lekker tegenwerken

26-12-2010 20:15 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik moet even mijn ei kwijt, ik ben 44, net gescheiden omdat mijn ex vorig jaar dacht dat het gras ergens anders groener was.

hij is weer teruggekomen, maar heeft het alleen maar dood laten bloeden. totaal geen energie er in gestoken om onze relatie weer goed te krijgen. ik heb achteraf ook veel te lang de situatie geaccepteerd, maar heb die tijd ook nodig gehad om de beslissing van scheiden te kunnen maken. ja dan ben je gescheiden, hij heeft z'n huis, ik ben uit z'n leven, dan denk je de berg weer op te kunnen. maar wat blijkt, hij werkt me tegen waar hij maar kan. als ik via mail naar info over kinderen vraag, krijg ik geen antwoord,met een vergoeding van de zorgverzekering die hij gekregen heeft de rekening ook betalen weigert hij, en zo zijn er nog meer dingen op te noemen. ik wordt hier zo moe van, ik weet dat we nog belasting terug moeten betalen, maar hoe ik hem zover krijg dat hij meewerkt, ik wordt er nu al bang van!!

wat wil hij nu, ja mij totaal uit z'n leven verbannen, maar hij heeft schijnbaar niet in de gaten dat als hij zelf zo moeilijk doet, dit proces alleen maar langer duurt.

t
Wat vervelend, dat is nog zacht gezegd.

Als je gescheiden bent dan zijn de schulden etc toch al verdeeld? Ik weet er het fijne niet van hoor, maar dacht namelijk dat het heel logisch was om daar afspraken over te maken.

In dat geval, gewoon jouw deel betalen en laat hem lekker in de ----- zakken.

Hoop dat er misschien nog wat nuttige tips komen van de andere forummers, voor nu, veel succes met alles.
Haal je echte naam even weg.
Hey, woonde jij samen met mijn ex? Ik heb echt geen tips voor je want hier is de communicatie nog nooit zo slecht en zo vals geweest, succes ermee.
Zoek een intermediair, een advocaat bijvoorbeeld of een scheidingscoach. Laat alle communicatie via hem lopen. Dan heb je in ieder geval niet meer rechtstreeks met je ex te maken. De intermediair kan de scherpe kantjes van zijn teksten er afhalen voor jij ze te horen krijgt, hij kan je ex makkelijker onder druk zetten om te doen wat hij moet doen. Vreemde ogen dwingen.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven