Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Goede reis Snyggin!
Hey Snyggin!!! Heel, heel veel plezier samen met je loverT in je nieuwste setje op het berenvel bij het knisperend haardvuur met ieder een glaasje Sjampoepel!
Veel plezier Snyggin!!
Wat een leuk topic, heeft de tijd lekker voorbij laten liegen op mn superrustige werkdag.

Ik hoop dat je een supertijd hebt daar!!!!!
Oooh wat leuk....

Heb ook een keer zoiets gedaan. Een man in Londen gaan opzoeken die ik een half uur kende uit de kroeg in Nederland (het was een NL-er die daar werkte).

Onwijs getwijfeld totdat een vriendin zei: Hiltje doen! Als hij stom is kun je altijd nog naar een hotel en het leuke is dat geen enkel hotel te duur is als het een stomme man is. Bovendien had ik een vriendinnetje in Londen wonen waar ik dan naar toe zou kunnen vluchten en leuke dagen zou kunnen hebben.

Maar wat heb ik genoten! Van de voorpret alleen al. Op Schiphol heb ik (overdag) een glas champagne genomen en op mezelf geproost. Ik voelde me zooooo Sex & the City.

Pas op het moment dat ik in de metro zat en vlak bij was kreeg ik het te kwaad...bang dat hij er niet zou zijn...En op het station wilde ik eigenlijk een vriendinnetje bellen om te klagen maar toen stond hij daar al. Die ontzettend knappe enorm lange donkere jongen. En we zijn direct de kroeg in gedoken en daarna bij hem thuis gaan drinken en toen gaan eten bij Wagama en daar alleen maar zitten lachen met de noodle slierten tegen onze kin aan...En toen naar een club waar ook vrienden van hem waren en onwijs gefeest.

En wat hebben we het leuk gehad. Hij woonde in een huis met 3 vrienden (alledrie net-afgestudeerde Nederlandse jongens die hun carriere in de City begonnen), en die vonden mij een geweldig wijf dat ik zomaar uit NL kwam en we zijn met zijn allen enorm wezen stappen en clubs afgelopen. Ik heb ook een leuke tijd met hem alleen gehad (in zijn bed), maar hij was geen relatiemateriaal.

Dus mijn herinneringen gaan vooral ook terug naar de te gekke tijd met zijn allen in dat appartement. Nog een beetje op zijn studentikoos....maar ook al de luxe van het werkende leven en vooral heel hard feesten en heel hard vrijen en gekkigheid en leuk...

Later nog lange tijd contact met hem gehouden en elkaar ook nog gezien in NL maar nooit meer wat gebeurd en zijn loopbaan ging verder via Hong Kong en alles.

Maar nooit spijt van gehad en ik geef mezelf nog altijd een big high five voor dat geweldige weekend.
Hallo dames,

Hier een update van een zeer happy Snyggin

Met een dikke smile zit in achter deze pc haha.

Gisteravond met wat vertraging aangekomen in Stockholm waar mr Zweed me stond op te wachten. Jeetje wat was ik zenuwachtig, en hij eveneens. Maar een begroeting inclusief een eerste kus was heel erg fijn.

Bij hem thuis aangekomen (en dat was al kwart voor 1) zijn we even op de bank geploft met een grote kop thee en hebben over mijn reis en andere koetjes en kalfjes gehad. Eigenlijk besloten we al gauw om onze luikjes dicht te doen. Nou ja dat was de planning (ligt errug goed trouwens zo'n Zweeds bed )

Nadat ik ging liggen kroop er iemand van achter heeeel dicht tegen me aan en sloeg zijn armen om me heen. Zo hebben we liggen kletsen en kroelen, wat heel erg fijn en vertrouwd voelde.

Niet lang heeft dat trouwens overigens want de spanning was eigenlijk al gauw om te snijden en ik kon zijn hartkloppingen duidelijk tegen mijn blote huid voelen. Liefdevol en plagerig ontstond er al gauw een vrijpartij op een manier die ik niet verwacht had. De juiste mix tussen plagerijtjes, afgewisseld met zachte kussen en weer "het betere werk".

En ik mag wel zeggen dat dit heerschap zo'n controle heeft over zijn eigen, daar nog menig oudere vent een puntje aan kan zuigen...goeie genade.

Dus nu zitten we hier wat filmpjes te kijken, kroelen, kneuterig de boodschappen gedaan,samen gekookt, ontbijtje gemaakt, al dan niet afwisselend met een heerlijke vrijpartij. Ik weet niet hoe ik dit zie maar ik denk dat "respect-seks" de beste omschrijving zou kunnen zijn.

Champagne, sjampoepel of hoe jullie het ook willen hebben, staat al koud voor vanavond en als 2011 net zo wordt als het eind van dit jaar, dan wordt ie heel erg fijn. Wij gaan hier het dorpje in waar ze veel vuurwerk ieder jaar afsteken schijnbaar.

Mr Zweed is klaar met douchen dus ik ga weer lekker bij hem kruipen en ik wens jullie allemaal een heel fijn uiteinde, een fantastisch 2011 en bedankt voor meelezen en het posten van geweldige berichtjes!

Liefs

Snyggin
Mooi, jullie hebben beide gekregen waar het om draaide; SEX!

Have fun
Snyg, wat een superpost!!. GENIET!!!
WHAAHOEEE!! Te gek Snyggin!! Heeeeeel veel plezier de komende dagen, en ik hoop dat je zo heel af en toe nog eens komt posten, want dit is hele vrolijke manier om het nieuwe jaar in te gaan natuurlijk!!
Heb dit topic even doorgelezen. Geweldig Snuggin! Ik hoop dat je het vannacht ook leuk hebt gehad.
Lees dit topic net door en het tovert een grote glimlach op mijn gezicht. Geniet er van!
Zucht, ik ga hier even ongegeneerd mee zitten zwijmelen hoor

Wat ongelooflijk fijn dat het zo fijn is bij hem!
wat een leuke en lief topic!! Genietse!
Ben ik de enige die dit topic ook heel gezellig en leuk vind, maar aan de waarheid twijfelt?
quote:Philein schreef op 01 januari 2011 @ 12:45:

Ben ik de enige die dit topic ook heel gezellig en leuk vind, maar aan de waarheid twijfelt? Wat mij betreft wel ja.
Ok, just checking.
Ik geloof het wel, maar als het verzonnen is heb ik liever zo'n verhaal dan een raar verhaal. Dit geeft hoop
quote:Philein schreef op 01 januari 2011 @ 12:48:

Ok, just checking.
quote:colalight schreef op 01 januari 2011 @ 12:48:

Ik geloof het wel, maar als het verzonnen is heb ik liever zo'n verhaal dan een raar verhaal. Dit geeft hoop Psies
quote:colalight schreef op 01 januari 2011 @ 12:48:

Ik geloof het wel, maar als het verzonnen is heb ik liever zo'n verhaal dan een raar verhaal. Dit geeft hoop Nou ja, ik geef toe, het gaat in elk geval niet om een Kerstman met eten in zijn baard.
Snyggin, wat leuk! Hoe was afgelopen nacht?
Waarom zou dit niet waar kunnen zijn, wat is er zo ongelofelijk aan? Ik doe dit al ruim drie jaar, elke twee maanden, met mijn Turkse lover. Helemaal leuk, en helemaal waar.

We zijn gewoon allemaal verziekt door die Kerstmanmeuk van pas geleden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 01 januari 2011 @ 13:08:

We zijn gewoon allemaal verziekt door die Kerstmanmeuk van pas geleden.Zeg dat wel ja. Wat een desillusie.
quote:Very Cherry schreef op 01 januari 2011 @ 13:08:

Waarom zou dit niet waar kunnen zijn, wat is er zo ongelofelijk aan? Ik doe dit al ruim drie jaar, elke twee maanden, met mijn Turkse lover. Helemaal leuk, en helemaal waar.

We zijn gewoon allemaal verziekt door die Kerstmanmeuk van pas geleden.

Ja maar, ja maar, jij bent ook een fantast!!

Lieverd!! een heel goed en liefdevol 2011!! En dat je nog lang van je loverT mag genieten!

Snyggin...Wat een geweldig verhaal, heb er erg van genoten en als je nog meer van deze lovestory's hebt, laat maar weten hier he!! Geweldig leuk!
Ow, Snyggin, helemaal top! Ik zwijmel hier helemaal weg. Hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven