Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:Saaar schreef op 26 december 2010 @ 22:45:

[...]

Ja, dat heb je wel eens met zo'n dikke plank voor je kop.Amen.
Jeetje, het mens gaat er naar toe voor een paar leuke dagen. Wie weet blijft het daarbij en wie weet gaat het verder. Daar zou ik nou echt nog niet aan denken. En het is Scandinavië, niet China ofzo.
quote:Zuigstengel schreef op 26 december 2010 @ 22:48:

[...]

Goh, ze is wel hèèl geliefd he Saar?

Nou, tis m'n aller, aller, allerbeste vriendin!!

Ga haar snel vragen in m'n poezie album te schrijven!

Enzo.

Ja, dat vind ik echt.
Oh, en als je zo'n topic opent, ben je zeer verplicht je trouwe volgers op de hoogte te houden. Dat je het even weet.
quote:Philein schreef op 26 december 2010 @ 22:48:

Want dan is de afstand een extra obstakel, bedoel ik meer.Oooohhww, jij overdrijft gewoon graag?
Ja, dat vind ik echt.
Welk land in Scandinavië trouwens, Snyggin?
quote:Klontje schreef op 26 december 2010 @ 22:52:

Oh, en als je zo'n topic opent, ben je zeer verplicht je trouwe volgers op de hoogte te houden. Dat je het even weet.

Eens!
Ja, dat vind ik echt.
Wederom eens met Klontje.
Wat zijn we lekker gelijkgestemd
Geniet ervan! Dit eeeeeeng heet nou 'verliefd'. Slopend en verslavend tegelijkertijd...
quote:pippa2 schreef op 26 december 2010 @ 23:07:

Geniet ervan! Dit eeeeeeng heet nou 'verliefd'. Slopend en verslavend tegelijkertijd...Of zin in een
Ja? zeg het maar.
Ja, dat vind ik echt.
Het is winter, ik zit alleen op de bank... Wat kan ik zeggen, ik snak waarschijnlijk gewoon naar een beetje romantiek.

quote:GeorgieBrown schreef op 26 december 2010 @ 23:10:

Het is winter, ik zit alleen op de bank... Wat kan ik zeggen, ik snak waarschijnlijk gewoon naar een beetje romantiek.

[afbeelding]Arme jij

Thanx. Ik ga even een wijn inschenken. Verder klopt het plaatje aardig.
Zooo lekker moment voor m'n wifi om eruit te knallen...not!

Maar goed, toch maar een setje scoren dus...joh ik ben er al zo lang niet meer in geweest in dit hele gedoe dat ik volgens mij toch al spinnenwebben heb ontwikkeld daar

En hij komt uit het land waar snygging, lieverd/knapperd betekend...Zweden dus

En beren? nou nee niet echt, naja, eentje dan...ik heb een kindje van bijna 8. En dat wist ie schijnbaar wel al, had al meer info over mij ingewonnen schijnbaar toen ik daar kwam binnenlopen

Vond ie eng en minder, heeft ie gelijk toegegeven en nu zei ie dat ie daar eigenlijk niet aan wilde denken maar naar mate wij meer met elkaar vertelden en hij me "beter" leerde kennen wilde hij alles van mij weten en mijn leven weten, inclusief kindje...tja...
quote:GeorgieBrown schreef op 26 december 2010 @ 23:18:

Thanx. Ik ga even een wijn inschenken. Verder klopt het plaatje aardig.
De Zweedse mannen die ik ken zijn echt heul erg leuk.

Succes!
quote:Klontje schreef op 26 december 2010 @ 23:23:

[...]

Voor je medelijden krijgt.... Mijn Marc Darcy is gewoon op zijn werk.
quote:GeorgieBrown schreef op 26 december 2010 @ 23:24:

[...]

Voor je medelijden krijgt.... Mijn Marc Darcy is gewoon op zijn werk. Oooo, dat valt weer alles mee! Dan ben ik eigenlijk nog veel zieliger dan jij
Jaaa deze zweed is ook heul leuk
Ik geloof je direct!
quote:Klontje schreef op 26 december 2010 @ 23:26:

[...]

Oooo, dat valt weer alles mee! Dan ben ik eigenlijk nog veel zieliger dan jij

Snyggin, vertel, vertel!
Haha hij woont eigenlijk met zn broer samen die hij had verteld dat ie dus niet welkom was die dagen. Zegt die broer doodleuk: "breek haar heup niet"

Hahaha
quote:Snyggin schreef op 26 december 2010 @ 23:26:

Jaaa deze zweed is ook heul leuk Nah, wat let je, morgen de stad in voor een leuk setje en vrijdagavond samen met Knut op het grote berenvel met een glas champagne voor de knetterende haard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven