Thomas van de groep overleden

29-12-2010 12:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken ben ik nooit zo'n sentimenteel ingesteld persoon. Maar deze jongen heeft me echt geraakt. Helaas is aan zijn korte leventje vandaag een eind gekomen.

BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - Omringd door zijn dierbaren is vannacht Thomas van de Groep overleden. De 11-jarige jongen uit Bunschoten-Spakenburg kreeg landelijke bekendheid door zijn ‘droomwedstrijd’, die eind november bezocht werd door liefst negenduizend meelevende toeschouwers en prominenten als voetbaltrainer Ronald Koeman, presentator Wilfred Genee en scheidsrechter Roelof Luinge. Thomas vocht de afgelopen drie jaar tegen kanker maar was ongeneeslijk ziek. Vannacht is hij in zijn slaap overleden.

Bron: www.telegraaf.nl

Thomas eigen web-log
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
Ik ben ook geraakt door dit nieuws. Hij heeft zo hard gevochten, tot het laatst toe. Hij heeft nu de zeer verdiende rust gevonden. Nadat hij landelijk bekend werd heb ik zijn gehele weblog gelzen en ben onder de indruk van zijn kracht en vertrouwen.

Ik wens de ouders, broer, zus en overige familieleden veel sterkte toe.
Ja, het was een heel positief kind.

Er sterven tussen de 40.000 en de 80.000 mensen per dag. Daar zijn heel veel kinderen bij, die net zo dapper hebben gestreden als Thomas, maar nooit in het nieuws zullen komen.

Ik wens alle nabestaanden rust en liefde toe.
wie?
R.I.P. Thomas
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:DJ Momo schreef op 29 december 2010 @ 12:56:

wie?even wat moeite doen om de links aan te klikken dan weet je meer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
wat een dapper jochie was dat!

En wat was dat volle stadium overweldigend gaaf!
quote:mimootje schreef op 29 december 2010 @ 13:08:

wat een dapper jochie was dat!

En wat was dat volle stadium overweldigend gaaf!inderdaad
quote:Cateautje schreef op 29 december 2010 @ 12:54:

Ja, het was een heel positief kind.

Er sterven tussen de 40.000 en de 80.000 mensen per dag. Daar zijn heel veel kinderen bij, die net zo dapper hebben gestreden als Thomas, maar nooit in het nieuws zullen komen.

Ik wens alle nabestaanden rust en liefde toe.

Is dat niet wat veel? Lijkt mij sterk.

Ik kende het ventje niet, maar erg voor hem en zijn ouders.

Zoals dat ook erg is voor 'onbekenden'.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 29 december 2010 @ 13:10:

[...]

Is dat niet wat veel? Lijkt mij sterk.

Ik kende het ventje niet, maar erg voor hem en zijn ouders.

Zoals dat ook erg is voor 'onbekenden'.Het kan zijn dat ze wereldwijd bedoeld.
Ik wens iedereen die Thomas liefhad heel veel sterkte.
quote:charlottew88 schreef op 29 december 2010 @ 13:11:

[...]

Het kan zijn dat ze wereldwijd bedoeld.Dat zal het zijn, dacht dat ze in Ned. bedoelde
Frankly my dear, I don"t give a damn
In NL (CBS): Er worden gemiddeld per dag ongeveer 500 kinderen geboren. Daar staat tegenover dat er op jaarbasis elke dag 370 mensen overlijden.

Volgens http://www.worldometers.info/nl/ zijn er tot nu toe een kleine 100.000 mensen gestorven wereldwijd vandaag.
Het is wereldwijd.
Oh wat ongelofelijk verdrietig voor zijn ouders en broers en zussen (mocht hij deze hebben). Wat erg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
O wat erg! Dat zo'n klein lief kind de wereld heeft moeten verlaten zonder er echt van te hebben mogen proeven. Sterkte voor iedereen die hem gekend heeft...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven