It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

quote:Tientje79 schreef op 16 december 2007 @ 20:44:

Hoezo, wilde je echt kroegen? Tweeling zit ook in de buurt geloof ik...

Ik zit nu boer zoekt vrouw te kijken, zooo schattig. Die mannen zijn zo onzeker en dan gewoon tig brieven krijgen. Zou dat ook kunnen zonder op tv te zijn? Dan geef ik me meteen op ;) Leuk, ik ben echt een boer-zoekt-vrouw-verslaafde, nog meer hier?

Yep, ben ook aan het kijken. Maar sommigen zijn wel sneu hoor... haha. Beetje wereldvreemd!

Enne Tim... een vrouw van minder dan 20 kg? OEF!
Oops gemist wist niet dat het alweer begonnen was, nou morgen maar even via internet terugkijken
@Vinyl:

Spanje wordt de eindbestemming.

Ik weet wat je bedoeld,

Mijn verhaal zou ook te beroerd zijn voor een slechte B-film.
Tim, het spijt me enorm: ik weeg íets meer dan 20 kg. Toch jammer, want een lekkere gluhwein had best lekker geweest! Dan toch maar aan de thee...

@ Vinyl: wie is jouw favoriet? Ik vind die bollenboer wel grappig. Krijg wel een beetje kromme tenen bij die boer die al een vrouw heeft hoor...
hm... spaanse wijn is nog beter! En lekker warm! Niet gaan sippen he Tim! Gewoon proberen te genieten!
Ga je alleen of met vrienden.

Eerlijk is eerlijk, alleen weggaan is lekker!!!!

Oh, en ik vond die boer met de vrouw niet leuk...

Ik vond er bij de intro maar 1 leuk, maar ik heb hem net pas aangezet dus weet niet of hij al is geweest....

Oe, die biggetjes, DIE zijn pas lief!
Oh, van die boeren met hun moesie, vreselijk!!! En die biggetjes zijn echt wel schattig ja!
Ja, net als die boer nu, met die ouders op de achtergrond. Echt TE erg!!

haha
Sippen dat gaan we zeker niet doen!

(Hooguit wanneer we een pootje breken tijdens een noodlottige ski-poging...)

Ga alleen maar wordt er opgewacht door vrienden die er al een aantal jaren wonen. Heb ze al tijden niet gezien, wordt dus vast erg gezellig.

Hmm, <20kg zou ook niet helemaal m'n ding zijn.
Ga lekker een paar dagen naar Londen :-)
Gelukkig maar, < 20 KG is slecht voor mijn zelfvertrouwen, haha

Enne Badmeester, Londen, leuk!!!! Mag jij meer dan 20 kg bagage mee?
quote:superstar_2 schreef op 16 december 2007 @ 19:35:

Ik breng dit jaar beide Kerstdagen alleen op de bank door..

Dus ik zorg voor een flinke stapel dvds,lekkere hapjes en een lekkere fles wijn..

En ach het zijn maar 2 dagen dus die kom ik vast wel door..

Oudjaarsavond vind ik een beetje hetzelfde alle stelletjes zoenen elkaar om middernacht en daar sta je dan een paar minuten lang ongemakkelijk te wachten tot iemand jou ook een hand komt geven..Als je een kind hebt en die kan net op die dagen niet bij je zijn, lijkt me dat dubbel erg. Weet ook niet hoe ik daar nu bij kom, maar lijkt me gewoon naar! Je mag best naar hier komen hoor, Superstar!
Ja ik mag zoveel mee als ik wil want ga met de boot:-)
Dat worden dan stevige koffers hahaha
Ja, een paar dames erin... hahaha

Gezellig, wanneer gaan we?
de 28ste
Jeeeemig!!!

En wat doen we met de net gedumpte meid welke geen geld heeft voor een last minute........

Krijg net vanmiddag ´de boodschap´ van ex-lief...... En dat voor deze rotdagen!! We zouden samen dit... en we zouden samen dat....

Ik sluit me dus volledig aan alhier!
quote:Tientje79 schreef op 16 december 2007 @ 21:31:

[...]

Als je een kind hebt en die kan net op die dagen niet bij je zijn, lijkt me dat dubbel erg. Weet ook niet hoe ik daar nu bij kom, maar lijkt me gewoon naar! Je mag best naar hier komen hoor, Superstar!

Dank je tientje..

Weet je wat het is die meid veheugd zich er al maanden op om met papa naar Gran Canaria te gaan dus dat ze dan niet bij mij kan zijn dat heb ik er graag voor over..
quote:suuzer schreef op 16 december 2007 @ 22:01:

Jeeeemig!!!

En wat doen we met de net gedumpte meid welke geen geld heeft voor een last minute........

Krijg net vanmiddag ´de boodschap´ van ex-lief...... En dat voor deze rotdagen!! We zouden samen dit... en we zouden samen dat....

Ik sluit me dus volledig aan alhier!

Oh meis, wat klote voor je!

Dikke knuffel van mij en je bent van harte welkom hier!

O, enne... we gaan de 28e schijnbaar naar Londen met Badmeester, ga je mee?
@suuzer

Grrrrr, timing alsof sommigen het er bewust om doen...

Maar laten we het positief bekijken...

Je bent niet alleen !

Dus zet hem op !
Precies, desnoods kletsen we hier lekker verder met z'n alleen tot het zomer wordt!

Ohh wat gezellig met zijn allen op vakantie, ipv de kroeg in! Natuurlijk een veel beter idee... Nou ik heb in ieder geval 2 weken vrij straks dus dat kan best wel haha

Oeh, maar ja die 20 kilo? Ik weeg het niet! Ik wil het liever nog kwijt raken hihi

@Suuzer, wat ontzettend balen! Het is altijd naar als het uit gaat (tenminste als jij degene bent die het niet wilt), maar zo voor deze dagen... dat is drie keer zo klote! Hoop dat je de dagen een beetje door gaat komen, laat maar lekker van je horen hoor hier!
quote:Vinyl schreef op 16 december 2007 @ 22:21:

Precies, desnoods kletsen we hier lekker verder met z'n alleen tot het zomer wordt!

Met zijn alleen? Dat alleen zijn zit jou wel heel dwars he
quote:tweeling26 schreef op 16 december 2007 @ 22:28:

[...]

Met zijn alleen? Dat alleen zijn zit jou wel heel dwars he

Hahaha, OEF, betrapt!

PS. ik wil ook wel veeeel kilootjes kwijt.... gelijk even meenemen in onze planning voor 2008! Gelukkig blijven of worden en afvallen, check!
hmm, ben straks een weekje weg. Ga jullie dus nu al missen!

@superstar_2:

Welke DVD's heb je op je lijstje staan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven