De loterij winnen!!

31-12-2010 17:17 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor het dromen van (en hopen op) het winnen van de loterij!

Ik ben er heilig van overtuigd dat ik hem ooit nog eens ga winnen. Op dat moment ben ik dan ook helemaal voorbereid.

Geld is niet alles, maar het lijkt me toch zo mooi om ineens bepaalde zorgen te zien verdwijnen als sneeuw voor de zon..

En als ik hem zelf niet win, kan ik ook helemaal blij worden van anderen die verrast worden met zo'n mooie prijs.

Hoe zit dat bij jullie?

Doe je mee? Doe je absoluut niet mee? Of heb je misschien al eens een mooie prijs gewonnen?

Ik ben benieuwd!
ik ben met 10.000 ook tevreden hoor

Trouwens, wat is ie duur dit jaar: ¤ 30,00 (incl. jackpot)
12.000 euro niet inderdaad, maar ik ben wel dit jaar héél duur uit eten geweest (Inter Scaldes dus, zie post hierboven). Maar dat is dan wel een hele bewuste keuze.

Dat was een verjaardagscadeau voor mijn moeder, daar heb ik hard voor gespaard.

Zomaar honderden euro's over de balk smijten.... dat kan ik ook niet.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 31 december 2010 @ 17:43:

El, als één van ons vanavond de jackpot wint dan plannen we onze date bij Inter Scaldes, oké? Op kosten van de winnaar Deal!!!!
Elninjo ,ik snap wat je bedoelt,zou alleen maar biologisch gaan eten ,in een ultra schone nieuwe auto rijden , mn vakantie vieren in een land waar ik de plaatselijke bevolking kan ondersteuenen met een ziekenhuis en een school enzo . mn vrienden uit de brand helpen ,mijn zus dr droom uit laten komen .Het huis van mn ouders aanpassen enz..
Geven we ook even aan elkaar door hoeveel je hebt gewonnen en of we uberhaupt iets hebben gewonnen!
Maar ben ook bang voor de gevolgen .De principes ie je nu hebt zijn niet zoveel meer waard of moet je veel meer onderbouwen omdat ze misschien ook wel een beetje uit nood geboren waren ,(niet dat ik niet achter mn principes sta)
Uhm, Boss, ik denk dat ik dat ook BIJNA zo zou doen.

El vast ook, bijna.

Ik geef wel door wat ik gewonnen heb hoor, morgen.

Mijn vrienden en familie zou ik wel erg ruim bedelen, geloof ik. Ik heb het geld in gedachten al tien keer verdeeld.
Dat geintje wat ik uithaalde deed ik samen met mn dochter ,toen zei ik wel lacherig "straks zet ie me aan de kant ""pak jij je koffers maar je gaat lekker lang op vakantie!!"Of belt ie zn baas ff op, om te zeggen wat ie echt denkt..
quote:boss schreef op 31 december 2010 @ 17:47:

Maar ben ook bang voor de gevolgen .De principes ie je nu hebt zijn niet zoveel meer waard of moet je veel meer onderbouwen omdat ze misschien ook wel een beetje uit nood geboren waren ,(niet dat ik niet achter mn principes sta)Jij hebt idealistische doelen. Ik ga gewoon voor eigen plezier en uiteraard dat van mijn dierbaren. Mijn reizen zijn ter mijner vermaak, niet om de bevolking te helpen. Al zullen ze er in de toeristische sector wel beter van worden van luxe reizende toeristen. Ik ga in 'n stoere SUV rijden ipv in 'n milieuvriendelijk wagentje. Hoef dan immers niet meer op de centen te letten.
Maar lieve mensen, ik wens jullie een heerlijk oud & nieuw, ik ga aan mijn avondje beginnen!

Gourmetten en daarna gezellig doen met vriend!
Nee Elninjo ,ik zou ook helemaal uit mn pan gaan,helemaal los ,.maar dat is niet degene die ik nu zonder miljoenen ben ,wil zijn ,.

Maar met miljoenen God, ik zou nooit meer een baan zoeken.

(wat ik nu dus wel doe)
Ik zou mijn baan opzeggen en lekker voor mezelf gaan hobbyen met mijn fotografie.
Ja! Laten we morgen een 'winnaars-topic' openen!

Luxe uit eten gaan staat ook op mijn lijstje. Ook als ik de loterij niet win trouwens.

Het lijkt me ook zo geweldig om ervoor te kunnen zorgen dat mijn zusje en kleine neefje onbezorgd kunnen gaan studeren.

Voor mijn moeder zou ik een mooi huisje kopen (met op haar verzoek een nóg mooiere tuinman) en zelf zou ik ook een huisje willen.

Het liefst met een beetje grond, zodat ik wat pony's en honden kan houden. Heel misschien een klein zwembad (inpandig, hihi). En dan zou ik graag kinderfeestjes organiseren bij mij thuis, voor kinderen van bijstandsmoeders. Gewoon op woensdagmiddag bij mij thuis (want hey, dat zwembad moet ook gebruikt worden en ik heb op woensdagmiddag vást geen verplichtingen)
Elninjo Even off topic ,jou motto een beter milieu begint bij anticonceptie ben ik het zo mee eens (niet om dezelfde reden als jij ..)

Een libresse reclame : ze geven meisjes in ontwikkelingslanden maandvrband zodat ze naar school kunnen.,..ik zeg geef ze de pil zodat ze wat hebben aan wat ze op school leren

Als ik een paar miljoen wil vanavond ,dan ga ik daar wat aan doen .
Jaaa ik doe ook mee vanavond! En ik ga voor de jackpot. Ik zit nu al helemaal te dromen wat ik daar van kan gaan doen....

En even off topic @boss: volgens mij is het niet alleen de beschikbaarheid van anti-conceptie maar ook de mentaliteit... en een groot gezin heeft nu eenmaal voordelen: hulp in het boerenbedrijf bijvoorbeeld of een oude dagvoorziening.
Ik heb samen met mijn moeder 6 halve loten en 1 heel lot. Ben benieuwd, normaal doe ik niet mee omdat ik het geldverspilling vind maar ach je weet nooit. Had nog wat geld over van kerst.

Ik reken er niet op om wat te winnen maar hoop het natuurlijk wel.
Nou, echt vuurwerk is hier een foute investering. Het begint flink mistig te worden. Dat lot kan ik tenminste zien. Het wordt met een half lot dus nooit de hoofdprijs. Maar met minder neem ik ook genoegen.
mij is beloofd dat ik zou winnen vanavond, ik doe mee aan een pool van 38 man maal 38 loten...

dus we zullen het zien...
Dus als je een prijs wint moet hij gedeeld worden door 38?
Dames,ik voel het aan mijn grote teen de hoofdprijs valt hier bij mij in huis.
Nee nooit! Dat vind ik zo'n weggegooid geld! Je verliest praktisch altijd dus ben je voortdurend teleurgesteld. Nee, dan prefereer ik de zekerheid van het altijd verliezen omdat ik niet meedoe, dat gaat dan lekker aan mij voorbij, geen probleem.
Ik heb een tientje... Nou ja, het was een gegeven lot, dus ik vind het prima.
Vijftien euro. En vriend een tientje.

Wie heeft er veul geld gewonnen?
hier ook 15 euro.
OMG ik heb de hoofdprijs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven