Viva Positiva

30-12-2010 21:49 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na al het gemopper nu een POSITIEF topic over dit forum.

Dus niet; wat jammer dat Naomi weg is, maar ;nieuwe ronde nieuwe kansen.

Niet; ik had gloeiendegloeiendegloeiende een ban van 24 uur, maar; jeetje, mijn muisarm is haast genezen en wat ziet mijn huis er opgeruimd uit.

Oké, het vergt enige oefening, en het is even wennen maar we kúnnen het, ik geloof in jullie.

Waarom dit topic? Gewoon, omdat het kán. Is dat niet heerlijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Jajajanneke schreef op 30 december 2010 @ 22:37:Alleen je Nickname is al driewerf positief!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:danivo schreef op 30 december 2010 @ 22:20:

ik was ook net ongi!!Je leert hier ook altijd heel fijn wat wel mag en wat niet, Heerlijk, hoe snel je bijgestuurd wordt als je de bocht uit dreigt te vliegen.
Yieeeeeeeeeehaaaaaaaah! Het toppic waar ik me eindelijk HE-LE-MAAL op m'n plek voel met m'n nick. Voelde altijd al dat 'ie een keer van pas zou komen..... Even denken positief terug aan wat een enorme K-dag was.........
Wat een fantastisch positief topic, blijfgewoonbianca! Wat een opgewekte forumpersoonlijkheid ben je toch, wat een fantastisch topic weer. Het Vivaforum zou een stuk minde opbeurend zijn zonder jou. Bedankt daarvoor

De eregallerij. Daar zou jij een plekje in moeten krijgen. Al die positiviteit. Fantastisch.
Trouwens, ongi vind ik zo'n schattig woordje voor zo'n fijne periode. Echt jammer dat ik daar geen gemak van heb omdat ik nooit ongi ben ivm spiraaltje. Hoor ik dan nog wel bij de club?
Wat fijn dat ik het fijne weet, als overtuigd kindloze, van dingen als innestelingsbloedingen, nekplooimetingen, toeschietreflexen en de Rapley-methode. Mocht ik of een van mijn vriendinnen op een zekere dag onverwacht zwangerT raken, dan kom ik goed beslagen ten ijs! Dankzij het Viva-forum en mijn verontrustende neiging TOCH op die horrorpijler verzeild te raken.

Moeten we dan ook niet pleiten voor een positievere benadering van de horrorpijler? Dat we het zeg maar de 'speciale pijler' noemen, of de' baarpijler'? 'Die Ene Pijler'? Met het oog op de positieve samensmelting?

Ik ga te ver zeker...
quote:Liv schreef op 30 december 2010 @ 21:59:

Oh, en de index op eten is er nog! Hoeraatje voor MV! Ja daar moet ik Viva ook heel dankbaar voor zijn dat dat gewoon mag .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:positivodo schreef op 30 december 2010 @ 22:49:

Trouwens, ongi vind ik zo'n schattig woordje voor zo'n fijne periode. Echt jammer dat ik daar geen gemak van heb omdat ik nooit ongi ben ivm spiraaltje. Hoor ik dan nog wel bij de club?Alleen al door je nick hoor je er helemaal bij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lol MV!
Zo mijn dag is positief begonnen, ondanks een kleine Viva-storing kan ik nu toch op het forum komen. Kijk daar word je weer blij van .

Oja, GOEIEMORGEN allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven