Kaasraadsel
woensdag 5 januari 2011 om 22:32
Ik verveel me en heb al liters water gedronken omdat ik vanavond een panini ham/kaas heb gegeten. Warm en dus met gesmolten kaas. Wat me nu al de hele avond bezig houdt: hoe kan het dat je van gesmolten kaas wél dorst krijgt maar van gewone kaas niet. Ik niet althans. En ik ken trouwens ook weer mensen die geen dorst krijgen van gesmolten kaas. Om het even helemaal ingewikkeld te maken. Ik heb er zelf duidelijk geen kaas van gegeten
donderdag 6 januari 2011 om 06:10
Ik heb altijd bij gesmolten kaas dat ik snel naar de toilet moet als je begrijpt wat ik bedoel en bij niet-gesmolten kaas heb ik dat niet. Heel vervelend dat ik echt verslaafd ben aan kaas dus het niet eten is geen oplossing.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 6 januari 2011 om 08:50
Haha Strik, ik had ook niet zo'n serieuze discussie verwacht.
Dat met de tomaten heb ik dan weer andersom: ik gruwel van koude maar lust ze wel op bijvoorbeeld een panini.
En de oplossing van dat zout vind ik een goeie, hoewel ik het dan wel raar vind dat ik van oude kaas geen dorst krijg. Maar dat is dan vast de smaakbeleving...
Dat met de tomaten heb ik dan weer andersom: ik gruwel van koude maar lust ze wel op bijvoorbeeld een panini.
En de oplossing van dat zout vind ik een goeie, hoewel ik het dan wel raar vind dat ik van oude kaas geen dorst krijg. Maar dat is dan vast de smaakbeleving...
donderdag 6 januari 2011 om 10:35
quote:Strik schreef op 06 januari 2011 @ 10:23:
[...]
Geroosterd brood? Boerenkool? Ligt het aan mij dat ik niet snap wat dit met kaas te maken heeft?Panini met kaas is toch een gortdroog ding? Om dat te verteren heeft je lichaam vocht nodig en als dat niet voldoende in je lichaam aanwezig is krijg je dorst.
[...]
Geroosterd brood? Boerenkool? Ligt het aan mij dat ik niet snap wat dit met kaas te maken heeft?Panini met kaas is toch een gortdroog ding? Om dat te verteren heeft je lichaam vocht nodig en als dat niet voldoende in je lichaam aanwezig is krijg je dorst.
donderdag 6 januari 2011 om 10:51
donderdag 6 januari 2011 om 11:13