It will be lonely this Christmas....
zondag 16 december 2007 om 17:36
zondag 16 december 2007 om 19:46
zondag 16 december 2007 om 19:59
Nou inderdaad heerlijk! Vooral omdat er geen mensen zijn die denken dat ze het wel weer even beter weten. Heb hier op het forum ook wel eens in andere topics van singles gereageerd en dan waren er altijd mensen die zeiden: je moet gelukkig zijn met jezelf, wees eerst tevreden met jezelf, dan pas kun je een relatie beginnen, blablablabla Alsof ik nu niet gelukkig ben! Ja tuurlijk wel, alleen kan het nóg iets leuker. Maar dat gaat er bij een aantal mensen niet in geloof ik (zijn ook vaak degene die wel een relatie hebben trouwens...)
zondag 16 december 2007 om 20:06
Ja, maar dat komt natuurlijk omdat het feesten zijn van samenzijn enzo. Ik heb er tussendoor ook wel eens last van hoor, maar inderdaad met deze dagen is het altijd het ergst...nou ja, nog een maandje en dan blijft het alweer langer licht en voor je het weet komt de lenten en de zomer weer: de tijd voor de singles!
zondag 16 december 2007 om 20:07
Ja, raar he die goedbedoelde tips:
- niet zo kritisch zijn (nee, ga met elke single man een relatie beginnen, grr..)
- joh, je hebt nog tijd zat! (ja, vast wel, maar je voelt toch niet mijn kinderwens knagen?)
- Ik heb nog een neef, die is ook single! (Ja, moet ik dus met elke andere single maar een paar vormen? Als dat de enige bindende factor is?)
- Of vriendinnen die zeggen: oh nee, mijn man is voor zaken weg, ben 3 dagen alleen. (ehm.. hallo? Ik ben, eet, slaap, altijd alleen!!!)
GRRRRRRRRRRRRR
- niet zo kritisch zijn (nee, ga met elke single man een relatie beginnen, grr..)
- joh, je hebt nog tijd zat! (ja, vast wel, maar je voelt toch niet mijn kinderwens knagen?)
- Ik heb nog een neef, die is ook single! (Ja, moet ik dus met elke andere single maar een paar vormen? Als dat de enige bindende factor is?)
- Of vriendinnen die zeggen: oh nee, mijn man is voor zaken weg, ben 3 dagen alleen. (ehm.. hallo? Ik ben, eet, slaap, altijd alleen!!!)
GRRRRRRRRRRRRR
zondag 16 december 2007 om 20:14
Hahaha, ja jeetje wat een rare dingen zeggen en doen mensen om ons aan de man te helpen he! hihi, inderdaad goed bedoeld, maar bij mij is het nog nergens op uit gelopen, waren toch niet echt mijn types...
Oh en inderdaad mensen waarvan hun partner een paar dagen weg is, wij zijn inderdaad altijd alleen! (oke, dat klinkt zielig haha).
Oh en inderdaad mensen waarvan hun partner een paar dagen weg is, wij zijn inderdaad altijd alleen! (oke, dat klinkt zielig haha).
zondag 16 december 2007 om 20:19
zondag 16 december 2007 om 20:20
zondag 16 december 2007 om 20:21
quote:tweeling26 schreef op 16 december 2007 @ 20:14:
Hahaha, ja jeetje wat een rare dingen zeggen en doen mensen om ons aan de man te helpen he! hihi, inderdaad goed bedoeld, maar bij mij is het nog nergens op uit gelopen, waren toch niet echt mijn types...
Oh en inderdaad mensen waarvan hun partner een paar dagen weg is, wij zijn inderdaad altijd alleen! (oke, dat klinkt zielig haha).Ja, maar is wel zo! Wij bellen toch ook niet elke avond op dat we WEER alleen eten, hihi
Oh en inderdaad mensen waarvan hun partner een paar dagen weg is, wij zijn inderdaad altijd alleen! (oke, dat klinkt zielig haha).Ja, maar is wel zo! Wij bellen toch ook niet elke avond op dat we WEER alleen eten, hihi
zondag 16 december 2007 om 20:23
zondag 16 december 2007 om 20:24
quote:superstar_2 schreef op 16 december 2007 @ 20:19:
Ja haha en al die goedbedoelde opmerkingen..
Ach joh voor jou komt er heus ook wel iemand..
Zo'n leuke meid als jij die blijft heus niet alleen..
Ik geloof overigens wel dat ik de uitstraling naar mannen toe heb van blijf maar uit mijn buurt..Oh, hóe herkenbaar!!!
Ja haha en al die goedbedoelde opmerkingen..
Ach joh voor jou komt er heus ook wel iemand..
Zo'n leuke meid als jij die blijft heus niet alleen..
Ik geloof overigens wel dat ik de uitstraling naar mannen toe heb van blijf maar uit mijn buurt..Oh, hóe herkenbaar!!!
zondag 16 december 2007 om 20:31
quote:Tientje79 schreef op 16 december 2007 @ 20:23:
oh ja, mensen die de ideale man kennen voor jou. En dan komt me daar toch een dweil aanlopen whooohahahaha
Maar kom op he, we gaan niet zitten miezemauwen (is fonetisch, geen idee of dat woord eigenlijk wel bestaat) he?
Desnoods duiken we met kerst met alle vrijgezellen van het forum een kroeg in Ja, of mensen die zeggen: ik ken nog iemand, net zo leuk als mijn man. (au... ik vind manlief een eikel.... hihi)
oh ja, mensen die de ideale man kennen voor jou. En dan komt me daar toch een dweil aanlopen whooohahahaha
Maar kom op he, we gaan niet zitten miezemauwen (is fonetisch, geen idee of dat woord eigenlijk wel bestaat) he?
Desnoods duiken we met kerst met alle vrijgezellen van het forum een kroeg in Ja, of mensen die zeggen: ik ken nog iemand, net zo leuk als mijn man. (au... ik vind manlief een eikel.... hihi)
zondag 16 december 2007 om 20:32
@Vinyl:
Kop op, niet verbitterd raken! Kwaliteits vinyl kan een krasje hebben.
Het gras lijkt bij de buren idd vaak groener, maar vroeg of laat komen ze er echt wel achter dat het kunstgras blijkt te zijn.
Tja vrijdag dus ff verplicht gezellig doen op het werk en daarna snel op vakantie. Lekker weg van al die kerstbomen hier.
Gaat vast super worden !
@tweeling26:
Kritisch zijn is niets mis mee ! Bovendien houdt gezonde ambitie elkaar scherp en spannend. Dus gaat het vast allemaal goed komen.
Kop op, niet verbitterd raken! Kwaliteits vinyl kan een krasje hebben.
Het gras lijkt bij de buren idd vaak groener, maar vroeg of laat komen ze er echt wel achter dat het kunstgras blijkt te zijn.
Tja vrijdag dus ff verplicht gezellig doen op het werk en daarna snel op vakantie. Lekker weg van al die kerstbomen hier.
Gaat vast super worden !
@tweeling26:
Kritisch zijn is niets mis mee ! Bovendien houdt gezonde ambitie elkaar scherp en spannend. Dus gaat het vast allemaal goed komen.
zondag 16 december 2007 om 20:44
Hoezo, wilde je echt kroegen? Tweeling zit ook in de buurt geloof ik...
Ik zit nu boer zoekt vrouw te kijken, zooo schattig. Die mannen zijn zo onzeker en dan gewoon tig brieven krijgen. Zou dat ook kunnen zonder op tv te zijn? Dan geef ik me meteen op
Leuk, ik ben echt een boer-zoekt-vrouw-verslaafde, nog meer hier?
Ik zit nu boer zoekt vrouw te kijken, zooo schattig. Die mannen zijn zo onzeker en dan gewoon tig brieven krijgen. Zou dat ook kunnen zonder op tv te zijn? Dan geef ik me meteen op

zondag 16 december 2007 om 20:47
quote:Tientje79 schreef op 16 december 2007 @ 20:34:
Tim ga jij op vakantie?? Ooooow... ben beeetje jaloers wel! Geen ruimte voor een verstekeling?
ohh, er mag max 20kg mee dus, als je aan deze criteria kunt voldoen... Dan maken uiteraard plaats. Alleen is ook maar alleen...
Als jij je tientje dan meeneemt,
drinken we bij aankomst samen gezellig een glaasje..
Super
Tim ga jij op vakantie?? Ooooow... ben beeetje jaloers wel! Geen ruimte voor een verstekeling?
ohh, er mag max 20kg mee dus, als je aan deze criteria kunt voldoen... Dan maken uiteraard plaats. Alleen is ook maar alleen...
Als jij je tientje dan meeneemt,
drinken we bij aankomst samen gezellig een glaasje..
Super