Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Doet hij vast maar één keer
Alle reacties Link kopieren
Leuk kado zeg, heeft hij een speciale verjaardag (40 ofzo?) En heb je nu al een afspraak met een klinisch immunoloog gemaakt? Ik weet eigenlijk niet hoe dat in Duitsland heet, maar ik neem aan dat je je ook naar Nederland kunt laten doorverwijzen?

Miffy, wat naar van poes. En Nino alweer aan de banaan; ik zie nog steeds dat ukkie van een paar dagen voor me.

Citro, leuk van je huis en minder leuk van je man en zijn moeder. Ik zou daar heel erg boos over zijn (maar dat ben jij vast ook). Ik snap dat ook niet van die moeder; die weet toch ook dat roken voor hem extra slecht is?

Dat alles op de trap blijft liggen is heel herkenbaar, wat is dat toch? Wij zijn ook aan het kijken voor vakanties. We denken nu aan een huisje in Engeland. Het is ver weg maar het grootste deel is per boot, het is de enige vreemde taal waarvan de kids wat kennen en we kunnen naar het Harry Potter kasteel. Enige nadeel is het weer, maar ja.
Had de stofzuiger soms een afstandsbediening, of extra veel knopjes? Je hebt ook van die stofzuigers die ´s nachts automatisch de kamer doen, dat lijkt me wel wat.
quote:nippo schreef op 29 december 2010 @ 21:19:

Had de stofzuiger soms een afstandsbediening, of extra veel knopjes? Je hebt ook van die stofzuigers die ´s nachts automatisch de kamer doen, dat lijkt me wel wat.elk uur, kan dat ook? gezien de zooi die hier gemaakt wordt...
quote:Pammie schreef op 29 december 2010 @ 21:18:

Doet hij vast maar één keer Paar keer, dan ist nieuwtje eraf idd
Man ik ben haast beroerd van het eten, heb veel te vaak opgeschept. Maar was wel lekker.
Man ik ben haast beroerd van het eten, heb veel te vaak opgeschept. Maar was wel lekker.
Dubbellekker
oe, ik had een leuk mailtje net
Vertel: van dat mailtje en wat je hebt gegeten vanavond?

Ik heb mijn mailbox zitten opruimen, mijn werkmailbox welteverstaan. En dit was echt de allerlaatste keer dit jaar dat ik heb zitten werken.

Engeland hebben wij ook naar zitten kijken Nip, lijkt me ook leuk. Alleen het weer inderdaad. Als het geen lekker weer is, is het voor mij minder vakantie op één of andere manier. Eigenlijk wil ik naar een zonzeker gebied.

Sok, ik heb deze CM's ook allemaal al gezien. Tegenwoordig zenden ze er drie achterelkaar uit, zelfs voor deze diehardfan een beetje veel.
Oeh, ik had ook een leuk mailtje net. Ik voel een mutsenmeet opkomen
quote:Pammie schreef op 29 december 2010 @ 22:25:

Oeh, ik had ook een leuk mailtje net. Ik voel een mutsenmeet opkomen gelukkig dat de mailtjes aangekomen zijn
Ik denk zomaar dat ik weet wat Remma voor mail had

Robotstofzuiger, daar zeg je wat, Nippo. Wij hebben er een gekregen toen we trouwden, maar we gebruiken hem niet omdat ik dat ding altijd vergeet (en vooruit, omdat hij nou niet echt efficient in de hoekjes zuigt).

Bij ons blijven er op de trap trouwens vooral onwaarschijnlijk veel stofvlokken liggen, en haren. Kattenharen zal nu natuurlijk minder worden, maar van mij vind ik er ook hele bossen. Niet te geloven hoe hard het uitvalt.

Nino is voor het eerst echt ziek. Zielig verkouden hoopje baby was hij vandaag. En Pluis was een oefening in geduld: hij werd echt helemaal hysterisch omdat hij door zijn vader naar bed gebracht wilde worden, maar die was al met Nino bezig. Niet echt grappig. Uiteindelijk deed hij wel weer lief, maar voor die tijd heb ik hard op mijn tanden gebeten om niet heul erg uit mijn slof te schieten.

Remma, wokuitstapje geslaagd dus? Hoe bevalt het vier dagen werken nu?

Leuk verjaardagscadeau, Anky!
quote:Pammie schreef op 29 december 2010 @ 22:25:

Oeh, ik had ook een leuk mailtje net. Ik voel een mutsenmeet opkomen ik ook ik ook
We moeten maar snel alles concreet maken

Ik vind vier dagen werken te doen, maar wel zwaar. Alles moet wel geregeld zijn, dus nu echt op zoek naar een werkster: WERKSTER ja.
De meeste zooi ligt hier niet in de hoekjes

Beterschap voor Ninootje.
Yeah! Heb je Remman eindelijk om?

Als het een mutsenmeet wordt laat ik man, kinderen en honden thuis hoor
quote:Pammie schreef op 29 december 2010 @ 22:39:

Yeah! Heb je Remman eindelijk om?

Als het een mutsenmeet wordt laat ik man, kinderen en honden thuis hoor

Remman is om

En ik kom ook allennig. Dus
Remma, wij hebben sinds het einde van mijn verlof een werkster, en ik vind het echt ideaal. Niet alleen omdat we zelf weinig meer hoeven schoon te maken, maar vooral omdat ik niet meer de hele tijd het gevoel heb dat ik eigenlijk nog allemaal huishoudelijke klussen zou moeten doen als ik dingen aan het doen ben die veel leuker zijn.
quote:Miffy schreef op 29 december 2010 @ 22:42:

Remma, wij hebben sinds het einde van mijn verlof een werkster, en ik vind het echt ideaal. Niet alleen omdat we zelf weinig meer hoeven schoon te maken, maar vooral omdat ik niet meer de hele tijd het gevoel heb dat ik eigenlijk nog allemaal huishoudelijke klussen zou moeten doen als ik dingen aan het doen ben die veel leuker zijn.Precies. En dat gevoel wil ik ook heeeel graag hebben
Dat is inderdaad het allerfijnste van een werkster: niet dat je niet meer hoeft te poetsen maar dat je drúk om te moeten poetsen niet meer hebt.
Beetje jammer dat mijn werkster 6 weken op vakantie is
quote:Miffy schreef op 29 december 2010 @ 22:42:

Remma, wij hebben sinds het einde van mijn verlof een werkster, en ik vind het echt ideaal. Niet alleen omdat we zelf weinig meer hoeven schoon te maken, maar vooral omdat ik niet meer de hele tijd het gevoel heb dat ik eigenlijk nog allemaal huishoudelijke klussen zou moeten doen als ik dingen aan het doen ben die veel leuker zijn.Psies! het werk is nog niet het ergste, de tijd die je bezig bent met het bedenken dat je het allemaal nog moed doen, is nog erger
wij zijn het allen eensch gleuf ik...
Gut, tis bijna eng:P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven