wel internetverbinding, blanco pagina

03-01-2011 10:56 58 berichten
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Het volgende is er aan de hand:

Ik heb een laptop en mobiel internet (zo'n stick) dat werkt allemaal prima, ik kan gewoon lekker overal internetten. Alleen, sinds 1 week kan ik niet meer op een site. Alle andere sites worden wel weergegeven. Het gaat om postcrossing.com dus verder geen rare site ofzo . Ik heb zowel met Mozilla, Opera als Explorer hetzelfde, namelijk dat de site gezocht wordt, hij als ''gereed'' staat maar dat er alleen een blanco pagina verschijnt. Ik vind het echt raar en vooral k*t omdat ik bijna dagelijks op die site moet zijn. (kaartjes registreren enzo)

Ik heb mijn tijdelijks internetbestanden verwijderd, en ook de cookies enzo, maar niks helpt. Iemand enig idee?? Pretty please?
XANDER! Ik zit op mijn bank, nog net, ben er bijna van af gevallen, want er is een WONDER geschied!!!

Ik deed voor de grap weer eens mijn dagelijkse routine (postcrossing proberen te openen) en wat schetst mijn verbazing? Met Explorer doet ie niks, maar met Mozilla Firefox kan ik er wel weer op! HOERA!

Vraag me alleen af voor hoe lang maar dat terzijde!
YOOOOOO! Goed te horen Kaatje! 't ligt dus aan IE. Staat de site daar geblokkeerd?
neen denk ik. Hoe kan ik dat checken?
Check it! Internetopties>>tabblad Privacy>>daar kies je voor de button "websites". Staat daar een site geblokt?
Oh, HAI, hier weer een update, ik heb niet meer gekeken of de site geblokkeerd staat aangezien hij het ook weer bij IE doet.

Rare shit, no?

Dus hij zal niet geblokt staan daar. Kan gewoon inloggen en weer lekker postcrossen!!
Ok dan! Dan heeft het aan je provider gelegen, routing probleempje die ze vast hebben opgelost!

Ben blij voor je dat alles weer werkt
quote:XionZ schreef op 04 januari 2011 @ 23:15:

Ik denk aan een routing probleem bij de ISP. Je hebt toevallig geen vaste internetverbinding in huis? Anders een open draadloos netwerk van de buren?Maar luisteren ho maar!
Ja maar Xionz, ik kon beide opties niet gebruiken

Maar jij bent ook heel lief omdat je zo goed meegedacht hebt hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven