Vrijgezellen-topic

30-12-2010 17:13 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort ben ik pas echt actief op het forum. En ik keek even of er nog leuke topics waren over date-perikelen en de andere dingen waar je als vrijgezel mee te maken hebt, maar ze zijn allemaal al zover gevuld!

Dus bij deze een nieuwe ;)

Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).

Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!

Wie wil er mee gaan schrijven?
hahaha, TM, hilarisch die berichten van knuz. Wat een rare types heb je soms toch rondlopen op zo'n site.

Ik heb één keer als experiment me ingeschreven op zo'n site ( paiq) één date gehad en dat is toen meteen uitgelopen op een serieuze relatie! Wel geslaagd dus.

Toch zou ik het niet snel nog een keer doen omdat hij volgens mij een toevalstreffer was. ( ook nog nooit ge-internetdate, net als ik ) Want oh my, wat loopt daar rond zeg...Vooral heel veel dodelijk saaie types, nerds en hele wanhopige claimerige figuren.

Nee, niet mijn kopje thee.
Nou; ben er een avondje niet geweest en er zijn 3 pagina's bijgekomen! Even bijlezen dus, voordat ik aan het werk ga!

Maar dat knuz is dus wat? Of is het eigenlijk helemaal niks?

Welkom voor Mootje en amandroe (en andere mocht ik iemand vergeten zijn!)

Robert, voor schoonmaken heb je een huishoudster ;)

en een datingsite filtert nog een beetje de idioten eruit....

mjs: die vriendschap klinkt echt bijzonder! Geniet er maar van (als je kan), lijkt me lastig als je dan toch gevoelds krijgt....hopelijk krijgt ie niet snel vriendin dan wordt het toch minder close
Whauw wat een berichtjes weer

Mannen die 's nachts smsen denken volgens mij maar aan 1 ding... (is 1 van mijn nieuwe regels, mannen die 's nachts smsen streep er doorheen ;)

Volgens mij kan je overal leuke vrouwen tegenkomen, maar als je dus gaat sporten of bijvoorbeeld een cursus gaat volgen, is het een win-win situatie ;) En helemaal als je gewoon op ze af durft te stappen

Het jaar is niet slecht begonnen! Weer een beetje a little bit of positive thinking ;) Waarschijnlijk waren het niet de juiste mannen en wacht er een veeeeeeeel leuker exemplaar ergens anders ;) (al blijft liefdesverdriet k*t :( )
mjs400: ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Alweer een klein beetje beter?

Idd cestmoi, mannen die na 12 uur smsen, willen we gewoon niet meer En wij zijn met z'n allen gewoon nog vrijgezel omdat je op 't beste altijd het langst moet wachten....hopen we dan maar
hey meiden! Allemaal een fijne dag gehad?

Hoe gaat het allemaal met de meiden met liefdesverdriet? Ik hoop een beetje beter

Hahaha nee mannen die na 12 uur smsen moeten we niet willen! Haha TM je hebt gelijk.. Immers als je alles op gouden dienblaadje aangereikt krijgt, tja dan is het leven ook zo saai he ;) En als je ergens op moet wachten of voor moet vechten waardeer je het veel meer :D
Hmm ja, ik val ook meestal op de jongens die het meest onbereikbaar zijn

Hier dagje vacatures uitpluizen grr. Jij een fijne dag gehad? En de rest natuurlijk ook?

Ik ging me net uitschrijven op Knuz, krijg ik toch opeens na 60 maffe/domme/seksistische/niet te lezen berichtjes, een best wel leuk berichtje van een best wel leuke jongen. Blijf dus nog heeeeeel even
Hahaha ook al baanzoekende? Heel erg vervelend he :S Vooral als je aan het begin van het nieuwe jaar zit en iedereen druk is met werk inhalen en nieuwjaarsborrels :S Hier een dagje druk met de studie :S (alleen erg veel afleidingen gezocht haha)

Hahaha een leuke jongen op knuz? *** O ja om even terug te komen op de vraag of knuz wat was.. Uhm tja het is een gratis website (geloof ik) en te horen van TM hebben ze er iig mensen op staan die kunnen rijmen hahaha ;) *** Maar een leuke jongen? Haha dat klinkt wel interessant!

De aantrekkingskracht van de onbereikbare man... Tja die ken ik maar al te goed... :S
Mijn dag was lekker productief *heerlijk gewerkt, leuk al mijn collega's een gelukkig nieuwjaar gewenst, en weer ouderwets gelachen! Was een tijdje niet meer zo'n zonnetje op werk, maar nu wel weer ;)*

Hoe was jouw dag Sanne?

Ohhh dan wordt knuz misschien toch nog wat!

Precies meiden, Mr. Right komt wel!
In Brazilie dragen vrijgezelle mannen soms een trouwring omdat ze weten dat vrouwen *onbereikbare* mannen interessant vinden :p Geldt natuurlijk ook andersom.
Mooi dat je dag zo goed ging cestmoi! Leuk he om weer gewoon echt te kunnen lachen om de (meestal) meest domme dingen haha. :D

Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan hoor voor een onbereikbare man :P Dat lijkt me nou ook weer niet bevordelijk voor een echte normale relatie haha ;)
Cestmoi: hahaha, misschien moeten we gewoon een trouwring gaan dragen. Fijn dat je een leuke dag had op werk

Sanne: Ja, ook nog werkzoekende (net klaar met studie en nu een invalbaan die straks klaar is). Dus vrijgezel en werkzoekende: het zit niet altijd mee hahah. Maar ben jij nou ook werkzoekende?

Knuz is echt helemaal niets hoor vind ik! Ga me ook echt uitschrijven als ik e-mail van leuke jongen heb gescoort haha. Je wordt er echt bestookt door de meest enge mannen en het is alleen reageren op een profiel, vind ik helemaal niet leuk. Beetje of je in de uitverkoop bent :D Als iemand al iets zoekt op internet, zou ik paiq nemen. Zitten volgens mij zo'n beetje de leukste jongens, in elk geval normale (en dat is al heel wat) en je kan gewoon eerst chatten samen. Is daar meer voor de gezelligheid i.p.v. direct iemand zoeken voor een date.
Oh dat is wel even minder dat jullie nog geen baan hebben, komt vast snel goed Het geeft tenminste meteen een doel zo aan het begin van het jaar ;)

Ik dacht dat er op paiq ook alleen maar engerds zaten... :S *blijkbaar dus niet, yeeeeuuuh*
Haha yep ben ook werkzoekende. :S Ik heb daarom besloten maar een nieuwe studie te gaan volgen aangezien in mijn vakgebied op dit moment weinig vacatures zijn voor starters :S En de hele tijd zinloze baantjes te gaan doen had ik ook weinig zin in.

Cestmoi ik hoop ook dat TM en ik allebei snel een leuke baan hebben gevonden :D TM nog leuke vacatures gevonden?

En ben wel nieuwsgierig naar die jongen haha :P Kan je geen algemene omschrijving geven hahaha ;)
O ja over paiq... Ik heb me er gister ingeschreven (na de lovende woorden van TM :P) maar de eerste persoon die ik trof vroeg meteen wat ik allemaal voor spannende dingen had gedaan en vertelde dat hij via RP wel eens sexdates enzo had gedaan.. (binnen de 1e 5 min! ).. Misschien dat dat gewoon pech was maar goed het bevestigde wel mijn idee van datingsites haha ;)
Cestmoi: De matchen zijn vaak heeeeeel saaaai. Maar ik krijg wel eens leuke oneliners Maar er zitten daar niet van die 40 jarige en mannen die een sexdate zoeken (Of ze willen dat niet met mij, kan ook nog )
Ohhhh had bijna een zwak moment: op de hyvespagina van mijn mr. fout-slash-leugenaar kijken... Niet gedaan, whiehoeeeee! *pfff zucht, stomme mannen, ik denk dat we ze toch maar moeten gaan afschieten voor je het weet nemen ze de hele wereld over, mhuahahaha (6)*
Sanne: toevallig ook al opzoek dus. Ik wilde ook graag door studeren, maar toch niet gedaan. Gelukkig zijn er in mijn vakgebied redelijk wat invalbanen en als dat niet lukt ga ik toch maar even op mbo niveau werken.

hahaha wat grappig zeg, ik zit hier net een heel lovend verhaal te houden over Paiq, kom jij met je bericht hahah. Er zitten echt knappe en leuke mannen tussen hoor, wel ff goed zoeken ;)

De jongen op Knuz is eigenlijk niet mijn type (val op lang, iets langer donker haar, beetje hard to get typetje hahaha) Maar hij ziet er lief uit, is blond en lang. EN hij heeft ipv opzoek naar relatie staan dat hij een vriendschap zoekt en dat vind ik heel schattig haha. Veeeeel beter dan het 'gedwongen' gedate.
cestmoi: oeeeh goed dat je het niet hebt gedaan. Jij had toch geplaatst dat je gelijk alles verwijderd had? Door jou heb ik toen mijn facebook verwijderd, die ik alleen had om iemand te 'controleren' Je moet het dus wel volhouden hoor, anders mag ik ook weer
Oh niet doen! Dat is niet goed! Goed van je dat je het niet hebt gedaan!

Haha alle mannen afschieten.. Hmmm nu ben ik er nog niet mee eens maar heb zo'n vermoeden dat ik daar binnenkort helemaal mee eens ben! hahaha

Oh ja weten jullie nog die nachtsmser? Die heeft dus gisteravond mijn voicemail ingesproken... Er was iets gebeurd (ongelukje) en hij beloofde dat hij dat nooit meer zou doen enzo.. Ik had echt zoiets van WTF! Waar gaat dit over? Heb het bericht verder meer niet afgeluisterd hahahaha Hoezo vreemd! :S
anoniem_87328 wijzigde dit bericht op 03-01-2011 20:21
Reden: te snel getikt..
% gewijzigd
Sanne: hmm ik zou hem nu echt heel goed zat zijn hoor en smsen dat je geen interesse in hem hebt en als ie dat niet begrijpt erbij schrijven dat je vanaf nu smsjes niet meer leest. Is niet lief, maar wel effectief Ow shit, bedenk me nu dat je hem nog gaat zien. Dat is morgen toch? hahah
@TM goed dat je je Facebook account hebt weggehaald! Je hebt mazzel dat je iig op mbo niveau kan werken.. In mijn vakgebied hebben ze daar geen banen.. :S Dus hoop na mijn 2e studie verder te komen.. Alleen nu gedoe omdat ik het studeren stiekem toch wel een beetje heb gehad haha.

Klinkt goed die jongen van Knuz! En het klinkt niet als mijn ex.. Die is meer het type wat je ervoor beschreef :P Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik maar 1 iemand op Paig heb gesproken hoor.. Ik kon niet zo snel vinden hoe je ook mensen kon vinden ipv alleen je matches afwachten...
Ohhh TM, samen staan we sterk!!! Ik zag zijn hyvesfotootje bij een gemeenschappelijke vriend (ik heb overigens ook al zijn vrienden verwijderd als vriendje :p daaaaaaaaaaaaaaaaag!)

Op zich wil ik ook niet alle mannen afschieten, alleen de foute exemplaren

Hmmmz Sanne dat klinkt echt vreemd! :p Wat moet je daar nu mee!? Nja negeren dus
Haha ben al heel bot geweest door te zeggen dat het geen date was enzo en niet gereageerd op zijn voicemail, smsjes of wat dan ook. Ik vond het ook al erg eng worden! En ja ik moet hem nog zien (gelukkig met een hele hoop andere mensen erom heen!) maar dat is pas van het weekend. Vandaag niks meer gehoord (gelukkig!!!).
Haha ik vind het echt grappig dat jullie zo negatief zijn over mannen! Mannen zijn lief!!!!!!! Zie dat nou eens in!
Correctie: Sommige mannen zijn lief X-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven