Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste officiele verlofdag begint ook al goed zeg, is de hond goed ziek, doe niets anders dan zijn rommel opruimen, want het komt er van voor en van achter uit nu, bah! Zal wel een tripje dierenarts worden als het niet beter wordt...

Verder ben ik weer moe, gister feestje gehad van het werk (eindejaarsafsluiting) en te druk in m'n hoofd om echt te kunnen rusten.

Was wel leuk gisteren, maar wel laat geworden en Kevin was natuurlijk vroeg wakker.... Heeft ons zondag wel heerlijk laten uitslapen tot half 10! dat was erg fijn!

Hier nog wat gebeurd? zal es even teruglezen!
Mal: fijn dat J. nu zo goed geslapen heeft!

Compu: goed zeg van CG! En nu al naar de psz? Houdt ze dat vol dan zonder te slapen? Of kan ze daar wel slapen? Hier is dat geloof ik echt pas vanaf 2,5 jaar! Heb ook nog geen bericht gekregen wanneer Kevin evt. heen kan.

Bridges: ook bijna verlof dus, lekker! Jij blijft toch wel werken daar na je verlof? Vind je het vervelend dat je er nu weer zo lang niet bent dan? Omdat je toch niet zeker weet of je het leuk vind, dat verlof..... haha en heel herkenbaar, dat Ties jouw naam zegt, doet Kevin ook bij mij. Roept steeds Desi!

Amalia: Laurens dus bijna van kdv af.... dat is omdat je gestopt bent met werken zeker? Ik herken je gevoel helemaal, dat je daar tegenop ziet! Ik heb dat ook. Vind het zelfs erg dat ik dat soms denk, voel me dan gewoon schuldig tegenover hem dat ik dat denk!

Maar ze zijn ook zo druk soms!

Hebben jullie de kerstboom al staan? Ben er half mee begonnen en er zitten nu een paar ballen in en lampjes en er zijn al 2 ballen gesneuveld :(

Ik doe het ook eigenlijk puur voor Kevin, die vindt het prachtig, zegt steeds: kesstboom mooiiiiii. Vooral als ik de lampjes aan doe!

Zelf ben ik er totaal niet mee bezig, moet zelfs nog kerstkaarten kopen en schrijven!

Was ik totaal vergeten gewoon! Moet mezelf er ook steeds aan herinneren dat het volgende week al kerst is!
Nou, met Bobby ging het niet zo goed, hij is vanmiddag overleden

Ben helemaal van slag nu, heb hem ruim 10 jaar gehad...... vind het zo erg! En voel me zo schuldig nu...... 't arme beestje.....
Jemig Cd, hoe kan dat nu ineens? sterkte!
Ooooh CD wat erg!!!!! Hoe kan dat nou? Had hij een acute infectie ofzo? Och meisje, sterkte toch!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jeetje CD, dat is schrikken, wat verdrietig. Ben je nog wle met hem naar de dierenarts geweest?
Huh CD, dat is ineens rap. Wat sneu zeg. Heel veel sterkte meid. Geen leuk begin van je verlof.

Hel, het is idd wat Mal zegt: als je eenmaal een Apple hebt schijn je écht niet anders meer te willen. supergebruiksvriendelijk. Maarja, die leuke kleurtjes van Dell.... erg leuk. En deze Vaio die ik heb is ook errug mooi! En dat hij de tekst opeet is omdat er iets neit goed is ingesteld hoor, dat is niet automatisch zo

CD, ik voel me niet schuldig tegenover Laurens wb kdv. Het is idd zo dat ik het zelf wel erg lekker vindt als hij er 2 dagen niet is, maar daar tegenover staat dat ik het Berend ook gun dat hij 2 dagen met mij heeft én Laurens vindt het echt heel leuk daar.

Oh, pasta is klaar, we gaan eten.
Jee CD, sterkte! Wat verdrietig. Ben je nog bij dierenarts geweest of was het zo ineens afgelopen?
Oh CD wat naar!! Hebben ze 'm in laten slapen? Heb je goed afscheid genomen?

Wat zul je je leeg voelen...

Geen waaghals denk ik Mal. :-) En het zal nog wel een poos duren voordat ze loopt. We zien wel..

Hoe is het met de aanvallen?

Hel, nog geen laarsjes, morgen is het plan. Hoop dat ze even tijd hebben voor passen enzo..(sponsored by opa en oma)

Leuke kinderwinkels eigenlijk in H.?
Ooh Cd wat naar zeg, hoe kwam het nou zo ineens? Sterkte!
Oooh CD, wat naar zeg! Hoe gaat het nu met je? Wat verdrietig!

Enka, hoe is het met jou? Bedankt voor jullie kerstkaart, mooi gemaakt!

Star, gave bril. Staat je vast erg goed. Is helemaal Leco denk ik.

Hel, geen bal verstand van laptops hier...

Amaal, heb je hp al uit? Hoe vond je het? Ik heb ondergoed voor Thomas daar gekocht. Voor mezelf een sexy setje schiet niet zo op op dit moment.

Compu, wat leuk dat opa en oma zo gek zijn op CG. Zien ze haar vaak?

Mal, en zo´n hangding aan de verwarming met water er in, is dat wat?

Bridges, je vindt het leuk, je vindt het leuk, ik weet het zeker, verlof!!!
Wat een dozen heb je hier zeg.

Juf van de Krabbelgruppe zei twee keer tussen neus en lippen door dat ze vond dat ventje overdressed was .

Echt idioot. Hij had zijn allerstomste spijkerbroek aan van de h&m, een simpel shirt met een hip bloesje en omdat hij uit zijn oude slofjes was gegroeid had hij zijn nieuwe aan en die waren nog wel wat wittig. Vroeg ze ook nog of hij daar wel mee mocht spelen .

Nee, ik koop slofjes voor mijn dreumes om hem er mooi in te laten wezen en die mogen vooral niet vies worden dus mijn kind mag NOOIT spelen. Wat een doos. Hij zag er echt NIET overdressed uit (soms veel erger ).

Ik zeg toch ook niet dat ik die vieze veel te kleiune tuinbroek en stomme sweaters van die kindjes hier stom vind, mens bemoei je er niet mee.

\\:-)//
Cd gaat het een beetje met je meis? Ik moet steeds aan je denken

Compu, het gaat best goed met de aanvallen (even afkloppen) meestal 1 per week en als ik aanvoel dat het een lange wordt geef ik al snel stesolid dan is hij er veel eerder weer uit. Hihi, heeft CG de eerste stapjes gezet wil je meteen schoenen kopen. Maar in huis moet ze nog wel blote voeten/sokjes/kruipslofjes aan tot 6 weken nadat ze goed loopt. Zegt de fysio tegen mij. Ik herken het wel, ik kan ook niet wachten maar ik heb alleen echte schoentjes voor buiten als we het daar oefenen aan 1 hand (vanwege de kou). Alleen wil Jonathan die niet aan hij vindt de slofjes lekkerder zitten.

Juud ik zag laatst bij de Perry in onze city dat ze daar kleine maten croqjes verkopen, in hele leuke kleurtjes. Als het KAN koop ik voor de vakantie de ijsblauwe voor Jonathan, die zijn echt ubercute. Hoe gaat het met je???
Overdressed? Kon hij zich niet bewegen dan?

Manlief weer lekker thuis?
Gister feest van Vent z'n werk gehad en het was best wel leuk. Nu een beetje brak want de laatste keer dat ik om half 4 in mijn bedje lag kan ik me niet meer herrinneren .

Hel ik kan je helaas niet helpen met een laptop... Ik wil er ook wel een en dan net zo'n stoere als Mal.

Gaat er hier nog iemand koken met de Kerstdagen en zo ja wat voor lekkers maak je dan

Lekker Bridge nog een dagje werken!

Amaal ga je ook trakteren met het afscheid van Laurens?

Bam heb je het bed ondertussen al gevonden?

Jin hoe is het met Thomas, heeft ie nog hoofdpijn?
hahaha Jinny !!!! Volgende keer zeggen dat Thomas er prima uit ziet en dat zij te underdressed is om hem te mogen begeleiden. Wat een doos!
quote:Star schreef op 17 december 2007 @ 20:19:

Overdressed? Kon hij zich niet bewegen dan?

Manlief weer lekker thuis?

Nee, ik had hem in zo´n strak pak gehesen want stel dat zijn slofjes vies werden .

Man was even thuis vannacht en vanochtend, nu werken tot begin nacht en dan vier dagen vrij!!!!
Hai!

Volgende week vind ik het vast wel leuk hoor, maar nu even slikken. Stom hè, echt een puur luxe probleem. Ben iemand die wel soort van sleur nodig heeft en dat heb ik met werk, hoe vervelend het soms ook kan zijn, haha! En vooral het idee van 7 maanden thuiszitten (!!!) vind ik nu nogal lang klinken. Maar straks is dat allemaal wel anders hoor!

CD: oh wat naar zeg! Sterkte meid!

Star: haha wcpapier kriebelt 's nachts als je niet goed opruimt...

Vanmorgen was het trouwens keurig 7 uur dus wie weet snapt hij het weer!

Jin: wat een dozen inderdaad! Lopen kindjes er daar zo slonzig bij dan? Lekker jouw manneke overdressen hoor!

Hel: oei ik wil ook een lap-top en twijfel dus ook nog. Moet me nog verdiepen maar geen idee wat "beter" is, dus ik lees met je mee!

Mal: hé wat goed dat hij nu beter geslapen heeft! Ideaal! wat dat soort relatief kleine dingetjes kunnen doen hè... Zou je zo snel over het hoofd zien...

Amalia: en? en? hoe vond je het einde? Ben je wel of niet bevredigd?
Smetvrees

Gaan jullie nog iets leuks doen samen? Babyshoppen ofzo?

Zooooo dat was een wild feestje Juud!
Juud, hoe is het met Mart zijn hoofd? Heeft ie nog au? Zo sneu vond ik het! Geen gekook hier met kerst. Ik word al misselijk als ik aan gangenmenu´s denk (ongeacht het aantal gangen). We gaan eerste kerstdag naar onze nieuwe vrienden en tweede kerstdag moet Jinnyman werken en na zijn werk komt er een collega met zijn vriendin een borreltje doen.
Bridge, wij TBM's vinden het heeeeel gezellig als je wat vaker op het forum bent hoor! Misschien is dat een fijne gedachte. Maar kan me voorstellen dat het moeilijk is om de kindjes zo lang niet te zien.

van school bedoel ik dan he!
Star, heb je je bril al? Hoest met madammeke haar oogjes? Iets leuks met man en dan denken aan babyshoppen? Man is de grootste winkelhater van deze aardbol, dus das geen goed plan.... Ik heb net van de oppas gehoord dat ze drie uurtjes vrijdagmiddag kan oppassen en dan gaan we of uit eten of naar de kerstmarkt, dat vindt ie nog wel leuk.
Bridge ik kijk nu al uit naar mijn 7 maanden verlof straks. Plak je al je ouderschaps erachter? Als je straks fritsje eenmaal in je armen hebt wil je nooit meer werken net als Amalia, haha.

Ja Mal die ijsblauwe zijn erg leuk! Uiteindelijk heb ik ze ook gevonden op vakantie, de ijsblauwe, oke geen echte, maar wel heel leuk en deze past ie tenminste met die brede pootjes. Zullen we in de vakantie daten?

Wild feestje he Star, Geer was er ook dus dan weet je het wel

Jin heeft er geen last meer van, alleen aanstelleritus. Dat dat er nu al zit zeg. Hij wijst dan heel zielig naar z'n wond en zegt dan:

Mart au

Mart vallen

Mart huilen

Mart koekje?

Uitgekookt he!

Ooh csi begint, daag meisjes!
Hasha ja zou het? Ik als TBM? Kan me er echt nog niets bij voorstellen (met alle respect natuurlijk). Alhoewel meer forummen wel weer aantrekkelijk klinkt, haha! Maar hopelijk slapen mijn kids dan wel lekker tegelijk! Moet ze meteen maar drillen!

Juud: haha wat een bijdehand! Wel slim trouwens! Neem ouderschapsverlof op tot aan de zomervakantie trouwens dus vandaar. Jemig laat feestje! Pff daar word ik al brak van als ik eraan denk!

Jin: klinkt gezellig toch met kerst? En oud en nieuw?

Oh trouwens zo balen. Had uitnodiging voor verjaardag ties geknutseld, af laten drukken bij hema (te laat, dus snel snel) is het heel lelijk geworden en de randjes zijn weggevallen. Nu is de tekst dus niet leesbaar. Zucht. Foto's zijn kwalitatief slecht. Nu tekst er maar af snijden, en dan printje achterop plakken. Kunnen mijn kaarten nog niet de deur uit... Stomme Hema, afsnijden staat er niet duidelijk vind ik! En dan maar uitnodiging met slechte foto's erbij. Anders helemaal zonde van de moeite...
Juud, oh wat een klojo is Mart! Lachen he, die eigen willetjes. Thomas was gisteren boos aan tafel en heeft de hele maaltijd met zijn rug naar mij toe gezeten. Ik moest wel lachen in mezelf. En alleen omdat hij zijn zin niet kreeg!

Bridges, he bah, stomme Hema (jaja dat kan dus ook als hemafan). Balen! Het wordt vast best mooi. Hoe heb je de uitnodiging? Oud en nieuw helemaal niets. Man is werken die dag en begin avond weer thuis geloof ik, ik loop dan echt op het laatst dus dat wordt een saaie avond, maar helemaal prima. Volgende dag moet hij weer werken, dus voor hem ook geen groot feest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven