Facebook

29-12-2010 17:51 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo....als ik inlog op Facebook zie je altijd rechts op de startpagina zo'n blokje van 'mensen die je misschien kent'.

Zo'n 90 procent van de keren dat ik inlog, zie ik daar mijn ex-man verschijnen. Hij heeft enkel een profiel en geen contacten op zijn Facebook.

Betekent dit dat hij iedere keer op mijn Facebook zit te snuffelen of is het toeval?

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat die notificaties betekenen dat het emailadres dat hij voor FB gebruikt voorkomt in jouw emailbestand. Of omdat er in zijn profiel een overeenkomst is, zoals bijvoorbeeld dezelfde school, werk, hobby en dergelijke. Maar met een leeg profiel is dat laatste niet erg waarschijnlijk:-)
Je krijgt daar mensen te zien die jij ooit via gmail hebt gemaild. Dus ook 'n vage vakantiekennis die je 5 jaar geleden 'n foto hebt toegestuurd komt in dat lijstje te staan. Of 'n bedrijf waar je ooit info bij hebt aangevraagd.
Als jouw ex-man in jouw contactlijst staat van je e-mail adressen, dan verschijnt hij bij suggesties van vrienden.

Bij FB kun je niet zien wie jouw profiel bekijkt.
Volgens mij heeft het te maken met " veel gemeenschappelijke vrienden".
Ik had ook heel lang die indruk Boxje en durfde dus niet op profielen van mensen te kijken waarvan ik niet wilde dat ze dat zouden zien. Maar volgens mij heeft het inderdaad met e-mail te maken.
gemeenschappelijke vrienden kan idd ook nog ja
Oké...dank!

Niet dat het echt wat uitmaakt, was even nieuwsgierig.
Ik denk ook gemeenschappelijke vrienden, want ik zie er ook wel eens mensen met wie ik nooit gemaild heb en hun mailadres niet heb, én mensen die ik echt niet ken.
quote:bommi schreef op 29 december 2010 @ 18:04:

Als jouw ex-man in jouw contactlijst staat van je e-mail adressen, dan verschijnt hij bij suggesties van vrienden.

Bij FB kun je niet zien wie jouw profiel bekijkt.Dus iemand ziet niet dat ik zijn of haar pagina heb bekeken? Bij Hyves kan iemand dit wel zien namelijk.
Bij Hyves kan je dat ook niet zien, als je die instellingen hebt uitgeschakeld.
Volgens mij heeft het te maken met stil verlangen of zoiets. :-)
Stil verlangen naar mijn ex-man, CharlotteAnnaSophie?

Nee hoor...gewoon echt nieuwsgierigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven