Good luck!
dinsdag 28 december 2010 om 19:32
woensdag 29 december 2010 om 09:15
mogge!
Oudejaarsavond wordt het hier minus twintig. Brrrrrrr.
Mal, wat klote van die rug. Bah. Fijn dat Mr. J. zo blij is met de ballon. Dat heeft ie wel verdiend!
Hel, nog thuis gekomen?
Bridges, fijn dat het zo´n succes was! Je leeft nog .
Star, mooie foto´s! Ziet er uit als een zeer geslaagde vakantie.
Oudejaarsavond wordt het hier minus twintig. Brrrrrrr.
Mal, wat klote van die rug. Bah. Fijn dat Mr. J. zo blij is met de ballon. Dat heeft ie wel verdiend!
Hel, nog thuis gekomen?
Bridges, fijn dat het zo´n succes was! Je leeft nog .
Star, mooie foto´s! Ziet er uit als een zeer geslaagde vakantie.
woensdag 29 december 2010 om 20:09
Jin, jij ook bedankt voor je kaart! (maar die had ik al even...) En de anderen ook natuurlijk!
En ook ieder die een kaart naar mijn jongetje gestuurd heeft! Hij heeft meer kaarten van jullie gehad dan van mensen die hij echt kent zeg maar... (Hij vraagt steeds... wie is dat dan mama. Ken ik die? Waarop ik weer die oude foto's uit de kast haal, van de babytijd zeg maar... )
Jin: veel plezier met je visite en met je minus 20. Brrr...
Mamax: staat het huis dus nu te koop?
Enka: leuk cadeau!!! Ben benieuwd naar de recepten op de groep...!
Amalia: zag de naam net. Niet enorm bijzonder toch?
Mal: jee wat balen van je rug! Fijn dat J zo blij is met ballon en doos!
En ook ieder die een kaart naar mijn jongetje gestuurd heeft! Hij heeft meer kaarten van jullie gehad dan van mensen die hij echt kent zeg maar... (Hij vraagt steeds... wie is dat dan mama. Ken ik die? Waarop ik weer die oude foto's uit de kast haal, van de babytijd zeg maar... )
Jin: veel plezier met je visite en met je minus 20. Brrr...
Mamax: staat het huis dus nu te koop?
Enka: leuk cadeau!!! Ben benieuwd naar de recepten op de groep...!
Amalia: zag de naam net. Niet enorm bijzonder toch?
Mal: jee wat balen van je rug! Fijn dat J zo blij is met ballon en doos!
woensdag 29 december 2010 om 20:50
Oh ha ha, ik dacht al Bridges. Nee die van de www is niet zo bijzonder, wel heel leuk. Maar dat is een meisje.
Krijg allemaal gezellige kaartjes van jullie, dank dank. Ga me nog schamen dat ik dit jaar maar 20 kaarten heb gestuurd naar alleen familie. Ik had er zo geen zin in deze keer.
Volgend jaar maak ik het goed!!!
Krijg allemaal gezellige kaartjes van jullie, dank dank. Ga me nog schamen dat ik dit jaar maar 20 kaarten heb gestuurd naar alleen familie. Ik had er zo geen zin in deze keer.
Volgend jaar maak ik het goed!!!