wel internetverbinding, blanco pagina

03-01-2011 10:56 58 berichten
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Het volgende is er aan de hand:

Ik heb een laptop en mobiel internet (zo'n stick) dat werkt allemaal prima, ik kan gewoon lekker overal internetten. Alleen, sinds 1 week kan ik niet meer op een site. Alle andere sites worden wel weergegeven. Het gaat om postcrossing.com dus verder geen rare site ofzo . Ik heb zowel met Mozilla, Opera als Explorer hetzelfde, namelijk dat de site gezocht wordt, hij als ''gereed'' staat maar dat er alleen een blanco pagina verschijnt. Ik vind het echt raar en vooral k*t omdat ik bijna dagelijks op die site moet zijn. (kaartjes registreren enzo)

Ik heb mijn tijdelijks internetbestanden verwijderd, en ook de cookies enzo, maar niks helpt. Iemand enig idee?? Pretty please?
Ik kan gewoon naar de site. Heb je al geprobeerd om via Google naar die site te gaan? Ik heb ook eens problemen gehad met een andere site en wanneer ik de site via Google opzocht en daar op de link klikte, kwam ik er gewoon op.
ja, dat heb ik allemaal al geprobeerd. Het probleem is ook niet dat de pagina niet werkt, want dat doet hij wel. Op alle andere computers behalve de mijne.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook regelmatig op de Viva-site. Herladen maakt geen fluit uit. Maar vaak gaat het na een tijdje wel weer goed. Weet geen oplossing voor je, maar weet dat je niet de enige bent
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ja, ik heb het eerder gehad, maar dan was het na een dag wel weer over. Nu heb ik er al een week last van en ik heb niet de indruk dat het snel gaat verbeteren. En het is ook echt lastig, aangezien die site voor een hobby van me is, en ik er dus bijna dagelijks even op moet.

Dus ik wacht nog op de gouden tip.
Kaatje, probeer dit eens:

Ga naar START>>Uitvoeren>>typ cmd>> Er verschijnt nu een dialoogvenster>> typ waar de cursor knippert: ipconfig/flushdns >> druk ENTER.

Hij zal nu moeten weergeven:

Windows IP-configuratie

De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

Start je browser opnieuw en probeer de pagina opnieuw op te roepen.
Xander, hij geeft aan dat ik niet de benodigde bevoegdheden heb...
Dan moet je cmd uitvoeren met administratorrechten
Ik heb dit soms ook weleens bij sommige internetpagina's. Ik sluit dan gewoon even mijn browser, draai CCleaner en open mijn browser opnieuw en de boel doet het weer.
Het lijkt een DNS-fout te zijn, dus de hierboven aangegeven tips mbt het flushen van je DNS-settings zouden wel eens kunnen helpen.

En anders een andere (of extra) DNS-server toevoegen aan je configuratie.

Bijv. die van XS4ALL:

194.109.6.66

194.109.9.99

194.109.104.104

Maar ook daarvoor moet je admin-rechten hebben...
ik snap er geen reet van, ik BEN administrator van mijn eigen laptop. Ben eigenaar en administrator. Dus ik begrijp gewoon niet wat ik moet doen, en vooral niet HOE ik het moet doen.

Die kutlaptop zegt dat ik geen bevoegdheden heb, das mooi zeg, ik ben namelijk wel administrator. Heb ik net nog gechecked.

Ondertussen doet die pagina het, hoe verrassend, nog steeds niet.
Heb Ccleaner ook al gedownload en dat helpt ook niks.

Updates van PC en internet ook niet.

Verwijderen van cookies, internetfiles etc ook niet.

Virusscanner uitzetten ook niet.

Omzeilen via bv. google ook niet.

Ik.word.helemaal.gestoord!
Typ in de adresbalk eens 50.16.230.96 in in plaats van www.postcrossing.com Dus zonder iets ervoor of erachter, druk op de Entertoets, krijg je nu wel de juiste pagina? Ja -> DNS fout zoals al is opgemerkt. De oplossing van Xander (wie anders) zou dan moeten werken. Als je geen admin rechten hebt werk je waarschijnlijk met Vista of Win 7. Ga dan naar Start-Alle programma's-Bureau assessoires klik met linkermuistoets op item Opdrachprompt en klik dan op Als administrator uitvoeren. Ga akkoord als je gevraagd wordt om het programma uit te voeren door gebruikers account beheer. Probeer dan in het venster ipconfig /flushdns (let op de spatie na ipconfig.
ok, gedaan, alleen zet mijn internet er vanzelf ''http://'' voor. En kom ik uit op google. Ik krijg die http:// eroor niet weg, als ik enter druk komt ie gewoon weer tevoorschijn. Dus de truc werkt niet.

Ik heb trouwens Windows vista ja.
oh ik heb trouwens net dat andere gedeelte gedaan, en ik kreeg inderdaad de melding dat de cache is leeggemaakt.
overigens heeft het niet geholpen, nog steeds een witte pagina
Download Ubuntu>>>>hier en brand die op een schijfje Start je laptop op met het schijfje installeer de live versie . Die laadt zich in je geheugen. Surf met je plank naar postcrossing.com

Probeer nog een aantal andere zaken uit.

Indien het je bevalt maak je van je laptop een dual boot systeem
Dank je, ik ga het vanavond proberen. Is het alleen erg als ik geen hoop meer heb?? Ik gooi dat rotding nog eens door het raam

Maarre, wat bedoel je met het laatste stukje van je post? Ik moet nog wat zaken uitproberen. Ik ben heel creatief hoor maar ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt en met een dual boot system al helemaal niet sorry....
Ow, nog steeds niet gelukt?

Probeer dit dan eens: Zet je firewall even uit, en kijk of je op de site kan komen. Zoja, dan is de site waarschijnlijk geblokt in je firewall.

Wat ook nog kan is dat op een onverklaarbare reden de site is geblokt in je host file.
quote:kaatje_85 schreef op 04 januari 2011 @ 08:57:

Dank je, ik ga het vanavond proberen. Is het alleen erg als ik geen hoop meer heb?? Ik gooi dat rotding nog eens door het raam

Maarre, wat bedoel je met het laatste stukje van je post? Ik moet nog wat zaken uitproberen. Ik ben heel creatief hoor maar ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt en met een dual boot system al helemaal niet sorry....

Met aantal zaken bedoel ik of je draadloos netwerk hebt , geluid etc.

Op Deze Website staat duidelijke uitleg of je kunt het e-book GRATIS downloaden.

En op deze webstek wordt uitgelegd hoe je Ubuntu naast Windblows microsnot kunt gebruiken
quote:Xander68 schreef op 04 januari 2011 @ 10:46:

Ow, nog steeds niet gelukt?

Probeer dit dan eens: Zet je firewall even uit, en kijk of je op de site kan komen. Zoja, dan is de site waarschijnlijk geblokt in je firewall.

Wat ook nog kan is dat op een onverklaarbare reden de site is geblokt in je host file.I tried. And failed. Helaas, nog steeds noppes.
Kaatje, ook als je het andere programma gebruikt? Ik vind het echt erg voor je als medepostcrosser.
quote:kaatje_85 schreef op 04 januari 2011 @ 17:59:

[...]

I tried. And failed. Helaas, nog steeds noppes.

Nog in je hosts file gekeken?

C:\>>Windows>>System32>>Drivers>>etc>>hosts

Even openen met je kladblok, volledige tekst kopiëren en hier neerplempen voor onderzoek
Als dat het niet is, vermoed ik toch ergens een DNS probleempje...
Hosts file dacht ik ook even aan, maar ook rechtstreeks op het ip-adres gaat het kennelijk ook fout. @Kaatje_85 heb je voorafgaand aan de blokkade iets vreemds gezien of ontvangen? Kun je een IP-ban hebben gekregen, zeg maar wegens ongeoorloofd gebruik van de site een blokkade opgelegd hebben gekregen? Heb je een mogelijkheid om op een andere computer of laptop, maar wel met jou internet verbinding te testen of je dan wel verbinding krijgt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven