woensdag 29 december 2010 om 17:51
Hallo....als ik inlog op Facebook zie je altijd rechts op de startpagina zo'n blokje van 'mensen die je misschien kent'.
Zo'n 90 procent van de keren dat ik inlog, zie ik daar mijn ex-man verschijnen. Hij heeft enkel een profiel en geen contacten op zijn Facebook.
Betekent dit dat hij iedere keer op mijn Facebook zit te snuffelen of is het toeval?
Zo'n 90 procent van de keren dat ik inlog, zie ik daar mijn ex-man verschijnen. Hij heeft enkel een profiel en geen contacten op zijn Facebook.
Betekent dit dat hij iedere keer op mijn Facebook zit te snuffelen of is het toeval?
woensdag 29 december 2010 om 17:58
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat die notificaties betekenen dat het emailadres dat hij voor FB gebruikt voorkomt in jouw emailbestand. Of omdat er in zijn profiel een overeenkomst is, zoals bijvoorbeeld dezelfde school, werk, hobby en dergelijke. Maar met een leeg profiel is dat laatste niet erg waarschijnlijk:-)
woensdag 29 december 2010 om 19:13
quote:bommi schreef op 29 december 2010 @ 18:04:
Als jouw ex-man in jouw contactlijst staat van je e-mail adressen, dan verschijnt hij bij suggesties van vrienden.
Bij FB kun je niet zien wie jouw profiel bekijkt.Dus iemand ziet niet dat ik zijn of haar pagina heb bekeken? Bij Hyves kan iemand dit wel zien namelijk.
Als jouw ex-man in jouw contactlijst staat van je e-mail adressen, dan verschijnt hij bij suggesties van vrienden.
Bij FB kun je niet zien wie jouw profiel bekijkt.Dus iemand ziet niet dat ik zijn of haar pagina heb bekeken? Bij Hyves kan iemand dit wel zien namelijk.