Leuke meiden Haarlem

10-11-2010 19:47 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik woon nu sinds een half jaar in Haarlem, maar ken hier eigenlijk nog geen mensen buiten de mensen die ik toch al kende.

Ik woon samen met mijn vriend en onze twee katten en we zijn nog volop aan het klussen aan ons huis, wat elke week een klein beetje mooier wordt.

Ik ben docent beeldende vorming op een middelbare school in Nieuwegein, en knutsel in mijn vrije tijd ook graag. Ik hou niet erg van koken, maar wel van eten en wijntjes drinken, veel thee drinken, winkelen, kletsen en alle gezellige dingen eigenlijk. Dus kun je je hier in vinden, ben je ook toe aan maar kennissen of misschien zelfs wel vrienden in Haarlem? Reageer dan even, zou ik leuk vinden!
o ja, ik ben 26!
Hoi!

Ik ben 23 en woon ook nog niet zo lang in Haarlem.

Ik houd wel erg van koken, en ook van eten en wijntjes drinken
Hoi Maarit (denk ik?)

ik heb je mail! Zullen we kijken of er meer mensen reageren? Misschien kunnen we een groepje vormen!
Ja lijkt me een leuk Idee!
Haai dames,

Zie net jullie oproepje staan en het leek mij leuk om ook mee te doen.

Ik hou niet van wijntjes (wel genoeg andere drankjes hoor), maar wel van koken, gezellige uitstapjes enz.

Ik ben 25 en woon in Hoofddorp (hoop dat dat geen probleem is)

x
Hey,

Het lijkt me leuk om ook aan te haken! Heb al eens eerder met een groep afgesproken via dit forum, maar helaas is daar nooit een vervolg op gekomen...

Ben zelf 31, woon ook samen en hou zeker ook van lekker eten en wijntjes en gezelligheid.
Hoi Allemaal

We zijn nu met z'n vieren, leuk! Ik zat ff te denken over afspreken enzo, maar jeetje, dat gaat volgens mij dit jaar nooit meer lukken! Wat extreem klinkt dat alweer, dat je dan een datum gaat prikken voor volgend jaar! Maar, dan is er natuurlijk wel de tijd dat er misschien nog wel meer mensen aan willen haken, en ik ben wel van het motto hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Ik kan sowieso in het weekend van 7,8 en 9 januari, haha!
Hallo, ik ga ook graag mee. Ik woon ook sinds een half jaar in Haarlem (noord), ben 29 en hou heel erg van koken, eten, winkelen en ik decoreer taarten en cupcakes met marsepein. Lijkt me gezellig om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik hoor het wel wanneer er iets gepland staat. Tot dan allemaal.
Hey Pau wat leuk dat je taarten decoreert! Ik heb net vorige week voor het eerst marsepeinen roosjes gemaakt! Gezellig als je ook mee gaat!
Dat is het begin Vond je het leuk? Lijkt me gezellig om mee te gaan.
Ik vond het heel leuk! Maar ik maak ook sieraden (www.madebymin.nl) met onder andere fimo, dus vond het daar erg op lijken, alleen plakkeriger en eetbaar ;) Helaas was er geen tijd meer om de taart nog te maken, dus toen werd het cake met losse roosjes, hahaha!
Gezellig nog meer mensen

Lijkt me leuk!

Volgend jaar lijkt mij ook een goed plan!
wauw mooie sieraden maak je. Fimo lijkt inderdaad wel een beetje op marsepein. Ik heb ook een eigen site

www.zoetenlekker.nl

Tpt volgend jaar!
Hey meiden,

Het lijkt mij ook leuk om mee te gaan. Ik woon in Haarlem en ben 26. Ook ik hou van gezellig en lekker eten, wijntjes en theeleuten

Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen hier in Haarlem (en omgeving)!
@pau29 wow, dat ziet er gaaf uit die taarten! krijg er helemaal trek van!

Leuk dat we met steeds meer meiden zijn!

Zullen we het weekend dat ik eerder noemde vrij houden voor een date? Ik heb eigenlijk helemaal nog geen idee/plan om waar heen te gaan, dus als iemand dat wel heeft? en spreken jullie liever vrijdag of zaterdag avond wat af?
Hoi allemaal!

zullen we vrijdag 7 of zaterdag 8 januari als datum vast zetten? Mij komt zelf zaterdag beter uit, aangezien vrijdag een gewone werkdag is, en ik dan s'avonds iets minder actief ben dan op zaterdag, maar als jullie vrijdag beter uit komt vind ik dat helemaal goed hoor!

Wat vinden jullie leuk om te gaan doen? Gewoon ergens lekker wat drinken? Dan is het natuurlijk wel leuk als we ergens met z'n allen bij elkaar kunnen zitten. ik ken nog niet zo heel veel tentjes in Haarlem, en zeker niet een waar je met z'n vijven aan 1 tafel kan zitten... Dus, wie heeft er een idee? Laat maar horen!
Hey meiden,

Mij zou zaterdag de 8e beter uitkomen. Is het een idee om mailadressen uit te wisselen, zodat we via de mail een tijd & plaats (eetcafe oid) kunnen afspreken?

Fijne jaarwisseling alvast!
Haai Ladies,

Mijn goede voornemen is om nieuwe mensen te leren kennen. Ik zou graag willen aansluiten bij jullie. Het lijkt me namelijk erg gezellig.

Ik heb al eens eerder via viva een meidengroep ontmoet, erg leuk maar helaas geen contact meer mee.

Ik ben zelf 28 jaar, woon samen met mijn vriend op loopafstand van het centrum en ben een geboren Haarlemmer. Ik hou van hapjes maken en verzinnen, shoppen en stappen.

Fijne jaarwisseling en hopelijk tot volgend jaar!!

Groetjes Tanja
anoniem_88057 wijzigde dit bericht op 02-10-2012 21:42
Reden: privacy
% gewijzigd
Hoi Tanja, leuk dat je ook mee wilt!

mijn email is info@madebymin.nl! Als je niet hier je mail adres neer wilt zetten, mail mij dan maar even, dan verzamel ik alle adressen wel!

De 8ste vind ik helemaal prima!

groetjes!
ehm... komende zaterdag is het de 8ste. Willen we deze zaterdag dan nog een 'date' plannen? Want ik kan jullie profiel niet aanklikken, en dus niet op een andere manier in contact komen met iedereen die zo enthousiast reageerde dan via hier.

Ik heb nu van twee meiden een mail dat ze graag mee willen deze zaterdag, dus wat mij betrefd gaat het gewoon door, maar zou het leuk vinden als iedereen die nog wil mee ging, dus wil je nog mee, mail mij even : info@madebymin.nl .

Groetjes en hopelijk tot zaterdag!
Hoi dames, ik kan deze zaterdag niet helaas. Ik wens jullie veel plezier. Ik zal dit topic blijven volgen. Ik heb ook hyves trouwens:

paulinew.hyves.nl
jammer pau! maar misschien tot de volgende date!
Laten jullie wel even weten hoe het was? Ik heb bestellingen voor de taarten, dus helaas. Maar volgende keer beter ;)

Veel plezier.
haaai ladies,

Morgen is de dag, dat ik jullie ontmoeten mag!

Ben benieuwd!! Hoop dat het erg gezellig wordt!

Gr. Tanja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven