Gezondheid alle pijlers

Menstruatie na een abortus.

27-12-2010 15:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 23 november een abortus gehad na zeven weken zwangerschap.

Ben 23 december weer ongesteld geworden maar ik verlies zo veel bloed.De eerste dagen was het ook heel donkerrood bloed en veel klonters. Nu is het de vijfde dag en nog steeds verlies ik heel veel bloed.

Normaal ben ik nooit zo zwaar ongesteld en alleen de eerste twee dagen zwaar daarna is het jecht heel licht. En na vier dagen is het al weer afgelopen.

Is dit normaal of moet ik me zorgen maken. Wanneer houdt het bloedverlies op?
Ik weet dat het lang kán duren maar als je het niet vertrouwt, zou ik die kliniek even bellen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Zover ik weet kan een menstruatie na een zwangerschap/ bevalling heel anders zijn dan daarvoor, dus ik neem aan dat dit ook kan na een zwangerschap/abortus.

Waarom neem je geen contact op met je huisarts als het de volgende keer weer zo is?
Ik denk dat het wel logisch is. Mijn eerste menstruatie na mijn zwangerschap was echt horror. Zo veel bloed. Jij bent ook zwanger geweest nu dus het lijkt mij wel normaal.
Ben je wel gelijk de pil weer gaan slikken? Zonder hormonale anticonceptie kan je ongesteldheid altijd pijnlijker, bloederiger en grilliger zijn.
Ik heb pas een curretage gehad, dus vergelijkbaar met een abortus. De 1e keer was ik ook heel gek ongesteld, weinig, maar lang (bijna 3 weken!) en donker en dik bloed.

De 2e keer was het weer normaal.

Ik denk dat het gewoon weer even op gang moet komen allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven