Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
prinses kan alleen maar overmatig-close-up-achtige foto's maken van prinsessenkat, want kat vindt camera errug interessant en duikt daar dan meteen op af.

Om geen agressie bij Vleer op te roepen, plaatst Prinses nog eeentje dan... en kapt er dan mee (want ook bijna bedtijd)

Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:08:

Prinses gaat ook maar weer in derde persoon praten, als iedereen in topic dat hardnekkig blijft doen... anders steekt 't ook zo af bij de rest

Prinses is blij dat Vleer heelhuids thuis is gekomen, en herkent leedvermakerigheid met achtereenvolgende 'revanche' van het lot...

Prinses weet zeker dat er veel soorten geschikte lijm zijn voor het materiaal en de breuken die Vleer heeft Zou Man3 over goede lijm beschikken ? 1e keer is mislukt namelijk had ie niet de juiste lijm bij zich
Oeps... kat barst bijna uit foto...

Overigens.... Lievebees... je roept in 'het staart me aan' enige irritatie op omdat er hier Waarom zet je een baby/kind bloot op de foto? al 11 pagina's over volgeschreven zijn...
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 17 december 2007 @ 23:13:

Zou Man3 over goede lijm beschikken ? 1e keer is mislukt namelijk had ie niet de juiste lijm bij zichSoms moeten de te lijmen stukjes eerst ook even met een beetje wasbenzine of terpentine afgenomen worden om ze vetvrij te maken. Dan plakt het beter....
Peas on earth!
Vleermuizen zijn ook niet leuk ,, duiken alleen op wanneer t donker is en je folie laat wapperen

Poes van Xan Lijkt lief, maar is professioneel kerstboomsloopster, in dienst van Sloopbedrijf K. Erstboom
quote:Xander68 schreef op 17 december 2007 @ 23:01:

[...]

Xan gaat nu op zoek naar foto van zijn kat.....Prinses wordt gelijk verliefd op kat van Xan

Net zoals Xan op knijn van ....
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:14:

[...]

Soms moeten de te lijmen stukjes eerst ook even met een beetje wasbenzine of terpentine afgenomen worden om ze vetvrij te maken. Dan plakt het beter....Dan is ie vast op zoek naar goede terpentine of wasbenzine
Zo, wat een megaaaafoto van kat Prinses Tevens verneukt u hier de vormgeving
Gaat op zoek naar foto van paard
kennie vinden
Rectificatie: prinsessekat verneukt de vormgeving...

Excuus... prinsessekat vertikt het om normaal op de foto te gaan...

Xankat is leuk en is duidelijk een stuk fotogenieker dan erwtenkat.

Prinses zou graag op ongeveer 6 januari sloopbedrijf K. Erstboom inschakelen voor het verwijderen van de boom.
Peas on earth!
quote:Very Cherry schreef op 17 december 2007 @ 23:15:

[...]

Net zoals Xan op knijn van .... Denkt u?
Vleer haar 1e kerstboompje in Adam ..

och wat was ik gelukkig met dat (in mijn ogen nu lelijke) ding

Heej, das geen vleermuis

Hee Cherry!
Peas on earth!
Oh met paard was 1e keer springen dus daarom stond ie nog niet zo hoog die hindernis
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:19:

Rectificatie: prinsessekat verneukt de vormgeving...

Excuus... prinsessekat vertikt het om normaal op de foto te gaan...

Xankat is leuk en is duidelijk een stuk fotogenieker dan erwtenkat.

Prinses zou graag op ongeveer 6 januari sloopbedrijf K. Erstboom inschakelen voor het verwijderen van de boom.

Kat Prinses leuk!, maar is geen fotomodel

Hierbij verklaar ik dat de kat van Xan langskomt bij Prinses om op een geheel verantwoorde manier de kerstboom te mollen op 6 januari tijdens de drie-koningenviering. Voor eventueel asbestgevaar of glasscherven van de kerstballen neemt kat Xan zelf een wit maanpakje mee.
Prinses heeft kat streng toegesproken en sanctie opgelegd van geen kerstdiner als kat niet normaal op foto gaat... kat krijgt geen kerstdiner grmpff
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 17 december 2007 @ 23:22:

Vleer haar 1e kerstboompje in Adam ..

och wat was ik gelukkig met dat (in mijn ogen nu lelijke) ding

[afbeelding]Boek onder kerstboom moet "Tranen van Ellende" zijn i.p.v. Goud, in verband met "lelijke" kerstboom.
Prinses zal prinsessekat alvast voorbereiden op komst Xankat, want kat van prinses op z'n zachtst gezegd niet dol op andere wezens van 't zelfde type... Prinsessekat zou dan wel eens letterlijk in de boom kunnen springen...

Prinses zou Xankat graag eens in werktenue zien
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 december 2007 @ 23:25:

Prinses heeft kat streng toegesproken en sanctie opgelegd van geen kerstdiner als kat niet normaal op foto gaat... kat krijgt geen kerstdiner grmpffDierenbeul...
quote:Xander68 schreef op 17 december 2007 @ 23:26:

[...]

Boek onder kerstboom moet "Tranen van Ellende" zijn i.p.v. Goud, in verband met "lelijke" kerstboom.

whahaha

ga nu foto van mijn hondje zoeken die s pas stoer
Goeiesaaaaavons samen

Xan kun je me eindelijk eens uitleggen wat droptwist is??? Er gaat me niks dagen namelijk. Ik ben tegenwoordig weer aan die grote manen, jeweetwel, die je uit de bakken kan scheppen bij Kr.. en Et.... Waar je mond gelijk van vol zit
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Prinses vindt met name die kerstmuts-MET-vlechten shockererend
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven