A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Aguht, hond met lifttrauma én hoogtevrees. Tijd voor therapie!

Ja, ik wilde al op twitter rond gaan neuzen en toen ging LD idd op twitter. Heb me gelijk aangemeld en ben haar gaan volgen. Ik snap je dus.

Krijg wel veel bedrijven als 'followers' ineens. Spam? Ik block ze maar. WAt moet ik nu met voordeelsites (als ik er zelf niet om vraag) hotels en kantoorartikelen
Later is nu
Ahh zielig van Sibbe!

Die arnicazalf is fijn spul maar ook met het spul kan het soms lang duren. Ik ben in februari zo hard op m'n knie gevallen, heb nog steeds een bult en een donker kleurige knie, echt maf dat het zo lang kan duren.

Dreamer maf van die bedrijven, slim dat je ze blockt.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Heb je het nog druk gehad met de webwinkel?
Balen zeg, dat je nog steeds last van die knie hebt! En ja, het was onwijs druk met de webwinkel .
Heerlijk dat je webwinkel zo goed loopt! Echt mooi!

Ja die knie... maar goed, volgens mij weet je daar alles van...

Ik begin me wel af te vragen of die donkere kleur ooit nog wegtrekt maar hee ik ben toch niet zo'n (korte) rokken type.

Luisteren jullie ook naar de top 2000?
Pffff al ruim een uur lang heeft iemand die 2 of 3 verdiepingen (!) onder ons woont zo keihard de muziek aanstaan dat ie boven de top 2000 uitkwam.

André Hazes etc, dat werk, kan woordelijk meeluisteren.
Hahaha sorry hoor maar ik moet lachen om jullie honden en val verhalen

Heerlijk om te lezen iig, jullie zouden zo een boek vol kunnen schrijven, ik koop het

Fijn dat het zo goed gaat met je webwinkel Carlien.

Wat een gedoe met die zorgverzekering he, ik heb nu die van mn werk met korting, alleen de basis (dus ik kan niks gaan mankeren;) maar wel de superdeluxe tandarts plus.

Vandaag op de valreep nog een wortelkanaalbehandeling met de oude verzekering:P

De tandarts stelde voor het zonder verdoving te doen, sorry hoor maar ik hoor alleen maar horror verhalen over die behandeling, dus lekker platspuiten die hap

En dan is het eigenlijk een hele saaie bedoeling, een uur gedwongen op een stoel liggen
.
Dat is balen Jas. Hopelijk is er een moedige buur die gaat zeggen dat de muziek zachter moet.
.
Ja, ik hoop het ook want de muziek gaat steeds harder. Vriend liep net buiten en het was door een groot deel van het park te horen.
Nou lekker dan, echt aso om deze tijd nog.

Ik hoop dat het snel stil is, hier gelukkig wel dus ik ga maar eens slapen:)
.
't Is hier ook stil, gelukkig. Iemand anders heeft nog wel als reaktie de muziek hard aan staan maar gelukkig niet zo hard als hieronder. Het was trouwens 3 verdiepingen onder ons.
Lang niet hier en op VF geweest. Hopelijk na nieuwjaar weer meer.
Lang niet hier en op VF geweest. Hopelijk na nieuwjaar weer meer.
Haai Tweeling, haai Thee!

Lekker dan, zeg, Jas, die klereherrie! Fijn dat het alweer rustiger is. Ik vind het trouwens lekker gezellig in huis, met die kou ligt alles lekker samen op de bank: 5 katten en een hond! Mijn man heeft vrij, en zat laatst te klagen dat ie er niet eens meer bij kon

Mijn maffe konijn vertikt het om in zijn warme nachthok te zitten, die zat tijdens de sneeuwbuien nog lekker buiten. Echt, ik snappum niet . Maar ja, hij is al ruim 8 jaar, en tot nu toe flikt ie dit elk jaar. Hij schijnt er dus tegen te kunnen
Hoi Thee!

Hahhahaa Carlien die volle bank en jullie konijn is helemaal maf. (<--- sneeuwkonijn)

Nou het bleek nog niet rustig, ze kregen dikke ruzie. Ik was echt bang dat ie haar wat aan zou doen. Hoorde hem steeds dingen kapot gooien etc. Heel lang geschreeuw, gescheld en uiteindelijk met veel lawaai kwamen ze op de galerij terecht. Of ze vluchtte of hij haar eruit smeet was me niet duidelijk. Daarna, toen was het al flink laat, werd het rustiger.
Oh, wat akelig, Jas!

Nou jaaaah, mijn man heeft vannacht met oordoppen in geslapen omdat ik zo luidruchtig sliep! (ik ben nog steeds verkouden en ik begon vannacht dus keihard te snurken, hahaha).
Hahhahaha Carlien, in ieder geval sliepen jullie nog naast elkaar. Ik ken mensen die in zulke gevallen naar het logeerbed verkassen....

(Oh ja, voor zich iemand afvraagt waarom we dan de politie niet gebeld hebben, die was net langs geweest ivm de geluidsoverlast en toen ging ie helemaal los.)
Vanochtend zijn we met Bo naar de dierenarts geweest. Hij heeft waarschijnlijk weer een hersenbloeding gehad. Hij is erg misselijk en heeft daar een spuit tegen gekregen.

Zijn hart was ook niet goed.

Morgen moeten we terugkomen en afhankelijk van hoe het dan gaat tja... dat snappen jullie ook wel zonder dat ik het hier neer zet....
Oh Jas , wat een k*tnieuws!
Jas

Sterkte.. leek het net zo goed te gaan

Later is nu
Oh meisje toch wat vreselijk, veel sterkte
.
Thanx meiden. Ja is even afwachten of ie er weer bovenop komt of niet. Spannend morgen. Ik ben er bek-af van.

Bo heeft na de spuit niet meer gespuugd, gelukkig.

Gosh ik merk weer dat als je hond/dier iets heeft dat je dan alleen maar daar mee bezig bent en zo goed mogelijk voor hem wilt zorgen. Ik ben ook de hele tijd bij hem geweest, durfde nauwelijks naar de wc. Vriend is nu gelukkig thuis, kan hij even op Bo passen.

Bo heeft flink wat uren in de mand geslapen en wou vanavond per se op de bank liggen en is daar ook op gekropen. Hij wou net als alle dieren van Carlien midden in het gezin en er helemaal bij zijn.

Ohh ik hoop zo dat Bo weer sterk blijkt te zijn en nog een mooi leven blijft houden.

Maar wil aan de andere kant niet dat hij lijdt.

Morgen meld ik me wel even hier. Echt lief dat jullie zo meeleven, dat doet me goed!
Later is nu
We zijn weer thuis, mèt Bo! Hij heeft opnieuw een spuit medicijnen gekregen en het gaat ietsie beter dan gisteren. We hebben opnieuw hoop dat hij er bovenop komt. Hij heeft hetzelfde als de vorige keer zeg maar. Dus is ie nu heel wankel, telkens de weg en de kluts kwijt. Je doet uren over een klein stukje maar goed, hij heeft bij ons alle kans om op te knappen en rustig te herstellen.

We zullen zien. Blijft een oude hond natuurlijk maar is wel ontzettend fijn dat we vandaag nog geen afscheid van hem hoeven nemen!

Echt opgelucht!
Oh Jas, wat fijn!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven