Het allemooiste moment van 2010
dinsdag 28 december 2010 om 23:29
Zoveel mooie momenten gehad dit jaar
- ons tweede katje verwelkomd in april (inmiddels uitgegroeid tot een grote trotse kater)
- de hele avond/nacht gedanst en gelachen met mijn beste vriendinnen op een geweldig feestje in juni
- mijn 30e verjaardag groots gevierd in augustus
- voor het eerst 5km hardgelopen in september, overwinning op mezelf
- ten huweljk gevraagd in september
- ons tweede katje verwelkomd in april (inmiddels uitgegroeid tot een grote trotse kater)
- de hele avond/nacht gedanst en gelachen met mijn beste vriendinnen op een geweldig feestje in juni
- mijn 30e verjaardag groots gevierd in augustus
- voor het eerst 5km hardgelopen in september, overwinning op mezelf
- ten huweljk gevraagd in september
dinsdag 28 december 2010 om 23:35
Tjemig pimpel! fijn dat er nog mensen zijn die niet denken, ach dat gaat wel over.
Voor de rest van de reacties! Top, fijn dat er veel mooie momenten zijn geweest en veel is overwonnen.
Mijn mooiste moment is met mijn moeder aan de keukentafel op een mooie lentedag aan de thee.Mijn moeder gaf aan dat ze voor het eerst sinds het overlijden van mijn vader weer intens gelukkig was en kon genieten van alles.(18 jaar geleden is mijn vader overleden). Dus voor mij echt een geluksmoment!
Voor de rest van de reacties! Top, fijn dat er veel mooie momenten zijn geweest en veel is overwonnen.
Mijn mooiste moment is met mijn moeder aan de keukentafel op een mooie lentedag aan de thee.Mijn moeder gaf aan dat ze voor het eerst sinds het overlijden van mijn vader weer intens gelukkig was en kon genieten van alles.(18 jaar geleden is mijn vader overleden). Dus voor mij echt een geluksmoment!
dinsdag 28 december 2010 om 23:37
quote:Medatative_rose schreef op 28 december 2010 @ 23:35:
Tjemig pimpel! fijn dat er nog mensen zijn die niet denken, ach dat gaat wel over.
Wow, das echt een mooi moment!
Krijg er tranen van in mijn ogen....
Mijn mooiste moment?
Het redden van mijn hondje vanmiddag, die schoot onder het ijs en twee opgeschoten tieners sprongen zo de sloot in om hem eronder uit te trekken....
Stond te janken als een klein kind...
Wow, das echt een mooi moment!
Krijg er tranen van in mijn ogen....
Mijn mooiste moment?
Het redden van mijn hondje vanmiddag, die schoot onder het ijs en twee opgeschoten tieners sprongen zo de sloot in om hem eronder uit te trekken....
Stond te janken als een klein kind...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 28 december 2010 om 23:38
Wauw Pimpelmeesje! Wat een schrik zal dat geweest zijn en daarna denk ik toch ook wel trots op jezelf dat je zo doortastend bent geweest. Mijn complimenten!
Mijn hoogtepunt(en)? Dat zijn er niet veel (vond het een ontzettend kutjaar) maar ik heb ein-de-lijk mijn rugtattoo én ik heb ein-de-lijk mijn ogen laten laseren. Daar ben ik wel heel blij mee. Tattoo wilde ik al een jaar of 20, laseren ook. Nu kan ik met 100% zicht naar mijn tattoo kijken in de spiegel.
Mijn hoogtepunt(en)? Dat zijn er niet veel (vond het een ontzettend kutjaar) maar ik heb ein-de-lijk mijn rugtattoo én ik heb ein-de-lijk mijn ogen laten laseren. Daar ben ik wel heel blij mee. Tattoo wilde ik al een jaar of 20, laseren ook. Nu kan ik met 100% zicht naar mijn tattoo kijken in de spiegel.
dinsdag 28 december 2010 om 23:43
dinsdag 28 december 2010 om 23:44
Wat een fijne, mooie reacties!
