Dilemma

01-01-2011 18:10 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_118691 wijzigde dit bericht op 03-04-2011 19:08
Reden: -
% gewijzigd
Ik zou het niet meer vertellen, het zou een schop na zijn.

Dikke kans dat het haar oude verdriet alleen maar omhoog haalt.

Je vertelt het dan om van je eigen schuldgevoel af te komen en je zadelt haar met iets naars op..

Ervan uitgaand dat het niet weer goed komt tussen jullie dan, want anders begin je iets dat gebaseerd is op een leugen.

Als er weer iets opbloeit tussen jullie is het misschien weer beter om het wel te vertellen, al heb je dan kans dat ze niet meer wil..
Ik ben het met veel meiden eens dat je ex beter verdient! Ik vind vreemdgaan het lulligste wat je kunt doen en als je dan nu eerlijk wilt zijn zodat jij je geweten kunt sussen heb je er weinig van geleerd.
quote:Cateautje schreef op 01 januari 2011 @ 18:58:

[...]

Het gaat niet eens meer om dat bedrog, maar het feit dat hij daar ook nog eens over gelogen heeft. Het is een kwestie van stapelen.

exact dat, maar dan zonder het getypt te hebben

Sorry Cor, maar je geweten komt iets te laat aanzetten.

Maar aan de andere kant is je ex groot en wijs genoeg om zelf een beslissing te nemen. Laat haar die beslissing dan wel nemen met alle voorkennis die jij ook hebt.

Ik hoop voor haar dat ze genoeg zelfrespect heeft om je te laten lopen.
Cor, je reactie graag?!
Die komt niet meer.
Vertel het haar maar. En dan hoop ik dat ze genoeg zelfrespect en eigenwaarde heeft om je een flinke trap in die onderdelen te geven waar jij zo te lezen over het algemeen mee denkt.
.
Schoon schip maken!

Wanneer je wil dat deze eventuele nieuwe relatie met je ex, eerlijk begint, zul je dit toch echt moeten vertellen!

Zou ik geen dilemma vinden.

Ik denk dat ze hier heel erg van zal schrikken even om het direct uit jouw mond te horen, maar ergens zal ze het weten.

Mijn inziens heb je geen andere keus, dan met je billen bloot te gaan.

Wat heb je te verliezen?

Zo ben je ook eerlijk voor en naar jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven