Het allemooiste moment van 2010

28-12-2010 23:14 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel het al zegt:

EEn positief momentje om terug te kijken op het afgelopen jaar...

Wat was jouw mooiste moment (momenten mag natuurlijk ook!) van het afgelopen jaar?

X Sam
2010: geboorte van mijn dochter. En alle mooie momenten met haar en mijn man: ons gezinnetje.
By far het mooiste moment van 2010: Dat het Ned. Elftal de WK-finale verloor!!

Ik kan er nog de slappe lach van krijgen, dat ik de volgende ochtend mijn bloedfanatieke collega verwelkomde met: Buenos Dias!!
Ik gooi d'r nog ff een huwelijk tegenaan: dat van mezelf en mijn inmiddels echtgenoot, begin van dit jaar! Ondertussen alweer bijna een jaar getrouwd...jemig zeg. Geweldig!

@viva1973... hahahaha... you are evil...
Ik heb mijn nieuwe vriend ontmoet op vakantie en we zijn nog steeds heel gelukkig samen.
Dat mijn schoonvader zijn nier wilde en kon doneren aan mijn vriend. Beiden na 5 dagen het ziekenhuis konden verlaten, de een met een nier minder, de ander met een nier meer. Alsof de hele operatie niet heeft plaatsgevonden pakken ze beiden hun leven weer op. Bizar maar helemaal geweldig!
wauw wat een mooie, ontroerende en grappige (sommige ook verdrietig...) momenten allemaal.... was van sommigen echt stil toen ik het las zojuist.

Ik heb een heerlijk, woelig jaar gehad met vele geluksmomenten:

toen ik mijn inschrijving aan de uni thuiskreeg, eindelijk mijn bestemming gevonden! en op de valreep een paar weken geleden de sleutel van mijn aller eerste eigenste supermooie appartement gekregen!

en ik heb prachtige resultaten bereikt in mijn wedstrijdsport,

dus voor mij was 2010 een topjaar!! en ik heb heel veel zin in alle volgende jaren :D
Hmm er zijn meerdere momenten!

- Dat ik bij de geboorte van mijn neefje mocht zijn

- Met mijn vriend gaan samenwonen

- Besloten te stoppen met de anticonceptie

- De vakantie met mijn lief naar Egypte

Ik hoop heel veel van dit soort momenten te mogen beleven in 2011 :):)
Het moment dat ik, na jaren knokken voor een eigen plekje voor mijn zoon, het gedenkteken op zijn eigen 'grafje' kon plaatsen. Een prachtige plek voor mijn geweldige zoontje dat er eindelijk mag zijn.
Mijn mooiste moment voor dit jaar zal morgenavond 00.00 uur zijn: de start van een jaar wat alleen maar beter kan zijn dan het afgelopen -meer dan afgrijselijke- k**jaar.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:Sunemom schreef op 30 december 2010 @ 15:29:

Het moment dat ik, na jaren knokken voor een eigen plekje voor mijn zoon, het gedenkteken op zijn eigen 'grafje' kon plaatsen. Een prachtige plek voor mijn geweldige zoontje dat er eindelijk mag zijn.Ik heb je verhaal laatst gelezen en ik wil je een dikke geven. Wat moet dit een fijn moment voor je geweest zijn....
@Dotjemol: Dit is echt 1 van de mooiste reacties, ik hoop dat het zowel met je vriend als met je schoonvader goed gaat!

Ik had zoveel lieve, hartverwarmende en mooie reacties niet verwacht...

Nog 1 nachtje en dan breekt 2011 aan. Neem alle mooie herinneringen met je mee!
Mhm.. kan me eigenlijk niet direct iets bedenken. Maar heb vandaag wel besloten dat het volgend jaar tijd voor verandering is. Dat ik de gene ben die daar zelf iets aan MOET doen, vooral op personal level.. bring it on...2011!! Dus je mag 't me volgend jaar nog 'ns vragen!!
Ik kan echt geen mooi moment van 2010 bedenken. Volgens mij heb ik zelden zo slecht jaar gehad met alleen maar dieptepunten. Voordeel is wel dat 2011 alleen maar beter kan worden. Dus ik heb zin in het nieuwe jaar.

Nou ik vergeet 1 ding wat mij wel heel veel waard is, dat mijn katten gezond zijn. Dat ervaar ik wel als een zegen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn mooiste moment van 2010 was/is mijn nieuwe baan!

Verder eigenlijk niks, hebben eigenlijk al jaren alleen maar nare momenten...

In 2011 dus echt geen flauwekul meer, alleen maar mooie momenten!
@xsxaxmx: dankjewel! Het gaat echt super met beiden. Echt, na 5 dagen het ziekenhuis alweer uit en ze leven 'gewoon' verder. Mijn vriend heeft voor het eerst dat ik hem ken eetlust. Fijn om nu met hem aan tafel te zitten. En zo hoop ik nog heel lang met hem samen te zijn.

Naar ook om te lezen dat er voor sommigen geen lichtpuntje te noemen of te bedenken is. Meiden allemaal een supertop 2011 en vier ook je gezondheid :-) ook dat is echt al een hoogtepunt op zich.
Het gaan samenwonen met sjurman.

Het met kerst met de hele familie samen zijn.

Het besef dat ik, na heel lang tegen mezelf geknokt te hebben, weer echt gelukkig ben.
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 december 2010 @ 01:50:

Ik kan echt geen mooi moment van 2010 bedenken. Volgens mij heb ik zelden zo slecht jaar gehad met alleen maar dieptepunten. Voordeel is wel dat 2011 alleen maar beter kan worden. Dus ik heb zin in het nieuwe jaar.

Nou ik vergeet 1 ding wat mij wel heel veel waard is, dat mijn katten gezond zijn. Dat ervaar ik wel als een zegen.He bah, jij ook al?
mijn afstuderen
quote:setter schreef op 31 december 2010 @ 17:23:

[...]

He bah, jij ook al? Ja, dus voor ons beide kan 2011 alleen maar mooier worden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dotjemol, niet iedereen kan zijn gezondheid vieren, puur omdat niet iedereen gezond is..... ik ben wel heel blij voor jouw vriend. Wat fijn dat het zo goed gegaan is, wat moet dat voor iedereen die hem liefheeft geweldig zijn! Geniet van 2011, met volle teugen
quote:Mylene_Valerie schreef op 31 december 2010 @ 17:25:

[...]

Ja, dus voor ons beide kan 2011 alleen maar mooier worden? Absoluut!
Het was voor mij een bewogen jaar. Veel gebeurd.

Hoogtepunten zijn:

- Dat ik mijn eerste 2 tattoos heb laten zetten ( enorme opluchting want ik wilde het al jaren maar was altijd te bang om te gaan, dus was een vreselijk grote overwinning op mezelf )

- Dat ik ging samenwonen met mijn ex vriend en de maanden dat ik bij hem woonde.

- Dat ik mijn opa en oma vergeven heb voor wat ze me aangedaan hebben, ik kan nu eindelijk verder met mijn leven.

- Dat ik een maand geleden mijn haar afknipte, nieuwe kleren kocht en een totaal nieuw persoon werd, veel leuker dan ik ooit had kunnen denken. Voel me ook herboren.

2011 kom maar op! Kan alleen maar leuker worden.

Vind het trouwens zo raar om te zeggen dat 2011 mijn jaar word, morgen is het 2011, dan veranderd er niks voor mij hoor. Het inleiden van een nieuw jaar heeft me nooit zo veel gedaan.
* Geboorte van dochter in Februari

* Trouwerij schoonzus en schoonbroer in Juni

* Aanzoek trouwen ( voor eind 2011)

* Zwangerschap en geboorte baby beste vriendin

* Zwangerschap van schoonzus na een miskraam in begin 2009
quote:setter schreef op 30 december 2010 @ 20:24:

[...]

Ik heb je verhaal laatst gelezen en ik wil je een dikke geven. Wat moet dit een fijn moment voor je geweest zijn....Een van de mooiste momenten van mijn leven zelfs, ondanks dat het een verdrietige ondertoon heeft. Ik had uiteraard mijn zoon veel en veel liever naast me staan of nog een keer met hem kunnen praten of nou ja alles wat een moeder wenst voor haar kind. Maar het feit dat ik de wereld aankan, dat ik er nog steeds ben end at ik een plek voor hem heb kunnen en mogen creëren, een zichtbare, tastbare plaats, waar iedereen hem kan zien schitteren, de zon in zijn vlinder, dat is na de geboorten van mijn 3 kinderen het mooiste moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven