Desperate housewives
woensdag 15 september 2010 om 08:50
woensdag 15 september 2010 om 08:54
o.. en Austin Green doet ook mee..
zie deze link
http://abc.go.com/shows/desperate-house ... nks_search
zie deze link
http://abc.go.com/shows/desperate-house ... nks_search
woensdag 15 september 2010 om 11:34
Ik was weer eens niet op de hoogte dat het weer kwam, maar uit de postings hier begrijp ik dat gisteren dus de eerste aflevering weer was, dan heb ik niets gemist. Alleen heb ik geen idee van een paar dingen (ik zit nu te kijken wat ik gisteren opgenomen heb), misschien toch gemist of gewoon vergeten??? Tom en Lynette hebben de baby verloren? Hoe is dat gebeurd dan? (er wordt tenminste een paar keer gezegd dat erover gepraat moet worden)
Waar is de man van de Italiaanse gebleven? Hoe zat dat ook alweer?
Hoe komt Orson ook alweer in een rolstoel? Had dat iets te maken met het vliegtuigje? En waarom is Bree verplicht voor hem te zorgen?
Pfff, het lijkt wel of ik een heel seizoen heb gemist!
xYella.
Waar is de man van de Italiaanse gebleven? Hoe zat dat ook alweer?
Hoe komt Orson ook alweer in een rolstoel? Had dat iets te maken met het vliegtuigje? En waarom is Bree verplicht voor hem te zorgen?
Pfff, het lijkt wel of ik een heel seizoen heb gemist!
xYella.
woensdag 15 september 2010 om 12:09
Lynette was zwanger van een tweeling, één kindje is overleden in haar buik, het andere zit er nog.
Bree ziet het als haar heilige plicht om voor Orson te zorgen, anders komt haar plaatsje in de hemel niet vrij. Gebeurde dat ongelukje niet door het vliegtuigje waarmee Karl haar een aanzoek wilde doen ? En leeft Karl eigenlijk nog ?
Die Italiaanse is me niet helemaal meer duidelijk. Haar zoon heeft nu verkering met het nichtje van Carlos (het is Ana toch ??).
Gabrielle en Susan hebben hun kinderen bij elkaar op school zitten, en gaan de strijd aan wiens kind het slimste is. Op school werken ze met "geheime codes" om niveaus aan te duiden, maar Gabrielle zou zichzelf niet zijn als ze die niet kon kraken, door het rekenwerk van de kindertjes te fotograferen en te vergelijken.
Catherine zit in een psychiatrisch ziekenhuis, waar ze werd bezocht door de "oude dame", hoe-heet-ze-nog-maar die haar overleden echtgenoot in de vrieskist had liggen. Later werd ze bezocht door alle vriendinnen, inclusief Susan.
ik vind het ook steeds lastiger om alle verhaallijnen nog te volgen.
Bree ziet het als haar heilige plicht om voor Orson te zorgen, anders komt haar plaatsje in de hemel niet vrij. Gebeurde dat ongelukje niet door het vliegtuigje waarmee Karl haar een aanzoek wilde doen ? En leeft Karl eigenlijk nog ?
Die Italiaanse is me niet helemaal meer duidelijk. Haar zoon heeft nu verkering met het nichtje van Carlos (het is Ana toch ??).
Gabrielle en Susan hebben hun kinderen bij elkaar op school zitten, en gaan de strijd aan wiens kind het slimste is. Op school werken ze met "geheime codes" om niveaus aan te duiden, maar Gabrielle zou zichzelf niet zijn als ze die niet kon kraken, door het rekenwerk van de kindertjes te fotograferen en te vergelijken.
Catherine zit in een psychiatrisch ziekenhuis, waar ze werd bezocht door de "oude dame", hoe-heet-ze-nog-maar die haar overleden echtgenoot in de vrieskist had liggen. Later werd ze bezocht door alle vriendinnen, inclusief Susan.
ik vind het ook steeds lastiger om alle verhaallijnen nog te volgen.
woensdag 15 september 2010 om 18:20
woensdag 22 september 2010 om 11:55
Leuk dat het weer begonnen is..moet er nog wel een beetje inkomen. Voor alle duidelijkheid: net 5 is nu dus met seizoen 6 begonnen?
Ik weet ook de helft niet meer. Angie was toch een vredesactiviste ofzo die een aanslag had gepleegd? En er was toch een meisje vermoord (een serveerster geloof ik).
Nah ja, verstand op nul en kijken maar!
Wel leuk dat Julie Benz (Dexter, Angel, Buffy) nu in de serie zit. Die zal nog wel voor wat opschudding gaan zorgen!
Ik weet ook de helft niet meer. Angie was toch een vredesactiviste ofzo die een aanslag had gepleegd? En er was toch een meisje vermoord (een serveerster geloof ik).
Nah ja, verstand op nul en kijken maar!
Wel leuk dat Julie Benz (Dexter, Angel, Buffy) nu in de serie zit. Die zal nog wel voor wat opschudding gaan zorgen!
dinsdag 28 september 2010 om 19:32
Ik heb die aflevering gezien van twee weken terug over die codes op die school, maar de dochter van gabrielle was juist wel slecht in rekenen en zat dus in het "domme" groepje. Dit is voor Gaby een schande, maar aangezien niemand de codes echt wist fotografeerde ze Juanita met haar vriendinnetjes die wel in het slimme rekengroepje zaten. Ipv de meisjes helemaal op de foto te zetten, zette ze alleen hun rekenwerk op de foto. De foto waar het werk van het slimme meisje op stond liet ze aan Carlos zien en ze zei erbij dat dat het werk van juanita was, maar dat was dus niet zo. Vervolgens loet ze dat aan Susan zien en Susan geloofde haar en dus dacht dat zij dat MJ dus tot het domme groepje behoorde.
Gaby heeft de boel dus wederom lopen besodemieteren.
Gaby heeft de boel dus wederom lopen besodemieteren.
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:02
quote:Waldorf114 schreef op 28 september 2010 @ 19:32:
Ik heb die aflevering gezien van twee weken terug over die codes op die school, maar de dochter van gabrielle was juist wel slecht in rekenen en zat dus in het "domme" groepje. Dit is voor Gaby een schande, maar aangezien niemand de codes echt wist fotografeerde ze Juanita met haar vriendinnetjes die wel in het slimme rekengroepje zaten. Ipv de meisjes helemaal op de foto te zetten, zette ze alleen hun rekenwerk op de foto. De foto waar het werk van het slimme meisje op stond liet ze aan Carlos zien en ze zei erbij dat dat het werk van juanita was, maar dat was dus niet zo. Vervolgens loet ze dat aan Susan zien en Susan geloofde haar en dus dacht dat zij dat MJ dus tot het domme groepje behoorde.
Gaby heeft de boel dus wederom lopen besodemieteren.Ik denk dat jij die aflevering nog maar eens moet bekijken, want je hebt het niet helemaal goed begrepen.
Ik heb die aflevering gezien van twee weken terug over die codes op die school, maar de dochter van gabrielle was juist wel slecht in rekenen en zat dus in het "domme" groepje. Dit is voor Gaby een schande, maar aangezien niemand de codes echt wist fotografeerde ze Juanita met haar vriendinnetjes die wel in het slimme rekengroepje zaten. Ipv de meisjes helemaal op de foto te zetten, zette ze alleen hun rekenwerk op de foto. De foto waar het werk van het slimme meisje op stond liet ze aan Carlos zien en ze zei erbij dat dat het werk van juanita was, maar dat was dus niet zo. Vervolgens loet ze dat aan Susan zien en Susan geloofde haar en dus dacht dat zij dat MJ dus tot het domme groepje behoorde.
Gaby heeft de boel dus wederom lopen besodemieteren.Ik denk dat jij die aflevering nog maar eens moet bekijken, want je hebt het niet helemaal goed begrepen.
woensdag 29 december 2010 om 15:44