F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Gefeliciteerd.

en een wat stoutere versie van vis d'r mannen opgedoken
allemaal leuke kerst gehad?

Hier ook familietour langs ouders en schoonouders. Heel gezellig allemaal en natuurlijk veel te veel gegeten ...

Lau, lekker dat je zo een nieuwe functie hebt, veel succes!

Tieg, we duimen dat t meevalt met mini!
Lau, gefeliciteerd!!!!
Lau gefeliciteerd!

Ben je een beetje verwend?

Kan jij deze taartbezorgers iets opwarmen warms geven?

Nog even versieren hier.

Lau, nog gefeliciteerd! Leuk uitje in de schouwburg gehad?

Hier vandaag een half dagje werken, zou eerst thuiswerken, zit nu toch op kantoor. Wat een rust overal, kon vanmorgen in een volledig lege treincoupé kiezen waar ik wilde zitten

Iedereen drukke plannen voor vanavond? We kregen gisteren een uitnodiging om naar een vriendje van oudste te gaan, maar we blijven toch maar thuis. Eerst maar eens gewoon gezellig eten met ze

Wat doet iedereen trouwens met de verjaardagen, en dan vooral de feestjes? Heb oudste al eens gevraagd, en hij wil zijn vriendje, een vriendinnetje en de twee buurmeisjes (praktisch even oud als oudste en middelste, zijn beiden 2,5 maand jonger) en eventueel een vriendje van de bso uitnodigen. Nu speelt het spul in variërende samenstelling al met elkaar, en oudste heeft nog niet echt een idee qua feestje.

Zou het ook gewoon leuk en gezellig zijn om de hele bups inclusief ouders en broertjes/zusjes uit te nodigen op een zaterdagmiddag? En dan gewoon kinderen lekker cakejes laten versieren en lekker laten spelen, en ouders gezellig kletsen en borrelen? Of is dat weer overdone?

Ik zou anders het jongste buurmeisje niet uitnodigen, omdat die qua leeftijd toch weer twee jaar scheelt met oudste.

Nu nog even gauw weer aan de slag!
Lau nog gefeliciteerd!

En iedereen een super nieuwjaar gewenst, dat al jullie wensen mogen uitkomen en iedereen gezond en gelukkig is/ blijft!!

Iedereen alvast een heel gelukkig, gezond, rijk (in elk opzicht) en liefdevol 2011!! Dat al onze dromen en wensen mogen uitkomen komend jaar!! En dat we snel weer een keer gaan meeten !!

Wij blijven ook gewoon thuis. Man heeft de afgelopen weken enorm veel gewerkt dus vind het wel lekker om thuis te blijven. We zien wel wat de kids willen, mogen opblijven of gaan slapen. Vind alles best!

Wat betreft het feestje. M heeft 5 vriendjes uitgenodigd (was nog een hele klus want hij wilde er 11 uitnodigen ). Ik vier het op de woensdagmiddag na z'n verjaardag van 13.00 - 16.00 uur. Manlief is vrij! M wilde graag een ridderfeest dus heb een themakist gehuurd, zit alles in. Verkleedspullen, spullen om woonkamer in kasteel om te toveren, draaiboek met spelletjes, ridderdiploma's, dvd, boek en nog veel meer. Lijkt me super leuk allemaal. Heb al zelf een soort draaiboekje gemaakt hoe we de 3 uur in gaan invullen. Ben heel benieuwd hoe het wordt!

Ladies.... een hele fijne avond!!
Tieg, lees net nog even je berichtje. Lijkt me ook heel gezellig zo'n feestje voor oudste. Heb het zelf nog niet zo meegemaakt, maar wel een leuk idee!
Ik schenk de glazen alvast in voor vanavond

Fijne avond allemaal!!!
Hier met kots en waterdunne poep het nieuwe jaar in gegaan, we waren net op tijd met opruimen om te kunnen aftellen naar het nieuwe jaar: sil is al paar dagen lichamelijk van slag, komt er van alle kanten uit, douche en wasmachine draaien overuren..

hoe was het bij jullie?
Allemaal, de allerbeste wensen! Hier was het heerlijk rustig. L viel om 21.00 uur in slaap en is niet meer wakker geworden. M heeft nog even naar het vuurwerk gekeken en vind het toen ook wel best.

Cees, balen dat Sil zo ziek is. Buikgriep schijnt te heersen. Dikke knuffel!

En nog goede voornemens, dames?
De beste wensen! Dat het maar weer een mooi jaar mag worden!

Hier een relaxte jaarwisseling gehad, eigenlijk een gewone avond Kinderen om kwart voor 12 uit bed gehaald, middelste was volledig over de zeik van het vuurwerk, en oudste heeft lekker zitten kijken. Man en ik hebben afwisselend een handje geschud bij de buren, en nog even een glaasje gedronken op straat. Uiteindelijk lagen we er om half 2 weer allemaal in, en om 9 uur was iedereen weer bright en shiny, voor zover mogelijk.

Straks nog naar schoonvader, inhalen van de kerst, en morgen naar nieuwjaarsborrel bij familie van schoonmoeder. En maandag weer lekker aan de slag!
Hoi meiden, ben er weer! Fijne vakantie gehad (paar foto's op draagtopic, zal nog wat in Ak plaatsen later)

Beetje jetlag-achtig gevoel van 31 dec. om 3.15u opstaan om op tijd op vliegveld te zijn en dan 's middags slapen en 's nachts opgebleven tot 3.30u. Dus naar bed op de tijd dat we de vorige dag opgestaan waren. Vindt je lijf niet leuk, ik ga zo maar weer naar bed... Nog niet bijgelezen.

Wel allemaal en fijn 2011 gewenst!!
Hiephiephoera! L is 2 jaar! Dat je maar een mooie dag mag hebben vandaag!

Marlee, man, en M: ook gefeliciteerd natuurlijk

Wat is het rustig verder
Hallo lieve meisjes! Allemaal natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

En hoera voor L! Ook alweer 2 jaar oud! Marlee, man en M. van harte!

Wij hebben ook thuis oud en nieuw gevierd, lekker relaxed met vrienden. Kinderen gingen om half 10 ongeveer naar bed en we hebben ze maar gewoon laten liggen, ze werden niet wakker van het vuurwerk. Nina gaf smiddags al aan dat ze al die knallen eng vond dus dachten haar geen plezier te doen met wakker maken snachts. Uiteindelijk lagen we er zelf om half 4 in, en om half 7 stond Nina al weer naast mijn bed te springen maargoed...we hebben het overleefd

Ook een leuk idee Marlee, zo´n themakoffer huren. Waar doe je dat? Ik moet echt gaan nadenken nu, want de tijd vliegt echt, en dan worden al onze kleine hummels alweer 5!

Vind het idee van Tieg trouwens ook heel leuk, zaterdagmiddag en dan ook de ouders erbij. Ik ga het allemaal maar eens met man overleggen.
Cees, Sil wel weer beter inmiddels?
Hahaha Lau, ik had van een ander topic ook de tip gekregen om wel een apart kinderfeestje te doen (bijv. tussen 2 en 4), en dan vanaf 4 uur ook een hapje en drankje voor de ouders te doen. Zodat je daar ook even mee kunt borrelen, en oudste wel een eigen kinderfeestje heeft.

Nu even hard aan de slag, moet morgen eigenlijk wat opleveren wat nog niet klaar is.

Hoera voor L!
Te laat... maar ik hoop dat jullie toch een hele leuke dag hebben gehad. en alsnog:

Hierpedepiep hoera!!!!

Goedemorgen,

Lau, heb je themakoffer besteld bij website in Nieuwerbrug. Veel keus in koffers (en er zitten veel spullen bij) en tot nu toe erg goed geholpen en snel!!

Bedankt voor alle felicitaties. Verjaardag was erg leuk, maar we vieren het pas de 15e. Kids vieren het samen, wel zo makkelijk. En zij vinden dat erg leuk. Wel twee taarten natuurlijk .

En weer hard aan het werk, meteen vanmorgen vroeg een vergadering. Lau, hoe bevalt je nieuwe werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven