Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
Dat is mooi te laat dan.
quote:Evidenza schreef op 29 december 2010 @ 13:37:

Weet je wat ik niet begrijp? Zo'n beetje alle angels geband, Naomi tegen haar zin eruit gewerkt en niemand die zijn mond open trekt. Niemand die rechtstreeks zegt wat er speelt.Dat is niet helemaal waar. NickII (ex angel) heeft een topic en boekje open gedaan over het hoe en wat bij Viva maar topic is verwijderd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Evi, er zijn heel veel forummers die hier opheldering over hebben gevraagd, maar die vragen worden genegeerd, verwijderd en bestraft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Naomi,

Ik vond je een fijne mod en wist steeds wat wel en niet kon, en in mijn ogen kon er veel hier. Jammer dat het gegaan is zoals het gegaan is, maar ik kan begrijpen dat het voor jou een rustig idee is dat je niet verder gaat in je oude functie.

Ik hoop dat je snel beter bent en dan een nieuwe leuke baan vindt.

Bedankt voor je inzet, ik zal je missen hier.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2010 @ 13:40:

[...]

Dat is niet helemaal waar. NickII (ex angel) heeft een topic en boekje open gedaan over het hoe en wat bij Viva maar topic is verwijderd.

Dat heb ik niet gelezen, wat geen wonder was. Ik heb het over rechtstreeks, open vizier, duidelijkheid. En dat hoeft immers niet op het Vivaforum? De betrokkenen hadden voor de aanval kunnen kiezen en daarbij hadden ze honderden forummers achter zich kunnen krijgen, want zoals ik het nu allemaal begrijp zijn ze er gewoon allemaal uitgewerkt en wij erbij.

En nu zitten we opgescheept met een stel rigide bandopnames die op deleteknoppen drukken.
quote:Maleficent schreef op 29 december 2010 @ 13:28:

Kunnen we niet ergens een wedje leggen hoe lang dit topic blijft bestaan? Ik hou wel van een beetje gokken zo op zijn tijd. Voor 15.00 is het uit de lucht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ehm, zullen we het risico dat dit topic ook binnen no time gesloten wordt, even zo klein mogelijk houden?
Naomi, ik vind het trouwens heel erg verdrietig dat jij moet aanzien dat het moois wat jij met jouw harde werken niet hebt gezet, volledig vernietigd wordt.

Misschien maar goed ook dat je dit forum achter je kunt laten
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2010 @ 13:44:

Evi, er zijn heel veel forummers die hier opheldering over hebben gevraagd, maar die vragen worden genegeerd, verwijderd en bestraft

Tja, die weg heb ik ook bewandeld. Dat leek ook het meest logische en ook de enige weg. Maar er was nog een andere weg. Want als de angels elkaar niet hadden afgemaakt maar hadden ingezien dat ze gewoon één voor één aan de beurt kwamen, inclusief de Mod, hadden ze de handen ineen kunnen slaan en een vuist kunnen maken met de forummers. In plaats van ons te bannen.

Hogerhand heeft een slim spel gespeeld. Verdeel en heers.
quote:Evidenza schreef op 29 december 2010 @ 13:37:

Weet je wat ik niet begrijp? Zo'n beetje alle angels geband, Naomi tegen haar zin eruit gewerkt en niemand die zijn mond open trekt. Niemand die rechtstreeks zegt wat er speelt.

Sommigen, zoals Naomi zelf, zijn gewoon veel te netjes om vuile was buiten te hangen. Zelfs als dat ten koste van henzelf gaat.

Anderen wilden wel eerlijk en open er over praten, maar die zijn snel geband en de topics gewist.

Stel een vraag die niet zint en hij wordt gewist je er wordt gedreigd met bans.

Alle vragen die ik heb gesteld over de gang van zaken zijn spoorloos verdwenen, en ik denk dat ik ook spoorloos verdwijn binnenkort. Kritiek is hier namelijk niet echt welkom meer.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
ik heb het idee door alles wat er gebeurd is, dat er ook onder de angels verdeeldheid was en daar is handig gebruik van gemaakt

bottomline: we hadden een geweldig forum en alles wat dat forum de moeite waard maakte, wordt nu steen voor steen afgebroken.
quote:Moonlight82 schreef op 29 december 2010 @ 13:48:

Ehm, zullen we het risico dat dit topic ook binnen no time gesloten wordt, even zo klein mogelijk houden?

Waarom? Zodat we allemaal alleen nog glitterberen plakken en knufjekus doen?

Naomi heeft de boodschap wel begrepen. We missen haar allemaal en wensen haar het allerbeste.

Nu gaan we voldoen aan waarom ze dit topic mocht openen van de opperautist, zodat ze bannen kunnen uitdelen.

Bring it on.
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2010 @ 13:54:

, wordt nu steen voor steen afgebroken. Steen voor steen? Elke zoveel dagen pleurt er een kernbommetje op ons neer.
Naomi,

Ik heb "jouw" tijd niet mee mogen maken, daarvoor zit ik te kort op dit forum. Ik kan echter wel uit alle posts halen, dat je zeer gewaardeerd wordt door alle forummers.

Ik wens je niets dan goeds, hopelijk wordt 2011 een mooi gezond jaar met een uitdaging elders.
quote:Evidenza schreef op 29 december 2010 @ 13:54:

[...]

Nu gaan we voldoen aan waarom ze dit topic mocht openen van de opperautist, zodat ze bannen kunnen uitdelen.

Bring it on.

Jij hebt 'm door!

Er zijn nóg te veel oudjes.

Wat er morgen nog over is..... daar komt van de week nog een trolletje voor langs.
namens Freak, die heeft een inlogprobleem.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2010 @ 13:57:

[...]

Jij hebt 'm door!

Wat er morgen nog over is..... daar komt van de week nog een trolletje stagaire voor langs.

[...]

Jij hebt 'm door!

Wat er morgen nog over is..... daar komt van de week nog een trolletje voor langs.

Yep.

En anders speuren ze nog wat topics van een week of wat geleden door en daar vinden ze vast nog wel een opmerking die met een beetje goede wil niet door de beugel kan. Hoppa.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2010 @ 13:56:

[...]

Steen voor steen? Elke zoveel dagen pleurt er een kernbommetje op ons neer.

[...]

Jij hebt 'm door!

Dit is toch al lang duidelijk?

Bestaat het forum straks gezellig uit kletstopics, want iedereen die wat vindt wordt er afgekickt.

Ik ken heel wat forums die volledig op vrijwilligers draaien en geen commerciële grondslag hebben en al die forums worden uitstekend beheerd.

Zo onvoorstelbaar dat een commercieel forum niet in staat is om normaal en goed te modereren en communiceren.

Dan heb je wel een hele zieke bedrijfsstructuur. En cultuur trouwens, gezien de wijze waarop de zogenaamde moderators zich handhaven.
Kijk, het is nu wel duidelijk, ze willen van bepaalde mensen af. Dat gaat ze lukken ook. Dus hoe voorzichtig je ook doet, dat maakt niet uit. Met de 3 strikes out regel ben je gewoon binnen afzienbare tijd aan de beurt.

Ik persoonlijk wil ook niet ergens zijn waar ik niet welkom ben. En eerlijk gezegd, bij dit beleid voel ik me niet thuis en op dit forum dus ook niet meer. Waar de Viva voor staat, dat ben ik niet en wat ze voor ogen hebben dat ben ik al helemaal niet. De mensen die me aanstaan willen ze hier niet, en de discussie s die me boeien daar willen ze van af.

Wat doe ik hier dan behalve krampachtig vasthouden aan het verleden? Time to move on.
Misschien trekken ze nog wat topics van tien jaar terug naar boven, krijg je daar ook nog weer een ban voor.
Zou Naomi, zoals het traditie is hier, nu ook een permaban hebben?
quote:Zinderend schreef op 29 december 2010 @ 14:03:

[...]

Dit is toch al lang duidelijk?

Bestaat het forum straks gezellig uit kletstopics, want iedereen die wat vindt wordt er afgekickt.

Ik ken heel wat forums die volledig op vrijwilligers draaien en geen commerciële grondslag hebben en al die forums worden uitstekend beheerd.

Zo onvoorstelbaar dat een commercieel forum niet in staat is om normaal en goed te modereren en communiceren.

Dan heb je wel een hele zieke bedrijfsstructuur. En cultuur trouwens, gezien de wijze waarop de zogenaamde moderators zich handhaven.Alleen door alle communicatie af te snijden en alle kritiek te weren kunnen ze zich handhaven. Dat is natuurlijk uitermate sneu.
Eens met Evi. Ze vinden altijd wel iets wat niet in hun "gevoelletje" past, en daar krijg je dan een ban voor. En als je dan het lef hebt om te mailen dan krijg je een verlengde ban wegens provoceren via mail. En als je je dan gaat verdedigen door DIE mail openbaar te maken, krijg je daar een ban voor.

Met andere woorden, men kan zich een heleboel moeite besparen door gewoon de mensen die ze weg willen hebben gelijk een permaatje te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven