Moderator.

24-07-2007 17:55 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Zondag had ik een Topic geopend over familie perikelen. Ik wilde juist reageren op een van de twee reacties die ik ha d gekregen. Kreeg toen bezoek maar kon de TO 's avonds niet meer vinden Viva Angel 2 weet jij waar het gebleven is?

Heb het ondertusssen toch gevonden. Door bij mijn nickname te zoeken
ik ben dan wel geen angel maar volgens mij heb ik m gezien op de relatie pijler
quote:Viva Angel2 schreef op 09 december 2007 @ 22:32:

Gesloten wegens dubbel: "Bijstandsuitkering morgen bankafschriften check!"

Verplaatst naar Digi: "bestelling via internet"

Verplaatst naar Relaties: "familieperikelen"hatsee!! daar zul je m hebben
Thanks Yamuna, ik heb, zoals je kunt lezen, het topic inderdaad verplaatst naar Relaties.
Het topic "Weddenschap ......raad de datum...." is verwijderd, illegale weddenschappen zijn toegestaan op het forum . Oftewel, geen topics over andere forummers, mag ook niet.
Verplaatst naar Psyche: "Misschien dat iemand dit herkent?"
quote:Viva Angel2 schreef op 11 december 2007 @ 20:52:

illegale weddenschappen zijn toegestaan op het forum

Wedden dat je dit niet zo bedoelde?

Wat blijft er over van de moderator-intenties om kattentopics te sluiten en te verwijzen naar het centraal kattentopic?
Iet wiet waai weg. Post net nog een reactie op het topic van Minny en het is inene foetsie.

Angel 5 beweert bij werk en studie dat er op overige een bash topic is. Waar je vrijuit binnen bepaalde regels kunt spuien. Welk topic dan?

Vandaar de geboorte van het nieuwe 'wat je eigenlijk wilde zeggen' topic.
Aangezien ik dus letterlijk niet helemaal uitgepraat was:

Als de een zegt van wel, en de ander zegt van niet....wie zegt dan wie degene met de meeste autoriteit is? Mag de ene Viev over de beslissing van de ander heenstappen? En waarom is het allemaal zo onduidelijk? Hoe zit het trouwens met vrijheid van meningsuiting?! Nou, nou,nou? Grondrecht is namelijk dwingend recht, en dat gaat ALTIJD over regeltjes die iemand zelf zo'n beetje bedenkt. Dus....
sluit me even aan bij mamzie,

Nee niet om te rellen of whatever, want dat schijnt vief5 te denken, maar zij zegt dat het wel op overige mag, en , om eerlijk te zijn , mis ik het ook wel een beetje om gewoon ongegeneerd mn mening te kunnen planten, zonder dat ik een topic verziek. ( men hoeveel komma's in 1 zin ? )

Dus mss is het toch fijn nog even antwoord hierop te krijgen ?

Groetjes

Borodie-niets-meer-snapt
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:minny schreef op 12 december 2007 @ 21:49:

Aangezien ik dus letterlijk niet helemaal uitgepraat was:

Als de een zegt van wel, en de ander zegt van niet....wie zegt dan wie degene met de meeste autoriteit is? Mag de ene Viev over de beslissing van de ander heenstappen? En waarom is het allemaal zo onduidelijk? Hoe zit het trouwens met vrijheid van meningsuiting?! Nou, nou,nou? Grondrecht is namelijk dwingend recht, en dat gaat ALTIJD over regeltjes die iemand zelf zo'n beetje bedenkt. Dus....

Waarom het topic toen is gesloten heb ik uitgelegd, en ook waarom het niet meer geopend mag worden. Openlijk forummers afzeiken en bashen is dus niet toegestaan Minny. Duidelijker kan ik het je niet uitleggen.

Vief5 doelde op de Uitvechtplek die toen door mij is geopend maar waarschijnlijk al verdwenen is. En dat topic was bestemd voor forummers die onderling een beef uit te vechten hadden.

Dus: bashtopics worden niet meer geopend, en topics worden niet ge(misbruikt) om alleen te bashen. Als jij toch graag wilt bashen omdat je dit vrijheid van meningsuiting vind, dan zul je een ander digitaal podium moeten zoeken.
De prachtige zoekfunctie van dit forum geeft bij het zoekwoord 'uitvechtplek' maar liefst twéé van Minny's 'wat je wilde zeggen' topics.

Vind ik eigenlijk best wel grappig.

De Uitvechtplek zelf is overigens verslonden of in elk geval niet meer onder die naam terug te vinden.
Ik denk dat je gelijk hebt, dit forum word me veels te verstikkend en beklemmend. Al dat gecontroleer en al die regeltjes. Ooit was hier veel te lachen en kon men nog ergens tegen...jammer...
Ik denk dat een door de Vievjes gedicteerde uitvechtplek niet goed genoeg loopt om bestaansrecht te hebben. Maar leuk dat mijn topicjes nog te vinden zijn!
Wat ik persoonlijk héél erg jammer vind is dat er bepaald groepje dat oude topic aan het verzieken was. Maar er was ook een groepje forummers dat zich wel netjes aan de regels hield en die daar hun ei kwijt konden.

Waarom wordt zo'n topic dan gesloten? M.i. was het beter geweest dat die bepaalde groep forummers een waarschuwing danwel blokkering zouden krijgen. Maar nu is er ook een onschuldige groep forummers de dupe van die maatregel geworden.

Ik mis dat topic van Minny ontzettend.

Op dit forum ben ik niet uit op ruzie, ik kom hier voor m'n lol. Maar af en toe moet ik m'n ergernissen over een bepaald topic ergens kwijt, en wil ik dat niet op het desbetreffende topic doen.

Ik vind dat het beter was geweest om de desbetreffende forummers aan te pakken ipv dat topic te sluiten.
Angel, zou je anders nog een keer zo'n topic willen openen? Gezien het feit dat jouw oude topic niet meer te vinden is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 13 december 2007 @ 14:19:

Angel, zou je anders nog een keer zo'n topic willen openen? Gezien het feit dat jouw oude topic niet meer te vinden is.Ik heb geen beef uit te vechten, maar als jij iets uit te vechten hebt met een andere forummer mag je hem zelf openen hoor. Ik heb het topic toen wel geopend maar iedereen is vrij om dit zelf te doen als daar een dringende behoefte aan is.
quote:Viva Angel2 schreef op 14 december 2007 @ 17:52:

[...]

Ik heb geen beef uit te vechten, maar als jij iets uit te vechten hebt met een andere forummer mag je hem zelf openen hoor. Ik heb het topic toen wel geopend maar iedereen is vrij om dit zelf te doen als daar een dringende behoefte aan is.Nee ik heb op dit moment geen drol die mij dwars zit. Dus ik vroeg het ook niet voor mijzelf. Maar bedankt, dan weten we dat we het wel zelf mogen openen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
angel wil je mijn topic "jullie" sluiten in verband met mijn pivacy .

ze gaan allemaal offtopic *pruilt*.
Huilie
Zeg angel, kun jij de titel van mijn topic aanpassen? Er moet natuurlijk staan nieuwjaarsduik. Dankje.

Yamuna: Watjuh.
quote:Viva Angel2 schreef op 12 december 2007 @ 21:57:

[...]

Waarom het topic toen is gesloten heb ik uitgelegd, en ook waarom het niet meer geopend mag worden. Openlijk forummers afzeiken en bashen is dus niet toegestaan Minny. Duidelijker kan ik het je niet uitleggen.

Vief5 doelde op de Uitvechtplek die toen door mij is geopend maar waarschijnlijk al verdwenen is. En dat topic was bestemd voor forummers die onderling een beef uit te vechten hadden.

Dus: bashtopics worden niet meer geopend, en topics worden niet ge(misbruikt) om alleen te bashen. Als jij toch graag wilt bashen omdat je dit vrijheid van meningsuiting vind, dan zul je een ander digitaal podium moeten zoeken.

Maar WAAROM zegt die engel van de werkpijler dan dat we op Overige mogen Bashen? Wel een beetje ondermijning van jouw gezag, nietwaar?

Wie begrijpt het nou niet helemaal, die engel of wij?!
quote:fleurtje schreef op 17 december 2007 @ 08:38:

[...]

Maar WAAROM zegt die engel van de werkpijler dan dat we op Overige mogen Bashen? Wel een beetje ondermijning van jouw gezag, nietwaar?

Wie begrijpt het nou niet helemaal, die engel of wij?!Waarschijnlijk snap jij het niet want hieronder staat het heel duidelijk door mij uitgelegd. Verder heb ik er dan ook niets aan toe te voegen.quote:Vief5 doelde op de Uitvechtplek die toen door mij is geopend maar waarschijnlijk al verdwenen is. En dat topic was bestemd voor forummers die onderling een beef uit te vechten hadden.
quote:shining schreef op 16 december 2007 @ 21:32:

Zeg angel, kun jij de titel van mijn topic aanpassen? Er moet natuurlijk staan nieuwjaarsduik. Dankje.

Yamuna: Watjuh.Ik zal de topictitel voor je aanpassen Shining.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven