Het allemooiste moment van 2010

28-12-2010 23:14 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel het al zegt:

EEn positief momentje om terug te kijken op het afgelopen jaar...

Wat was jouw mooiste moment (momenten mag natuurlijk ook!) van het afgelopen jaar?

X Sam
De dag dat mijn beste vriendin vertelde zwanger te zijn toen ik zelf hoogzwanger was.

De geboorte van mijn zoon in juni en vanaf dat moment zijn al mijn dagen gevuld met mooie momenten. Nooit gedacht dat ik zo'n ultramuts zou worden, maar kan gewoon janken van geluk als mijn baby 's ochtends zo blij is om me te zien...
Het naar elkaar toegroeien van mijn moeder en mij... Helaas was het omdat ze ongenezelijk ziek was, dat ze overleed behoord ook niet tot een mooi moment. Maar de momenten die we hebben gehad naar dat moment toe wel....
quote:xsxaxmx schreef op 28 december 2010 @ 23:44:

Wat een fijne, mooie reacties!

@ pimpelmeesje: stomme vraag misschien maar wat is HAP?

X Sam

Huisartsenpost.

Wat een mooie en ontroerende verhalen!
Oeps, eerst geen bericht en dan ineens dubbel...
anoniem_118308 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 00:51
Reden: dubbel
% gewijzigd
Mijn mooiste moment was mijn trouwdag op 12-11-10.
het moment dat ik mijn eigen echte geweldige huisje net betrok.

Toen de hechtingen eruit gingen na een cosmetische operatie en ik voor het eerst echt een beetje het resultaat kon zien.

verder eigenlijk niet zo veel leuke dingen... :(

Ontslag op mn werk....

Gezeur met relaties.

Begin 2010 ben ik naar een paragnoste geweest en die zei dat er vooral veel veranderingen op stapel zouden staan en uiteindelijk vooral positief. Ik hoop dat de enige verandering nog een leuke baan zal zijn (maar ja, vrij weinig tijd over nog dit jaar :P) en that's it...
-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Persoonlijk was 2010 voor mij een kutjaar, maar het mooiste moment vond ik dat Oranje won van Brazilië met het WK.
dat onze kater weer gevonden was, nadat hij 2 maanden weg was gelopen
Mijn dochter ingeloot bij de school van mijn keuze.
Mijn reis door Costa Rica. Met als hoogtepunt de jungletocht....mijn angst overwonnen voor hoogtes. Als geweldige klap op de vuurpijl toen die woeste, geweldige waterval...
Voor mij was 2010 een superjaar. Twee momenten die eruit sprongen:

Onze trouwdag aan het begin van het jaar. In eerste instantie zouden we alleen trouwen zodat ik dezelfde achternaam zou krijgen als ons kindje. Klein en intiem. Uiteindelijk werd het een hele mooie, leuke, relaxte dag op een geweldige locatie met al onze vrienden en dierbaren erbij. Kijk ik met heel veel warmte op terug!

En drie maanden later werd het jaar bekroond met de geboorte van een wolk van een dochter. Nooit gedacht dat het moederschap zulke warme gevoelens bij me op zou roepen. Dat het zo vanzelf zou gaan. Op haar geboortekaartje hadden we de tekst laten drukken: nu jij er bent is alles anders, en toch precies zoals het hoort. En zo is het!
Olympische Spelen in Vancouver en dan vooral het goud bij hockey voor de heren.

Gewoon de kleine dagelijkse dingetjes die me intens gelukkig maken.
quote:Summerdance schreef op 28 december 2010 @ 23:48:

[...]

Welnee, die stond na het uitschudden alweer klaar voor duik nummer 2, waarbij er dus 3 mensen stonden te gillen NEEEEE!

Waarom verbaast me dat niet??? Ghegheghe!

Tikker

Erg mooi topic!! Voor 2011 wens ik iedereen heel veel mooie momenten om aan terug te denken!
2010 is voor mij één van de mooiste jaren geweest! Na best veel ellende zijn er heel veel mooie dingen op ons pad gekomen.

Eerst een financiële meevaller gehad, daarna ons huwelijk, de ontdekking dat ik zwanger ben na drie jaar proberen en de toenadering van de ex van mijn man om de communicatie mbt de kinderen te verbeteren en de banden aan te halen.

Ik had me geen mooier jaar kunnen wensen! Ik hoop dat 2011 voor ons en ieder ander net zo mooi wordt!

Tikker een dikke en Pimpelmeesje ook een dikke

Dat 2011 voor iedereen een fantastisch jaar mag worden en dat heel veel wensen mogen uikomen.
De geboorte van mijn zoontje staat echt met stip op 1.

Nooit verwacht nog een tweede kindje te krijgen en daar was hij dan toch.
Mijn mooiste moment was toen ik net voor de kerst hoorde dat mijn schoondochter zwanger is en dat ik dus oma ga worden, fantastisch!
Mijn hoogstepunten...

Mijn SPW-4 diploma....

Mijn eerste echte baan...

Het weekendje weg met mijn vriend....

Het bouwen van een school met de plaatselijke bevolking in Malawi....

De fotoshoot samen met mijn vriend....

Het verlengen van mijn half jaar contract...

En alle andere mooie dingen waar ik nu even niet op kan komen...
Het jaar is nog niet voorbij. Wie weet beleven jullie vandaag, morgen of overmorgen wel het meest geweldige moment van 2010!!
Dat ik éindelijk over ben gegaan naar het tweede jaar van 't hbo. En toen ik m'n twee katten kreeg, ze geven en krijgen een hoop liefde.
De geboorte van mijn dochter op eerste kerstdag!
Toen we in april 2010 in 5 minuten besloten om ons tickets naar Mexico(gingen we rondtrekken) dan maar te annuleren i.v.m. de afswolk. Snel naar het Haubt Bahnhof en we een Lonely Planet + een interrail kochten. Samen rennen met die zware tassen op voor de eerste trein naar het oosten die ging. We sprongen in de trein met onze tassen op de rug en daarna ging het fluitje. We keken elkaar aan en wisten dat we een geweldige vakantie zouden krijgen. Een uur of 7/8 later stonden we ineens in hartje Verona.

Niet alleen de meest fantastische vakantie ooit, maar ook het besef dat wij er samen altijd wat van weten te maken.
I choose happy!
Vanochtend, de eerste beelden van ons kindje tijdens de echo . Het eerste bewijs (na de test natuurlijk en de misselijkheid) dat er echt al 10 weken een kindje in mij groeit. Zo onwerkelijk, zo mooi...

Tikker
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Geen idee, maar heb nog een paar dagen .
quote:Juniper_ schreef op 29 december 2010 @ 14:59:

Vanochtend, de eerste beelden van ons kindje tijdens de echo . Het eerste bewijs (na de test natuurlijk en de misselijkheid) dat er echt al 10 weken een kindje in mij groeit. Zo onwerkelijk, zo mooi...

Tikker Bijzonder is dat he! Ik vind het ook zo fantastisch om dat te zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven