durf niet te testen!! help!!
dinsdag 4 januari 2011 om 20:54
hallo,
8 dec. ben ik naar de gyn geweest en hij zei dat er een eitje zou gaan 'springen' over een dikke week, dus rond de 18 dec.
(naar de gyn, heel verhaal, pcos). hij zei ook dat ik dan de eerste week van januari ongesteld zou kunnen worden..
wij hebben natuurlijk flink geklust in die periode..
het is nu 4 januari en ik ben nog niet ongesteld..
heb steekjes onder in mijn buik (rechts) en mijn borsten/tepels doen met vlagen pijn/ zijn gevoelig.. manlief moet er vandaan blijven.. en mijn dochter tillen is niet zo fijn..
ik durf niet goed te testen..
heb ook niet echt een goed idee vanaf wanneer een test nu goed werkt.
vanaf wanneer hebben jullie getest?
wat waren jullie 'klachten'??
8 dec. ben ik naar de gyn geweest en hij zei dat er een eitje zou gaan 'springen' over een dikke week, dus rond de 18 dec.
(naar de gyn, heel verhaal, pcos). hij zei ook dat ik dan de eerste week van januari ongesteld zou kunnen worden..
wij hebben natuurlijk flink geklust in die periode..
het is nu 4 januari en ik ben nog niet ongesteld..
heb steekjes onder in mijn buik (rechts) en mijn borsten/tepels doen met vlagen pijn/ zijn gevoelig.. manlief moet er vandaan blijven.. en mijn dochter tillen is niet zo fijn..
ik durf niet goed te testen..
heb ook niet echt een goed idee vanaf wanneer een test nu goed werkt.
vanaf wanneer hebben jullie getest?
wat waren jullie 'klachten'??
dinsdag 4 januari 2011 om 21:53
quote:Vl43inder schreef op 04 januari 2011 @ 21:52:
In wezen zou ik het niet erg vinden als je het morgenochtend eerst tegen je man zegt voordat je het morgenochtend tegen ons zegt.
Dan hebben we theoretisch ook meer kans om het te weten te komen, hij kan het ook best intypen als TO al tandenpoetst.precies
In wezen zou ik het niet erg vinden als je het morgenochtend eerst tegen je man zegt voordat je het morgenochtend tegen ons zegt.
Dan hebben we theoretisch ook meer kans om het te weten te komen, hij kan het ook best intypen als TO al tandenpoetst.precies
dinsdag 4 januari 2011 om 22:11
quote:miekie1 schreef op 04 januari 2011 @ 21:51:
Nou vooruit, doen we het zo. Zet jij morgen gezellig je wekker om 6 uur en doet even een test. Logt hier in verteld ons het nieuws en dan kunnen wij ook inloggen voor we gaan werken en is iedereen een beetje blij?
Nou vooruit, doen we het zo. Zet jij morgen gezellig je wekker om 6 uur en doet even een test. Logt hier in verteld ons het nieuws en dan kunnen wij ook inloggen voor we gaan werken en is iedereen een beetje blij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 4 januari 2011 om 22:12
Ondanks dat ik supergevoelige borsten en tepels had, ging er niet echt een belletje rinkelen.... Volgende dag test gedaan, en ik bleek inderdaad zwanger. Voor de rest had ik geen zwangerschapssymptomen, behalve de hele gevoelige borsten en tepels. Wie weet bij jou hetzelfde verhaal, ondanks dat je dit niet had bij je 1e.
dinsdag 4 januari 2011 om 23:22
woensdag 5 januari 2011 om 00:22
@Vl43inder: van harte gefeliciteerd! Kan ik me helemaal voorstellen dat het als een verrassing voelt. Ik ben niet zo van het 'geniet ervan' dus ik wens je maar veel succes
@Djoels: Tjee, 35 weken alweer. Ik moest nog aan je denken toen mijn jongste 1 werd en ik dacht; 'toen de oudste 1 werd was ik al 4 weken zwanger van nr. 2' en direct daarna; 'als Djoels oudste 1 wordt, is ze net wel/niet bevallen van nr. 2'
@Djoels: Tjee, 35 weken alweer. Ik moest nog aan je denken toen mijn jongste 1 werd en ik dacht; 'toen de oudste 1 werd was ik al 4 weken zwanger van nr. 2' en direct daarna; 'als Djoels oudste 1 wordt, is ze net wel/niet bevallen van nr. 2'
The time is now
woensdag 5 januari 2011 om 00:26
woensdag 5 januari 2011 om 06:37
goedemorgen,
ik weet het is vroeg..
maar idd ik moet werken en ik zou gaan testen..
nou ik heb dat gedaan en kan alleen maar zeggen:
JA!!!
één druppel en er stuk al een +
zo apart... jemig!! maar i nog heeeeeel heeeeeel heeeel pril...
heb trouwens goed geslapen vandaag..
werkse allemaal, en nogmaals bedankt voor jullie steun..
tot vanavond..
ik weet het is vroeg..
maar idd ik moet werken en ik zou gaan testen..
nou ik heb dat gedaan en kan alleen maar zeggen:
JA!!!
één druppel en er stuk al een +
zo apart... jemig!! maar i nog heeeeeel heeeeeel heeeel pril...
heb trouwens goed geslapen vandaag..
werkse allemaal, en nogmaals bedankt voor jullie steun..
tot vanavond..