De loterij winnen!!

31-12-2010 17:17 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor het dromen van (en hopen op) het winnen van de loterij!

Ik ben er heilig van overtuigd dat ik hem ooit nog eens ga winnen. Op dat moment ben ik dan ook helemaal voorbereid.

Geld is niet alles, maar het lijkt me toch zo mooi om ineens bepaalde zorgen te zien verdwijnen als sneeuw voor de zon..

En als ik hem zelf niet win, kan ik ook helemaal blij worden van anderen die verrast worden met zo'n mooie prijs.

Hoe zit dat bij jullie?

Doe je mee? Doe je absoluut niet mee? Of heb je misschien al eens een mooie prijs gewonnen?

Ik ben benieuwd!
Oeps, niet in de loterij maar op ander gebied hik!
vertel
Haha Groen. In de liefde tuurlijk

10 Euro in de staatsloterij..
Ik zou niet weten of ik wat gewonnen heb. Dat kun je zeker morgen pas zien he? Op internet. Heb het programma niet gezien.

Ik heb een 6 op het eind.
ah
Je kan het al op internet zien.
quote:Sam32 schreef op 01 januari 2011 @ 00:37:

Ik zou niet weten of ik wat gewonnen heb. Dat kun je zeker morgen pas zien he? Op internet. Heb het programma niet gezien.

Ik heb een 6 op het eind.Ja op de site was het nog niet te zien. Wel op teletekst 550
Zou me trouwens geen raad weten met 27 miljoen
Op eindcijfer zes is vijftien euro gevallen!
Oh ik heb het al gezien. Heb 15 euro gewonnen.

Heb ik in ieder geval de helft van het geld weer terug
De Jackpot is op een half lot gevallen... Ook leuk!
7,50 gewonnen

Helaas de verhuizing naar een riant pand aan de grachten nog even uitstellen..
Op 1 cijfer en 1 letter na heb ik de 27,5 miljoen gewonnen. So close, so faraway. Nu heb ik dus niets......
Hmm, dat is balen.
Loterijprijzen zitten eigenlijk nogal raar in elkaar.

De hoofdprijs moet spectaculair hoog zijn, dat trekt de aandacht. En de kans om te winnen moet ook hoog zijn.

Resultaat; een heel hoge hoofdprijs (met een kans van praktisch nul dat je die kan winnen) en relatief veel "eigen geldjes" want dat is goed voor de winkans.

En daar tussenin: verrasssend weinig. Want het meest geld gaat al op aan die waanzinnige hoofdprijs en al die eigen geldjes. En natuurlijk aan winst en administratiekosten.

Kortom: de kans op een behoorlijke prijs is waanzinnig klein en ik doe er niet meer aan mee. Voor mij is 27 miljoen niet echt veel meer dan 1 miljoen. Kwestie van afnemende meeropbrengst. Dus doe mij maar 27 kansen op 1 miljoen.

Of 54 kansen op een half miljoen.

En op een "eigen geldje" zit ik echt niet te wachten, daar doe ik niet voor mee in een loterij.

Ik ga pas meedoen als er een loterij komt met:

- maximumprijs niet hoger dan pakweg 5 ton

- minimumprijs niet lager dan pakweg 1000 euro

- uitkeringspercentage rond of boven de 70 % van de inleg
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Kan ik op vijftien euro stoppen met werken? Of kan ik beter de rest van die fles champagne er ook nog achteraan kegelen en maandag gewoon weer gaan werken?
668, the neighbour of the Beast
Ik zeg het elk jaar tegen mezelf en dit jaar ook weer: ik koop nooit weer een lot!
0.00 gewonnen.... en ik dacht nog zo dat het geluk zou brengen als ik mijn dochter van 2 het eindcijfer zou laten zeggen... Jammer!
Wrom Sam?

Je weet toch van tevoren dat de kans klein is dat je serieus iets wint?

Ik snap die verbolgenheid achteraf nooit zo.
668, the neighbour of the Beast
Voor de allereerste keer meegedaan en gelijk 50 euro gewonnen. Ok, het is geen jackpot, maar toch geen slechte score vonden wij. In ieder geval 20 euro winst gemaakt.
Nou, ik kan stoppen met werken hoor!

Een heel tientje!
Ik heb nog meer! ¤ 15,00!!!! Wauwww!
Ik heb nog niet gekeken. Wie weet typ ik dit wel als Heule Rijke Stinkerd en dat weet ik nog niet.... Ik kan nog even verder dromen....
Ik hoop dat mijn telefoon zo gaat, dat één van mijn collega's hélemaal uit zn dak gaat, omdat we míljoenen hebben gewonnen. Oké. Delen door 12 dan maar ach, daar kom ik ook wel overheen als het de helft van de jackpot is

~ wacht rustig af ~
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
0,0 hele euro's. Manlief 15 euro op een gekregen lot.

Ach, we zijn gelukkig in de liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven