Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
kringloop moet ik ook nog heen deze week, maar het is best een end fietsen en het is zo koud...

nou ja, dat bespaart ook weer
Ik kan in mijn pauze even heenlopen.
Alle reacties Link kopieren
Euroclix? Wasda?

Die kortingsbon van Xenos kun je meerdere keren uitprinten. Want je kunt per aankoop 1 bon inwisselen. Dus als je er meerdere keren heengaat (of man laten gaan), kun je vaker korting krijgen.
euroclix is een site waarmee je geld kunt verdienen dmv reclamemailtje te klikken, maar vooral verdien je veel clix door via partners van euroclix (en dat zijn er heel veel) een bestelling te plaats ipv gewoon via de site. Het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf!
Ik heb me nl. de afgelopen maand geheel tegen mijn principes opgegeven voor nogal wat sites (waar o.a. groupon bijzat) waar je dingen kan sparen. Maar mijn conclusie tot nu toe is dat het vooral flinke bullshit is (wat ik al dacht) en dat je wel wordt platgebeld of gemailt met onzin aanbiedingen. En dat is nu niet iets waar ik op zit te wachten. Is euroclix anders?
Nooit NOOIT NOOIT je telefoonnummer doorgeven aan welk bedrijf dan ook. Doen wij al twintig jaar niet, en dat bevalt erg goed.

(Plus geheim telefoonnummer, helpt ook).
quote:moppetoet schreef op 05 januari 2011 @ 16:16:

Nooit NOOIT NOOIT je telefoonnummer doorgeven aan welk bedrijf dan ook. Doen wij al twintig jaar niet, en dat bevalt erg goed.

(Plus geheim telefoonnummer, helpt ook).Te laat
nee joh, gewoon 0123456789 als tel nr doorgeven. Echte adres krijgen ze ook niet van me en verder antwoord ik op elke vraag in hun 'enquetes' Nee, geen interesse.

En mijn e-mail is van hotmail.

Ik ben overigens alleen lid van Money miljonair, dat vind ik zat.
schrijf je in bij het belmenietregister word je nooit weer gebeld
euroclix valt je niet lastig na het klikken op mailtjes, ik doe er al een aantal jaar aan mee.

bij enquetes inderdaad niet je echte nummer invullen, ben ik gaan doen nadat ik lastig werd gevallen door allerlei bedrijven.
Het gaat hier lekker met vrekken. Ze hadden bij de Action Witte Reus 5 ltr wasgel in de aanbieding voor ¤ 10,00. Volgens mij ben ik met gewone Witte Reus altijd ¤ 16,00 kwijt als ik het bij de Macro koop. Ik wil altijd graag 3 of 5 liter flessen, anders zijn ze zo snel leeg.

Gisteren een gesprek met mijn vriend: hij is bang dat ik te veel ga sparen.
quote:girl29 schreef op 05 januari 2011 @ 17:56:

schrijf je in bij het belmenietregister word je nooit weer gebeldTenzij je zelf je telefoonnummer opgeeft aan een instantie zoals hier wordt bedoeld.
quote:Tinkeldel schreef op 05 januari 2011 @ 21:10:

Gisteren een gesprek met mijn vriend: hij is bang dat ik te veel ga sparen.
Ik heb trouwens Euro clix en Money Miljonair en word nooit gebeld!

Ik heb gelijk laten uitbetalen bij MM, voortaan toch langer doorsparen als ik dat zo lees. Was zo hebberig om dat tientje!!
En vanochtend weer eventjes langs de Xenos gefietst, hopakee weer 2,50 bespaard. Haha ik voel mezelf op dit moment wel een gigantische vrek zeg, ik ben gisteren 2x geweest en eergisteren ook al. Maar ik vind het gewoon zon leuke besparing aangezien alle producten die ze daar verkopen aan eten toch wel een keertje van pas komen!

@Tinkeldel: pas inderdaad maar op haha.

Nee ik vind vrekken een leuke bezigheid, zolang het maar niet een te erge levenswijze wordt dat je geen plezier meer vind in het uitgeven van geld aan leuke dingen.
zo, ik ben bij de kringloop geweest. Heerlijk hoor, een jurkje, warm vest, en drie basic t-shirts voor totaal 15 euro. In de winkel betaal je voor 1 t-shirt dat bedrag al.
Oh ik ben gisteren bij Oil&Vinegar geweest en ik ben helemaal blij!

Normaal gesproken zou ik nooit ¤40,- uitgeven aan een pezer&zout set maar nu wel. Staat echt prachtig in m'n keuken! Ook heb ik er een olie en azijn set bij gekozen en ik moest zelf nog ¤5,- bij betalen maar het staat echt heel erg mooi. Zo is die blauwe pluim toch goed besteedt.

Ik ben ook lid van MM en EC. Zo om de 2 maanden laat ik ¤25,- overmaken op m'n spaarrekening. Da's toch lekker buiten de rente die ik nog krijg!

Vanmiddag ga ik samen met m'n moeder nog even naar Oil&Vinegar, m'n moeder werkt ook bij de overheid en heeft ook een blauwe pluim liggen.
Oh ik ben gisteren bij Oil&Vinegar geweest en ik ben helemaal blij!

Normaal gesproken zou ik nooit ¤40,- uitgeven aan een pezer&zout set maar nu wel. Staat echt prachtig in m'n keuken! Ook heb ik er een olie en azijn set bij gekozen en ik moest zelf nog ¤15,- bij betalen maar het staat echt heel erg mooi. Zo is die blauwe pluim toch goed besteedt.

Ik ben ook lid van MM en EC. Zo om de 2 maanden laat ik ¤25,- overmaken op m'n spaarrekening. Da's toch lekker buiten de rente die ik nog krijg!

Vanmiddag ga ik samen met m'n moeder nog even naar Oil&Vinegar, m'n moeder werkt ook bij de overheid en heeft ook een blauwe pluim liggen.
Dubbele vreugde ? :-)

Ik heb net een deel van mijn kerstpakket-VVV-bonnen ingeleverd bij de Kruidvat. Dan kun je tenminste ook gewoon 6 tubes Prodent voor EUR 4,80 en je maandverband afrekenen met die bonnen.

Bij de Blokker zag ik Heksje Lilly boeken liggen. Moppekind heeft nog een boekenbon van zijn verjaardag, zou de Blokker die ook accepteren (als je een boek koopt) ?
Hoi allemaal,

Ik heb hier volgens mij nog nooit gepost maar lees wel regelmatig mee, heb hier al veel goede tips & kortingsbonnen vandaan gehaald, dus bedankt daarvoor!

Ik heb me ook aangemeld bij Groupon en ook al een paar keer een aanbieding gekocht, zondag gaan we met vrienden eten (mijn vriendin is ook lid van Groupon) bij een tapasrestaurant, 3 gangen menu incl. fles Prosecco voor 24,95 voor 2 personen! verder heb ik ook een bon voor een arrangement 2 personen voor een Hammam aangeschaft, in 1e instantie wilde man daar met een vriend naartoe, maar aangezien daar ook een gezichtsbehandeling bij zit denk ik dat hij er vanaf ziet en dan kan ik ws met een vriendin gaan hehe.

Ik ben sinds een paar maanden werkloos en probeer dus op de kleintjes te letten, vinden jullie het goed als ik hier ook mee ga schrijven?
quote:moppetoet schreef op 06 januari 2011 @ 11:37:

Bij de Blokker zag ik Heksje Lilly boeken liggen. Moppekind heeft nog een boekenbon van zijn verjaardag, zou de Blokker die ook accepteren (als je een boek koopt) ?Ik ben bang van niet...
Welkom Layla! (Ja, tuurlijk is dat goed )
Moppetoet, ik weet vrij zeker dat je de boekenbon niet kunt verzilveren bij Blokker. Dat kan alleen bij zaken die zijn aangesloten bij de Koninklijke Boekverkopersbond.

Tegenwoordig worden boeken wel veel sneller verramsjd, dus misschien kun je iets moois voor weinig scoren bij de boekhandel.
of op bol.com bij de tweedehandsjes. Ik koop bijna niks meer nieuw.
hoi, ik ben nieuw hier en heel benieuwd naar het oude topic. Waar kan ik die vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven