De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Hi Cola!!
helleuw, ben rete druk.....kom morgen wel uitgebreider langs. Maar wilde ff reageren op cola/kik. Wat cola zegt klopt helemaal. Ik woon in A; werk in Nwh (vlakbij KaZ/KadR-->oude woonplaats van C) Hihi
Hoi meiden,

Daan slaapt nog steeds heerlijk in zijn nieuwe bed, nu al drie nachten zonder wakker te worden! Hij is er gelukkig nog niet uitgekomen (of gevallen). Ik hoop echt dat het slecht slapen nu is afgelopen, hij slaapt al een week goed en ik zag gisteren dat die 2e kies die op springen stond erdoor is! Dus hopelijk is dat de (mede)oorzaak geweest.

Jaimie, veel plezier vandaag op de bruiloft!

En ja Daan is nu "pas" uit zijn ledikant, dus ik vond het erg spannend.

Kik, ben je al op controle geweest, of moet je vanmiddag? Wat een spannende tijd zo als het allemaal niet spontaan kan. Hopelijk denken ze een beetje met je mee en hoef je niet nog zo'n horrorbevalling mee te maken.

Ik vind het erg leuk dat we nog een jongen krijgen, toen we het vroegen aan de gyn ging hij zoeken en we zagen al heel snel een plassertje! Hij heeft er zelfs een foto van afgedrukt. Nu nog proberen om mijn mond te houden, zal niet meevallen.

Haha Cola, ik snap helemaal niets van je omschrijving waar wie nu werkt en woont. Ik ben natuurlijk ook niet bekend in jullie regio, ik weet alleen jouw oude woonplaats. Wel grappig eigenlijk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen.

En ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een glutenallergie, mijn zwager heeft het en die is er echt heel ziek van geweest als baby al, hij heeft de eerste 2 jaar van zijn leven bijna voor de helft in het ziekenhuis gelegen.

Ik heb nog een geweldig nieuwtje (ik kan ook geen geheimen

bewaren ), mijn zusje is zwanger!!!!!!!!!!!!!!!! Ze half juli uitgerekend, dus precies 3 maanden na mij. Ik vind het zo leuk, ook dat de kinderen dan bijna even oud zijn. Ik moest eigenlijk mijn mond houden tot ze bij de verloskundige zijn geweest, maar hier kent toch verder niemand me.
even copy paste

Sorry als ik dames nog vergeet maar kom net uit het ziekenhuis en mijn hoofd loopt een beetje over van informatie, nieuwe informatie, verkeerde informatie en irritatie. De gyn die me dinsdag nog een dag vasthield in het ziekenhuis (gyn a) heeft gezegd dat het allemala maar niet telang meer moest duren met die bloeddruk schommelingen en dat ze volgende week maar moest komen indien mogelijk. In eerdere controles heeft dezelfde gyn ook gezegd dat mocht ze groter geschat worden dan mijn zoontje,_3250 gram) het niet verstandig was om natuurlijk te bevallen. later heeft een andere gyn (gyn b) dit ook nog eens gezegd. Van gyn a en gyn b mocht ik woensdag naar huis mits ik scherp in de gaten gehouden kon worden door om de dag terug te komen. Dit is ook uitgebreid in mijn dossier gezet.

Vanochtend dus op de afdeling een ctg gehad en een bloeddrukmeting. Daarna door naar de poli voor gesprek met gyn. Krijg daar van assistente te horen dat de vk zo bij me zou komen. Dus ik geef nog aan dat ik een gesprek moet hebben met gyn maar daar luisterde zeniet naar. Als de vk noodzaak zag om iets door te geven aan de gyn zou ze dat wel doen.

Vervolgens vraagt de vk dingen aan me over mijn medicijnen die niet meer kloppen, wist ze niet dat ikopgenomen was geweest en beweeerde dat het niet in mijn dossier stond. (ik zag het letterlijk staan, wijs haar daar nog op maar toch zegt ze van niet) Ik krijg een echo, en uit de echo blijkt dat ze niet 6 pond wordt geschat, maar ruim 7 pond. Dit was echt een complete verrassing omdat ze altijd gezegd hebben dat ze klein is en natuurlijk bevallen dus geen probleem hoeft te zijn. Vervolgens kreeg ik een onderzoek om te kijken of ik al inleidbaar was,(want ze is nu ongeveer 6 pond en zou het nog natuurlijk kunnen) wat niet zo was en begint ze over een inleiding met gel, waarvan de gynocologen altijd hebben gezegd dat ze dat niet doen omdat ik al een ks heb gehad. Ook daar moest ik haar op wijzen. Dus al mijn vertrouwen ging met de minuut naar beneden.

Dus we kwamen in een pad stelling, gyn a die zegt dat het niet te lang meer moet duren maar die was niet in huis. Niet inleidbaar maar kindje veel groter dan verwacht dus natuurlijk, wordt lastig. Gyn c die vandaag wel in huis was wilde niet naar mijn dossier kijken want zij had niet gezegd dat het volgende week maar moest komen (maar was wel diegene die me maandagavond heeft opgenomen en toen heeft ze het wel gezegd, maar goed) Anyway ik zit nu weer thuis, zonder een gyn gezien te hebben zonder overleg over mijn bloeddruk, en zonder verdere stappen. Moet dinsdag terug komen en krijg dan weer een ctg + bloeddruk meting en moet me weer melden op de afdeling. Vk probeerde voor mij een afspraak bij gyn a te krijgen zodat die knopen kon doorhakken maar de assistente wilde geen afspraak maken ik moest me maar gewoon melden. Ik ga dinsdag dus mijn tent voor haar balie opzetten net zolang tot ik die gyn a heb gesproken! Misschien beetje warrig verhaal, maar dat is het ook haha.
Jemig Kik, wat een rotzooi daar zeg! Ik zou ook je tent meenemen en voor zijn spreekkamer gaan bivakeren! Wat heeft jou eigen voorkeur eigenlijk inleiden of keizersnede? Sorry lees het al keizersnede, zou ik ook hebben hoor als ik jou was.

Mida wat leuk dat je zusje zwanger is, lijkt me ook leuk , hoewel ik denk dat het bij mijn zusje nog heel lang gaat duren, ze vindt kinderen (lees haar neefje en nichtje) heel leuk, maar moet er zelf nog niet aandenken, ze is dan nog maar 24 dus heeft nog tijd zat, hoewel haar man 35 is dus tja, maar goed een oudere vader wordt het dan sowieso.

En Daan slaapt goed in het nieuwe bed, leuk hoor! En wat goed dat hij er niet uitvalt, dat deed M wel toen ze haar peuterbed had, wij hebben op den duur zo'n ding gekocht van de ikea die je er zo op kan schroeven, ze is ook gewoon een hele onrustige slaper, vind haar nu zelfs nog wel met haar hoofd bij het voeteneind, en ook altijd boven de dekens trouwens.

Cola, jaloers op de buik van Mida, hihi. Jij wou toch ook nog wel een derde of niet? Ik ben helemaal niet jaloers op de buik, vind hem wel mooi, maar nee zwanger zijn zie ik echt als noodzaak, en ben dan ook echt blij als ik van de buik af ben. Hoewel ik nog steeds een buikje heb hoor! Vertel me jou dieet geheim eens........

Jamie gelukkig is Sje niet meer ziek, is niks aan als je kindjes ziek zijn. En veel plezier op de trouwdag van vriendin! Ik heb volgend jaar 2 bruiloften van 2 vriendinnen. Bij de ene ga ik ook elke keer mee bruidsjurken kijken, heel leuk!

Kik, R doet het redelijk goed met zijn medicijnen hoewel hij nog steeds wel spuugt, maar niet meer elke dag elke voeding een grote hoeveelheid!

Vanavond gaan we met zijn 8-en (allemaal vrienden) het Sinterklaasspel spelen, we hebben per persoon voor 10 euro 5 kadootjes gekocht en bij het spel zitten allemaal kaartjes en zo moet je of het kado omruilen of een kado van iemand anders pakken. Heel gezellig! We doen het bij ons thuis is ook wel zo lekker hoeven de kids ook niet uit logeren.
Jeetje Kik, wat een verhaal! Ik zou inderdaad dinsdag op mijn strepen gaan staan en ook iets op papier willen wat er nu precies gaat gebeuren. Misschien moet je Kikkieman maar meenemen, of was die er nu ook bij? Ik kan me helemaal je frustratie voorstellen, probeer een beetje rustig te blijven en aan je bloeddruk te denken (valt niet mee, weet ik)

Nikki, veel plezier vanavond!

Ik had het wel verwacht van mijn zusje, maar nog niet zo snel.

Ze is 32, maar heeft op zich nog niet zo heel lang een relatie (nou ja, toch al 3 jaar). Ze is ook vrij vlot aangeteld, dus dat was mooi.

Ik zou ook niet jaloers zijn op mijn buik hoor! Ik vind net als jij zwanger zijn niet zo leuk. Het hoort erbij als je kindjes wilt, maar ik kan ook niet zeggen dat ik het nu zo geweldig vind.
Kik, hoe gaat het nu met je?

Ben brak, gister was het 2 uur dat we op bed lagen en om 7 uur was Redmer wakker (oke weet het niet zeuren, maar was toch wel vroeg) En ben ook echt geen drank meer gewend, vernam het al toen ik 1 wijntje op had pffffffffffff!!!
Haha Nikki, dat heb ik nou altijd als ik alcohol drink, dat doe ik dus ook echt weinig.

We hebben vanmorgen de behangrand op Daan zijn kamer opgehangen, het is echt heel mooi, precies wat we bedoelden. We missen nog wel wat details om het een "echte" junglekamer te maken, maar de basis is er nu. Ik zal later deze week wel een foto maken en plaatsen.

Tussen kerst en nieuwjaar zijn we vrij en dan gaan we met de babykamer aan de slag.
Hee meiden,

Gisteren was het heel leuk op de bruiloft! Ze zagen er supermooi uit, mooie locatie, en een goede dj. Ik lag om half drie op bed, ik had maar 2,5 roseetje op want ik moest zelf rijden. Dus vanmorgen om 8 uur al weer eruit, ik mocht uitslapen maar kon het niet meer. Was wakker geworden van de kids en had zin om met ze te spelen. Maar, ik ben het zoo niet meer gewnd om korte nachten te maken dat mijn ogen nu bijna dichtvallen! Ga zo een zonnebankje nemen en lekker slapen, morgen weer werken!

Kik wat een gedoe, wat irritant dat ze zo langs elkaar heen lullen en dat je nog geen steek wijzer bent geworden. Hoe gaat het met je?

Nikki dat spel lijkt me erg leuk! Heb je veel cadeautjes gewonnen?

Mida, ik ben erg benieuwd naar Daans klamer. Ik zit ztiekem al te bedenken wat voor kamer Sje in de toekomst gaat krijgen en een jungle kamer klinkt errug leuk!
mida wat leuk dat je zusje ook zwanger is. Dat lijkt me zo bijzonder! Zo hebben die ukkies altijd wat aan elkaar, en jullie kunnen veel delen samen echt leuk!

Jungle kamer klinkt erg goed. Ben erg benieuwd. Zal morgne eens de babykamer op de foto gooien.

Jaimie en Nikki, hihi geen drank meer gewend. ik denk dat ik precies hetzelfde zal hebben. Hmmmm een roseetje, oooh lekker.

Ik voel me vandaag een stuk beter. Gister voelde ik me niet zo goed maar zal ongetwijfeld met de irritatie/stress te maken hebben gehad. Wel zit ik nog steeds te twijfelen of ik morgen de afdeling nou moet bellen of niet omdat de gyn dat zo nadrukkelijk had gezegd,ik mocht woensdag weg uit het ziekenhuis mits ik me om de twee dagen zou melden. Pfff lastig hoor. Wil ook niet dat ze me een zeur (lees hoogzwangere hormoonbom) vinden.

Ik heb een cadeautje gehad van kikkieman, de live dvd van keane, ben er erg gelukkig mee!

Zit nu idols te kijken, maar die nu geweest zijn kunnen me nog niet echt inpakken met hun stem.
Ik zit ook idols te kijken, 1 meisje die erbij zit komt ook hier uit de buurt. Die vind ik wel redelijk goed kunnen zingen. Ze was als 2e
die vind ik een iets te lief poppestemmetje hebben. Die derde vond ik wel goed, ook een meisje. Die jongen met queen nummer vond ik veels te gemaakt zingen.
Het vriendinnetje van een neefje van me doet mee! Ik ken haar niet, maar ze is bij mij natuurlijk favoriet. Ze heet Nikki, ik weet niet of ze al is geweest trouwens, ik kon het pas om kwart over 8 opzetten.

Kik, fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik zou gewoon bellen hoor, laat ze maar denken.