@ pimpelmeesje: stomme vraag misschien maar wat is HAP?
Ik zal zelf ook even mijn mooie momenten noteren, dat was ik daarnet vergeten...
De geboorte van mijn petekindje op 14 feb.
Het trouwen van mijn broer in mei.
Het bezoek aan mijn oom in Tunis (juni)
De aankoop van mijn eigen huis (sept)
Terugkomst van mijn bijnavriendje uit uruzgan (dec)
@ klontje: mijn lijst mag volgend jaar ook wel groeien hoor, een hoogtepunt per maand lijkt me wel wat...
X Sam
@ pimpelmeesje: stomme vraag misschien maar wat is HAP?
Ik zal zelf ook even mijn mooie momenten noteren, dat was ik daarnet vergeten...
De geboorte van mijn petekindje op 14 feb.
Het trouwen van mijn broer in mei.
Het bezoek aan mijn oom in Tunis (juni)
De aankoop van mijn eigen huis (sept)
Terugkomst van mijn bijnavriendje uit uruzgan (dec)
@ klontje: mijn lijst mag volgend jaar ook wel groeien hoor, een hoogtepunt per maand lijkt me wel wat...
X Sam
dinsdag 28 december 2010 om 23:46
Wat mij direct te binnen schiet, was het moment waarop mijn puppie mij liet weten dat hij echt bij mij hoort. Ik had mezelf buiten gesloten en kon het huis niet in en de voortuin niet uit. De pup zat in de achtertuin aan de andere kant van een hek en week in alle uren dat ik daar zat geen moment van mijn zijde. Toen ik van ellende begon te huilen (het begon te regenen en ik verging van de pijn omdat ik net geopereerd was), sprong hij zo hard tegen het hek tussen voor- en achtertuin om bij me te komen, dat het hek geforceerd raakte en ik uiteindelijk via de achtertuin mijn huis weer in kon.
dinsdag 28 december 2010 om 23:48
quote:Medatative_rose schreef op 28 december 2010 @ 23:43:
@summerdance, pfff ik zou volgens mij nonstop huilen, wie zegt dat de jeugd van tegenwoordig niet goed meer is.
Ze springen wel zo in het water om je hondje te redden, fijn dat er nog mensen zijn die iets voor een ander overhebben.
Is je hondje verder ok? Niet onderkoeld ofzo?
Welnee, die stond na het uitschudden alweer klaar voor duik nummer 2, waarbij er dus 3 mensen stonden te gillen NEEEEE
Wel een heel mooi topic trouwens blijf dit wel even meelezen verder!
@summerdance, pfff ik zou volgens mij nonstop huilen, wie zegt dat de jeugd van tegenwoordig niet goed meer is.
Ze springen wel zo in het water om je hondje te redden, fijn dat er nog mensen zijn die iets voor een ander overhebben.
Is je hondje verder ok? Niet onderkoeld ofzo?
Welnee, die stond na het uitschudden alweer klaar voor duik nummer 2, waarbij er dus 3 mensen stonden te gillen NEEEEE
Wel een heel mooi topic trouwens blijf dit wel even meelezen verder!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 28 december 2010 om 23:48
dinsdag 28 december 2010 om 23:54
@ tikker: ik ken je situatie niet en misschien zeg ik nu wel iets stoms, maar ik hoop dat 2011 jou een voldragen zwangerschap en en lief kindje brengt.
en Pimpelmeesje, indrukwekkend! Ik weet een beetje hoe je je voelt, ik heb bijna 6 jaar geleden, in 2005, het leven van mijn oudste dochter (toen een baby'tje van een paar uurtjes oud) gered.
en Pimpelmeesje, indrukwekkend! Ik weet een beetje hoe je je voelt, ik heb bijna 6 jaar geleden, in 2005, het leven van mijn oudste dochter (toen een baby'tje van een paar uurtjes oud) gered.
dinsdag 28 december 2010 om 23:56