Forumoverzicht 2010
donderdag 30 december 2010 om 03:00
quote:Zinderend schreef op 30 december 2010 @ 02:15:
Het jaar van Floors Ballenbak. Die was dan wel op Libelle, maar dat was noodgedwongen En wat dacht je van haar woorden "het is maar een spelletje", toen bij de voetbalwedstrijd , dat zal ze ook niet snel meer vergeten .
Het jaar van Floors Ballenbak. Die was dan wel op Libelle, maar dat was noodgedwongen En wat dacht je van haar woorden "het is maar een spelletje", toen bij de voetbalwedstrijd , dat zal ze ook niet snel meer vergeten .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 30 december 2010 om 11:47
quote:iry schreef op 30 december 2010 @ 01:52:
Het jaar van de vele nieuwe forumnamen maar men tegen je aan postte alsof men je al jaren kende, en je maar bleef denken wie is dat??Het jaar waarin ik me verbaasd heb dat (bijna) iedereen scheen te weten wie al die nieuwe (oude) forummers toch waren, behalve ik.
Het jaar van de vele nieuwe forumnamen maar men tegen je aan postte alsof men je al jaren kende, en je maar bleef denken wie is dat??Het jaar waarin ik me verbaasd heb dat (bijna) iedereen scheen te weten wie al die nieuwe (oude) forummers toch waren, behalve ik.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
donderdag 30 december 2010 om 12:07
Het jaar waarin sommige forummers helaas nog steeds bar slecht kunnen spellen (verlieft op un beroemhijd). En het jaar waarin veel vrouwen nog steeds niet weten hoe ze zwanger kunnen worden (ben ik zwanger, zou ik zwanger kunnen zijn). Het jaar waarin veel forummers denken dat het forum gelijk staat aan een bezoek aan de huisarts (wat zou dit kunnen zijn).
Het jaar van het gejatte postpakket wat toch niet gejat zou zijn maar wel vermist, wat uiteindelijk toch gejat bleek...
Het jaar van orakel Thomas!
Het jaar van het gejatte postpakket wat toch niet gejat zou zijn maar wel vermist, wat uiteindelijk toch gejat bleek...
Het jaar van orakel Thomas!