Good luck!
zondag 26 december 2010 om 22:48
Zo. Miss sentimental is er klaar voor hoor! Alles staat erop, slingers hangen, cadeaus ingepakt dus ga zo bed in! Wordt vast weer superleuk morgen!
Amalia: niet leuk voor man. Sterkte met hem!
Jin: knap van oudste zeg! Fijn dat het zo leuk was!
Compu: voor jou. Is ook niet makkelijk allemaal hè. Klink wel erg leuk, van CG. Kindje Jezus op de grond.
Amalia: niet leuk voor man. Sterkte met hem!
Jin: knap van oudste zeg! Fijn dat het zo leuk was!
Compu: voor jou. Is ook niet makkelijk allemaal hè. Klink wel erg leuk, van CG. Kindje Jezus op de grond.
zondag 26 december 2010 om 23:04
maandag 27 december 2010 om 11:30
Oh Amaal, jouw vent ook aan de buikgriep. Nou dan hebben we beiden een suffe kerst gehad. Man en ik zijn weer opgeknapt. Nu zijn mijn ouders ziek.
Lianne en Tim eten nog heel weinig. En we zijn weer verkouden.
We gaan zo maar eerst naar buiten. Weg met die virussen!
Suus, fijn zo'n verzekering, kom maar op met de verbouwing
Bam, hoe gaat het met Juul?
Hel, lief van vriend, een kadootje voor jou.
Compu, dat klinkt zeer vermoeiend van CG.
Lianne en Tim eten nog heel weinig. En we zijn weer verkouden.
We gaan zo maar eerst naar buiten. Weg met die virussen!
Suus, fijn zo'n verzekering, kom maar op met de verbouwing
Bam, hoe gaat het met Juul?
Hel, lief van vriend, een kadootje voor jou.
Compu, dat klinkt zeer vermoeiend van CG.
maandag 27 december 2010 om 11:52
quote:Jinny schreef op 26 december 2010 @ 18:07:Mamax was natuurlijk de eerste, maar zij hield zich toen wat afzijdig van het forum en dat hebben we (helaas) niet zo meegekregen.Was niet alleen bij jullie zo hoor Jin. Waren in die weken alleen met Maxi bezig, het was ook zo'n rare spannende tijd toen voor ons.
maandag 27 december 2010 om 11:55
Amalia, klinkt als een lief hondje ! Balen dat vent ziek was, er heerst ook wel het een en ander. Vandaag weer wat opgeknapt?
Jin, knappe Oudste!
Vent is deze week nog vrij, gaan flink thuis aan de gang zodat de makelaar volgende week foto's kan maken en het huis in de verkoop kan. Zorgt ook wel weer voor de nodige snif momenten.
Jin, knappe Oudste!
Vent is deze week nog vrij, gaan flink thuis aan de gang zodat de makelaar volgende week foto's kan maken en het huis in de verkoop kan. Zorgt ook wel weer voor de nodige snif momenten.
maandag 27 december 2010 om 12:12
Kokos, klinkt nou niet als een geslaagde kerst, jammer. De L. en T. veel gelogeerd?
Mamax, spannend van het huis! Het wordt nu heel echt he? Is trouwens geen verwijt oid hoor, dat je de eerste was.
Zucht, oudste vliegt tegen de muren op. Hij wil weer zwemmen zucht. Ik wijfel. Nog meer prikkels of elkaar afmaken hier?
Mamax, spannend van het huis! Het wordt nu heel echt he? Is trouwens geen verwijt oid hoor, dat je de eerste was.
Zucht, oudste vliegt tegen de muren op. Hij wil weer zwemmen zucht. Ik wijfel. Nog meer prikkels of elkaar afmaken hier?
maandag 27 december 2010 om 13:12
maandag 27 december 2010 om 13:30
Wow Mamax, wat een heerlijk positief nieuws zeg, echt gaaf!
Ik heb oudste net beloofd dat we gaan zwemmen. Halverwege de middag. Jongste blijft maar wat koortsig dus die kan wel wat rust gebruiken.
Hel, ik vind het echt heel faluw van je . Wel vertellen dat je een leuk pakje in didi-papier krijgt, maar niet vertellen wat er in zat.
Ik heb oudste net beloofd dat we gaan zwemmen. Halverwege de middag. Jongste blijft maar wat koortsig dus die kan wel wat rust gebruiken.
Hel, ik vind het echt heel faluw van je . Wel vertellen dat je een leuk pakje in didi-papier krijgt, maar niet vertellen wat er in zat.
maandag 27 december 2010 om 13:47
Hallo allemaal,
Eerst een snuffende, kuchende en wc-omhelzende mensjes.
Dat zijn geen leuke kerstdagen. Hopelijk voor het nieuwe jaar nog een frisse blik en dan fris en fruitig het nieuwe jaar in.
Ik ga geloof ik ook nog maar even batterijen voor de spelerT scoren. Kan hij gelijk aan. We hebben wel al de cd van Ralf..... in huis.
Bam, kreeg net jullie kaart/hanger, leuk! En Juul weer een beetje opgeknapt?
Bridges, geweldige uitspraken van de kids weer
T had er ook eentje; iemand vroeg of hij ook wist van wie Maria dat kindje had gekregen, hij denken, papa helpen G...., oh ja zegt T een Goochelaar
Oh L is wakker en man en T zijn op een geheime missie voor mijn verjaardag haha, dus even een smurfje uit bed plukken
Eerst een snuffende, kuchende en wc-omhelzende mensjes.
Dat zijn geen leuke kerstdagen. Hopelijk voor het nieuwe jaar nog een frisse blik en dan fris en fruitig het nieuwe jaar in.
Ik ga geloof ik ook nog maar even batterijen voor de spelerT scoren. Kan hij gelijk aan. We hebben wel al de cd van Ralf..... in huis.
Bam, kreeg net jullie kaart/hanger, leuk! En Juul weer een beetje opgeknapt?
Bridges, geweldige uitspraken van de kids weer
T had er ook eentje; iemand vroeg of hij ook wist van wie Maria dat kindje had gekregen, hij denken, papa helpen G...., oh ja zegt T een Goochelaar
Oh L is wakker en man en T zijn op een geheime missie voor mijn verjaardag haha, dus even een smurfje uit bed plukken
maandag 27 december 2010 om 14:53
Hieperdepiep hoeraaaaaa Ties van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag, grote kerel!!!
Haai welkom thuis Star, hoe was het? Zo mooi en romantisch als het klinkt?
Jin, sorry hoor. Het was een heel leuk donkergrijs vestje met korte mouwen van heerlijk warme en zachte pluiswol! En een leuke ketting erbij.
Haai welkom thuis Star, hoe was het? Zo mooi en romantisch als het klinkt?
Jin, sorry hoor. Het was een heel leuk donkergrijs vestje met korte mouwen van heerlijk warme en zachte pluiswol! En een leuke ketting erbij.
maandag 27 december 2010 om 20:26
Dank voor de felicitaties! Ik heb mijn bevalling weer overleefd... We hebben genoeten van een enorm leuke dag hier, heel druk, jongetje enorm verwend maar echt heel leuk! Hij was helemaal blij, superleuk om te zien.
Zal zo eens even foto's kijken...
Star: welkom terug. Je hebt net mijn mandarijntjeskwarktaart gemist
Mal: zag de foto al even net, wat is hij mooi!!! (of zij...)
Zal zo eens even foto's kijken...
Star: welkom terug. Je hebt net mijn mandarijntjeskwarktaart gemist
Mal: zag de foto al even net, wat is hij mooi!!! (of zij...)