Jaimie, fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad en ik ken het hoor dat je niet meer gewend bent om laat op bed te liggen.
ja nikki is goed! dat was al snel een van mijn favorieten tijdens de audities. Leuke meid ook.
Dat meisje hier uit de omgeving is wel door, wel is waar door de jury, snapte Gordon zijn commentaar wel met zijn mariah carey achterige uithalen die ze had/heeft.

Verder heb ik niks gezien ben op de bank in slaap gevallen en werd om kwart over 11 wakker, en heb ik R de fles gegeven en toen op bed en vanmorgen uitgeslapen tot 9 uur. Daarna naar mijn ouders geweest even een stuk gelopen naar de haven en daar even lekker gelunched. M en Nikkiman zijn nu even naar vrienden toe, en R ligt op bed. En ik ben bezig met kerstkaarten schrijven.
Mida wat stom, was ik helemaal vergeten op te reageren! Gefeliciteerd, wat leuk dat je zusje ook zwanger is!!! Ik zal het niet doorvertellen .

Fris mijn geheugen eens op, wie is Nikki (van Idols) ook alweer?

Zullen we met z'n allen naar een live show gaan :-).
Jaimie, Nikki is het meisje met de neuspiercing, ze zong een liedje van Joss Stone.

Ennuh het is je vergeven hoor dat je was vergeten om op mijn goede nieuws te reageren. Inmiddels is het geen geheim meer, mijn vader heeft zich versproken tegen iemand die dus écht zijn mond niet kon houden en nu weet iedereen het.

Kikkie, heb je de gyn nog gebeld?

Gisteren hebben we Midaman zijn verjaardag gevierd (hij is morgen jarig) en het was hier een PUINHOOP! Er liepen 6 peuters rond die met cake en chips liepen te jongleren en er hobby in zagen om in zo'n kortst mogelijke tijd zoveel mogelijk speelgoed op de grond te pleuren. En dan waren er nog 3 baby's (en 2 zwangeren), dus het wordt in de toekomst alleen maar erger. Maar Daan heeft het erg gezellig gehad en de kinderen hebben elkaar prima vermaakt, dat is ook wel wat waard. En als iedereen weg is heb je het 's avonds binnen een uur weer redelijk aan de kant, dus al met al toch een gezellig feestje.
mida alvast gefeliciteerd met midaman!

Ik heb inderdaad gister nog gebeld. Ik voelde me weer niet lekker en heb erg getwijfeld of ik moest bellen. Maar toch gedaan nadat ik na het douchen weer stond te spugen (sorry)

Ik had de gyn die me vrijdag niet te woord wilde staan, maar zij zegt dat ze dat niet was maar haar collega. Ze had het gelijk over blijven maar ze wilde me nog wel een kans geven door eerst op de uitslagen te wachten. Gelukkig waren die goed, en mocht ik naar huis. (was zoooo blij)Ze was erg lief en bevestigde dat baby dus echt groter is dan gedacht. Nu heb ik voor morgen een afspraak met mijn eigen gyn en dan gaan we bepalen wat er gaat gebeuren! Er moeten nu knopen doorgehakt worden omdat natuurlijk steeds moeilijker gaat worden, hoe langer het duurt.

Dus grote kans dat ze er van de week is! (erg raar idee) Ik sms jaimie en nikki, wat hun nummer heb ik.

Mida, minder dat je vader zich heeft versproken! Maar wel lekker enthousiast haha. En de verjaardag klinkt vermoeiend.......maar wel gezellig.
Bedankt voor de felicitatie.

Oe spannend Kik! Ik ben heel benieuwd of ze morgen ook meteen aktie gaan ondernemen. En of het dan inleiden of toch een keizersnee wordt.

In ieder geval als ik je niet meer "spreek" alvast hééééél veel succes en ik zal aan je denken!

Ik zit even te pauzeren, ik had zoveel strijkwas en als ik lang sta merk ik het toch aan mijn heupen. Dus even zitten. Volgens de gyn was het toch wel een soort van bekkeninstabiliteit, omdat alle gewrichten verweken kan ik het ook in mijn heupen voelen. Er was niets aan te doen, gewoon even rustiger aan doen als ik er last van had, dus dat doe ik nu .

Nog 1,5 dag werken en dan heb ik lekker kerstvakantie! We zijn vrij tot 2 januari, lekker luxe. Het is ook de eerste keer dat Midaman vrij kan nemen tussen kerst en nieuwjaar, ons bedrijf sluit gewoon dus ik ben het gewend.

Als het een beetje goed weer is gaan we misschien naar de winter Efteling, ik denk dat Daan dat geweldig vindt. Maar dan moet het wel droog zijn en niet té koud, anders gaan we een keer in de zomer.
nou meiden, de kogel is door de kerk, vrijdag wordt ze gehaald met een ks.

Ik had wel 1cm ontsluiting maar ze was niet ingedaald (?). Ze konden haar vandaag niet goed meten en weten niet zo goed of ze nou groot is of niet. Ze durven de gok niet zo goed te nemne. De vk was terughoudend met een beslissing nemen maar nam me op de gang apart, dat ik er maar eens heel goed over na moest denken of ik wel natuurlijk wilde bevallen. (met andere woorden, als ze mij was zou ze het neit doen). De gyn heeft de knoop doorgehakt. De reden dat het vrijdag wordt is dat ze haar toch nog even willen laten rijpen. Dus dat vind ik prima.
Gelukkig Kik, eindelijk een beslissing! Ben je er zelf blij mee? Raar idee, dat je vrijdag weer moeder gaat worden?!?
Mida, wat vervelend zeg die pijn aan je heupen! Hopelijk wordt het niet nog erger. O heerlijk, verplicht vakantie! En het is natuurlijk helemaal compleet als Midaman ook vrij is! (Alvast) gefeliciteerd voor hem met zijn verjaardag. Ja, verjaardagen met veel kinderen zijn erg rommelig maar (als ik zelf de gastvrouw niet ben haha) wel erg gezellig! Je hebt me op een idee gebracht met de winterefteling. Lijkt me erg mooi, en nu zijn ze wel oud genboeg om daar van te kunnen genieten.
O en die Niki bij Idols heb ik helemaal gemist! Ik heb alleen de laatste 2 niet gezien, zat ze vast bij.
Kik spannend zeg! Apart idee dat ze er vrijdag is, leuk hoor!

Heb gister R zijn laatste fles niet gegeven hij dronk 's morgens zo langzaam, hij had gister om half 7 fles gehad en werd vanmorgen om 6 uur wakker. Vond het op zich al wel vroeg om op 4 flessen te zitten hij is immers nog maar net 3 maand. Maar ja hij geeft het zelf wel aan, en word hij aldoor wel 's nachts wakker dan ga ik hem gewoon weer geven. We zien wel. Het is in ieder geval een heerlijk ventje, super vrolijk. Vandaag begon hij zelfs te schaterlachen, die scheet!

Mida trouwens nog gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje leuk hoor!
hallo ik ben snico en ik schrijf ook hier......

Kik, meid wat een verhaal zeg. Ik heb net alles even bijgelezen. Mèèn, dat was spannend zeg! En dan vrijdag D-day. Ooo wat spannend, dan mag je je meisje in je armen houden...

Leuk hoor, én een gek idee! Gelukkig vóór de kerst. 21 december, een mooie dag voor een nieuw wonder!

Mida, nog gefeli met midaman en met je zusje. Dus t was een lekker t*ringzooi in je huis. Maar t is ook wat je zegt, ff je een uurtje kwaad maken en t is weer netjes. Naar dat je zo'n last hebt van je bekken. Ik had met mijn zwangerschap van flirty zo'n band om mijn bekken. Ik had misschien niet zo'n last als jij, maar ik vond t wel verlichting geven.

Cola, jaimy en nikki, ik weet ff niet meer wat jullie geschreven hebben..... shame on me....

Hier alles apk. Ik ben vandaag keurig volgens de planning ong geworden. Keurig met 28 dagen. Nu maar eens kijken of dat zo mooi blijft.

Flirty heb ik vandaag ziek uit de creche opgehaald. Ze heeft goed koorts, 38,9. Gelukkig heb ik nu vakantie. Dan maakt t me niet meer zo uit. Donderdagavond nog even naar school voor de kerstviering en t kerstdiner en vrijdag nog een kerstlunch op school met de collega's. Altijd errug gezellig!

Morgen naar de tandarts voor een kroon. Ook altijd leuk, not.....

O, flirty ligt te huilen. Ff kijken.

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven