Vraagje over Twitter
dinsdag 9 november 2010 om 23:40
woensdag 10 november 2010 om 09:38
Ik begreep veel meer van het twitteren nadat ik eerst een tijdje vooral mensen heb gevolgd. Er ging een wereld voor me open met als die hashtags Daarnaast kun je op deze site een 'twitterhandleiding' vinden. Best handig en het geeft goede uitleg over begrippen als retweet, direct message etc. Ik voelde me daarna een stuk minder twitterblond.
edit: ik zie nu dat de site ook een betaalde cursus heeft. Die heb ik nooit gevolgd. Het gratis gedeelte volstaat prima! Ik heb dus geen aandelen!
edit: ik zie nu dat de site ook een betaalde cursus heeft. Die heb ik nooit gevolgd. Het gratis gedeelte volstaat prima! Ik heb dus geen aandelen!
anoniem_641e1c3626c45 wijzigde dit bericht op 10-11-2010 09:40
Reden: edit toegevoegd
Reden: edit toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 24 december 2010 om 18:30
dinsdag 28 december 2010 om 21:10
Sallie, leuk om te horen! Bedankt!
Ik heb het even uitgeprobeerd. In Old-Twitter -de oude versie - daar doet ie het niet in, maar in New-Twitter -de nieuwe versie dus- doet ie het bij mij wel. Ik ga er vanuit dat je ook new twitter hebt, anders moet je even bovenin kijken, daar kan je switchen.
Doet hij het bij jou nu ook weer?
Anders weet ik het ook niet..
Ik heb het even uitgeprobeerd. In Old-Twitter -de oude versie - daar doet ie het niet in, maar in New-Twitter -de nieuwe versie dus- doet ie het bij mij wel. Ik ga er vanuit dat je ook new twitter hebt, anders moet je even bovenin kijken, daar kan je switchen.
Doet hij het bij jou nu ook weer?
Anders weet ik het ook niet..