Hoeveel heb jij er?
woensdag 29 december 2010 om 14:15
woensdag 29 december 2010 om 14:18
Ik ben verbaasd over zowel de waarschuwing als de ban. Echt niet normaal dat je daarvoor überhaupt berispt wordt! Ik heb een keer een waarschuwing gehad omdat ik het woord "negertje' gebruikte. Besef me nu dat dat vóór het nieuwe bansysteem was (geloof ik, ben er niet zo in thuis).
(in de entertainment pijler, toen Madonna in een Afrikaans land was). Niet echt netjes nee, maar ik gaf daarmee aan hoe gemakkelijk celebrities zoals zij ogenschijnlijk met "arme kindjes" omgaan (hups, dan adopteren we er nog één, dat idee). Maar dat werd niet gewaardeerd...
(in de entertainment pijler, toen Madonna in een Afrikaans land was). Niet echt netjes nee, maar ik gaf daarmee aan hoe gemakkelijk celebrities zoals zij ogenschijnlijk met "arme kindjes" omgaan (hups, dan adopteren we er nog één, dat idee). Maar dat werd niet gewaardeerd...
woensdag 29 december 2010 om 14:19
woensdag 29 december 2010 om 14:20
2, 1tje voor het reposten van de blog van 1 en 1tje omdat ik uitleg wilde waarom ze behalve de nick waarmee ik die blog postte ook mijn elkedagnick geband hebben en hoe ze het feit dat ze dus hebben gekeken naar mijn IP om te weten wat mijn andere nick is verklaarden in overeenstemming met hun privacybeleid. Weet het antwoord nog steeds niet trouwens.