en is zelden thuis zelfstandig 42 jaar. ik ben bij hem
ingetrokken omdat hij me wou helpen en dat ik niet thuis hoorde in de bar (prostitutie) maar had een klant R we zijn verliefd hij heeft wel een vriendin hij zelf is hij 46 jaar het boterd niet tussen hun en ook hij heeft een zaak maar durf haar niet buiten zetten omdat haar broers ook in de zaak werken. zij heeft 2 zonen van een andere relatie
hij wilt dolgraag kinderen maar zij hebben geen sex
nu ben ik zwanger van hem
ik heb geen sex met K ook al zijn we samen wat kan ik het beste
doen ?
ben een jonge dame van begin 20
ik ben ingetrokken bij K hij heeft een dochter van 14 jaar
hij is bakker en is zelden thuis zelfstandig 42 jaar. ik ben bij hem
ingetrokken omdat hij me wou helpen en dat ik niet thuis hoorde in de bar (prostitutie) maar had een klant R we zijn verliefd hij heeft wel een vriendin hij zelf is hij 46 jaar het boterd niet tussen hun en ook hij heeft een zaak maar durf haar niet buiten zetten omdat haar broers ook in de zaak werken. zij heeft 2 zonen van een andere relatie
hij wilt dolgraag kinderen maar zij hebben geen sex
nu ben ik zwanger van hem
ik heb geen sex met K ook al zijn we samen wat kan ik het beste
doen ?
zondag 26 december 2010 om 01:10
zondag 26 december 2010 om 01:11
Dus...
Je bent prostituee, een (waarschijnlijk) meelevende man neemt de zorg voor jou op zich. Hij neemt je in huis en betaald voor je...
Nu ben je seks blijven hebben met een "klant" (nu gratis voor hem dus) en daar ben je zwanger van.
... Wat je moet doen? The wizard off Os opzoeken en vragen om een stel hersenen, en om een geweten..
Fijne kerst!
Je bent prostituee, een (waarschijnlijk) meelevende man neemt de zorg voor jou op zich. Hij neemt je in huis en betaald voor je...
Nu ben je seks blijven hebben met een "klant" (nu gratis voor hem dus) en daar ben je zwanger van.
... Wat je moet doen? The wizard off Os opzoeken en vragen om een stel hersenen, en om een geweten..
Fijne kerst!
zondag 26 december 2010 om 01:11
zondag 26 december 2010 om 01:17
quote:Gebakje21 schreef op 26 december 2010 @ 01:11:
Dus...
Fijne kerst!Sorry lag in een deuk om je reactie of beter gezegd ik kwam niet meer bij
Dus...
Fijne kerst!Sorry lag in een deuk om je reactie of beter gezegd ik kwam niet meer bij
zondag 26 december 2010 om 01:35