Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Helemaal blij met haar cd-speler! En het jongste mokkel met haar muziekdoosje. Ik heb weer een stapel cadeau's voor de rommelmarkt... Iemand nog een kalender voor 2011 nodig? Ff kijken welke, wacht....
2 muses van Papaya. Best mooi maar uiteraard ben ik al voorzien. En dat had schoonmama kunnen weten. Dat is namelijk ieder jaar zo. Duh.
En ik verrek het om geen kalender die ik handig vind te kopen omdat zij zonodig een traditie wil.
Gelukkig zit mijn haar goed. En heeft mijn schoonvader verstand van wijn
Suze, spui de frustraties maar! Klinkt als een wunderschöne Weihnachten .
Hier zit de kerstsfeer er ook wat minder in. De keurige kerstkledij ligt nog op de stapels, we lopen allemaal nog in de pyjama . Maken elkaar nog niet af, oudste heeft bijna de boel in de fik gestoken omdat ie niet kon afblijven van de kaars en ik heb besloten dat kerst geen feest voor mij is. De wederzijdse families zitten los van elkaar aan een zeer gezellige kersttafel met z´n allen leuk te doen en ik wil daar ook zijn, maar goed.
Ik heb gewoon het hele kersttoetje (voor de hele week) in een keer naar binnen geschrokt. Dat helpt .

Psssst Hel, ik ben zo benieuwd naar dat pakje in didi-papier.....
Ohhhhh Jin, ik stop direct met klagen. Ben je misselijk?
Alles beter dan die kalender Suze . Nee, niet eens misselijk haha. Is het wel gezellig?
Ik heb nog een ergere Jin: een nek massage kussen....

Maar goed, verder was het gezellig. Nu onderweg naar huis. Nog uur rijden.
Fijne kerstdagen nog allemaal! (wat er nog van over is...)

Hier zeer geslaagde eerste dag. moeder voor ontbijt, 's middags naar kerk (kindje wiegen. Zooo leuk. Mijn kindjes namen spontaan deel aan de levende kerststal. oudste als herder met stoicijns gezicht, jongste als schaap die alle kanten op ging en schrok van een van de mannen die de boel op het podium leidde...)

Vanavond met zijn tweetjes gegeten toen de hele boel op bed lag, heerlijk!

Geslaagde uitspraken:

T. was deze week kerstverhaal aan het vertellen aan mij. Toen was het moment daar dat de herders in de stal keken en wie waren daar? Joost en Marie! En wie nog meer? Kindje Jezus. Maar die is allang alweer dood hoor!

F. was vanmorgen de baby van de levende kerststal aan het bekijken. Ik had haar vast en zei: "zie je de baby in de kribbe?" F. : "Nee niet kribbe, baby ligt in de stroop!"

Wat een schatjes zijn het toch hè...

Jin: pyjamadagjes zijn soms leuk, maar deze klinkt n iet opperbest. (Op kersttoetje na dan...)

Suus: ah verwend dus. Leuk. Wie weet win je een fortuin op de rommelmarkt! Blij dat chickies blij zijn! En goed van de verbouwing trouwens!
quote:Jinny schreef op 24 december 2010 @ 20:35:

Fijne kerst Compu, hoe gaat het? Is het een beetje vrolijk of meer van het hoe komen we de kerstdagen door?

Jin.

Het gaat redelijk. CV en ik goed gesproken, weer wat closer, maar heb erg veel moeite met CG. Ze stuitert echt alle kanten op. Ik moet haar de hele dag aan mijn hand begeleiden. En als ik dat niet doe, dan breekt ze de tent af, ook als ik optreed. Erg intensief. Klinkt het bekend? |

Die pyjama, wat geweldig! Zou ik nou nooit durven.

Morgen actie?

Slaap lekker.
Leuke uitspraken, Bridges!

Nog iets leuks van CG. Ze was de hele tijd CB (naam) kwijt. En maar zoeken en maar zoeken.

En toen zag ik het kindeke Jezus uit de kerststal op de grond liggen, geweldig!
Ooh Compu, pittig zeg

Bridges, hier ook naar Kindje Wiegen geweest, was heel stom ha ha. Kinderen mochten alleen maar zitten. L als herder en B wil altijd de hele dag in zijn Hema hondenpakje zitten dus die was nu ook als hond (he, iemand moet die schapen bij elkaar houden De herders zaten nl allemaal te slapen ).

Hij viel dus best op en zat ook nog eens onwijs in zijn neus te peuteren Geweldig.

Maargoed, het was vrij saai want de verteller kon je haast niet verstaan en de kinderen zaten alleen maar. L en B stapte na een kwartier op en gingen bij mij zitten

Jinny, toetje binnen gehouden?

Suze, is het een kalender waar je op kan schrijven? En die je bv in de keuken kan hangen als handig met overzicht? Ik ben wel geinteresseerd dan.

Als je hem echt kwijt wil hoor.

Zo, verjaardag nichtje nog even vieren en lekker vanavond relaxen. Mss komen de achterburen/vrienden met hun eten deze kant op en gooien we het op een berg, mss komt er nog een vriend langs en mss ook niet en zitten we lekker met zijn 5en. Heerlijk, zo moet kerst zijn vind ik, ongedwongen en spontaan.

Aaaah, Desteny heeft gisteren een halve peer op! Eindelijk iets anders dan melk en pap wat ze lekker vindt Ze wordt grooooot. En man begon gisteren voor de 4e x over een 4e En dan heel hard erachter: nee hoor, 3 is echt meer dan zat!!!! Ha ha. Ik kan me ook niet voorstellen dat er ooit nog een guppie bij komt hoor, ben helemaal goed voorzien zo met 2 heerlijk ventjes en een geweldig meisje als verrassing erachteraan. Wat moet ik met nog een jongetje? Die kan nooit zo leuk meer zijn als de oudste 2 En nog een meisje? Nee, Dessie is lekker bijzonder zo met 2 grote broers.

Dus die 4e

(dit even ter ondersteuning voor als ik ooit begin te twijfelen Dan kunnen jullie dit kopieren en plakken voor me)

Okee ben weer lekker in mezelf aan het brabbelen. Fijne 2e kerstdag allemaal!!!
Saaaaai.

Heeft Star het leuk in Lapland? Iemand nog gesmst?
hallooooooooooooooooooo!

Suze, dat nekmassagekussen. Al uitgeprobeerd? Misschien best lekker! Wat staat er vandaag op het programma?

Bridges, wat gezellig en wat leuk van die kerststal! Geweldig! Leuke uitspraken .

Compu, fijn dat jullie wat dichter bij elkaar zijn gekomen. Dat klinkt heel vermoeiend, en zeer bekend. Ik denk wel dat je met oudste wat meer kunt communiceren en hem soms daarom wat beter dingen kunt uitleggen, maar ik denk dat ik wel een idee heb hoe vermoeiend dat is. Niet zelf kunnen spelen, hem voortdurend bezig houden, altijd uitdaging verzinnen. Ik heb echt met je te doen lieve Compu. Hoe gaat het verder met cg? Zie je ook positieve vooruitgang? Ik moet heel erg lachen om kindeke Jezus, proest.

Amalia, van die in de neus peuterende hond, erg grappig! Had je een fototoestel bij je? Nog visite gekregen? Man bakt nu pannenkoeken, de jongens wilden pannenkoeken eten. Ik heb er ook wel zin in.

Vanochtend erg leuk gezwommen, was zo leuk! Super zwembad. De badmuts van jongste bleef goed zitten (vanwege zijn buisjes), het leek net ene Pieter van den H. . Zeer geslaagd.
en mijn dappere oudste zwom met zo´n drijvende spaghettisliert (hoe heet dat , hier Nudel) zo het hele zwembad door, helemaal alleen. En dan dat trotse hoofdje, zo lief!
5 jaar geleden rond deze tijd braken mijn vliezen...
oh Bridges, doe niet zo sentimenteel. Ik roep zo weer die aparte sfeer op dat we met z´n allen bij jouw bevalling waren achter de pc. Ik vond het zooooooo spannend! Mamax was natuurlijk de eerste, maar zij hield zich toen wat afzijdig van het forum en dat hebben we (helaas) niet zo meegekregen.
Sorry Jin... Zal het niet meer doen... Maar kan er niks aan doen. Ik blijf het ieder jaar met kerst herbeleven...

(Nu stonden we als een gek te dweilen en te wassen, want tsja... kraam in huis... Moet het wel netjes zijn... En jullie hier hyper met de vraag of ik misschien weeënstorm had of zo... Moet ergens de cd-rom nog hebben met al die teksten. Had Ris bewaard geloof ik...)

Zwarte lijnen van de raket staat op het raam. Meneer wil een raket met raampjes waar hij doorheen kan kijken...
Oooh, wat leuk! Ga je het morgen echt vieren? En hoe?
Morgen vieren we zijn verjaardag met familie en vrienden. (meestal wel druk al moeten er dit jaar nog best wat mensen werken vanwege kerst wat "ongunstig"valt...) en dinsdag zijn partijtje...

In de koelkast staat alweer een beroemde mandarijntjeskwarktaart (Favo van Star toch? )
Ha ha Bridges, Miss sentimental .

Jinny hier heet het ook nudel.
Knap van oudste Jin! Wat kan je dan trots zijn hè?
Nou mijn 2e kerstdag was redelijk suf: man buikgriep dus daar ging m'n kerstdiner . Hij kippensoep en niets gezellige aanloopvrienden.

Suf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven