Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
quote:smoesja schreef op 06 januari 2011 @ 17:29:

hoi, ik ben nieuw hier en heel benieuwd naar het oude topic. Waar kan ik die vinden?Hier!
Nog een Unox Blondcode, voor de liefhebber: NQH7L-4CER3-43CTN
Alle reacties Link kopieren
Tssss.... valt me toch wat tegen hoeveel vrekkers er aan de A-merk-Unox-rookworst zitten.

quote:moppetoet schreef op 06 januari 2011 @ 11:37:

Bij de Blokker zag ik Heksje Lilly boeken liggen. Moppekind heeft nog een boekenbon van zijn verjaardag, zou de Blokker die ook accepteren (als je een boek koopt) ?Mop, als je niks bij de boekhandel kunt/wilt kopen voor de bon dan wil ik die wel van je overnemen hoor, tegen het normale bedrag. Ik kom regelmatig in de boekhandel en of ik nu contant betaal of met een bon, dat maakt mij niet uit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik koop nu mijn rookworst bij de Lidl, maar die van unox is toch eigenlijk wel het lekkerste.
Ik koop Unox rookworsten meestal als ze in de aanbieding zijn, bijv. 1+1 gratis. Nu eet ik ze niet zo vaak omdat man geen varkensvlees eet, maar de laatste keer dat ik er 1 kocht was bij de Hema omdat mijn jongste dochter er 1 uit zo'n koeling had gepakt en er een hapje van had genomen.
@Janna, dank! Kan wel wat vrekkentips gebruiken
quote:himalaya schreef op 06 januari 2011 @ 18:24:

[...]

Mop, als je niks bij de boekhandel kunt/wilt kopen voor de bon dan wil ik die wel van je overnemen hoor, tegen het normale bedrag. Ik kom regelmatig in de boekhandel en of ik nu contant betaal of met een bon, dat maakt mij niet uit.

Ik heb bij de Bruna een boek van Foeksia de Miniheks gezien, dus misschien dat die het wordt. Maar ik heb ook nog Fantasia voor hem, dus ik kan beter iets voor mezelf kopen.

Het is maar goed dat in deze vrekkenhuishouding boeken niet als cadeautje worden gezien.

Moppekind heeft me vandaag verteld dat hij de boekenbon wil verkopen en bij zijn zakgeld wil doen. Ik ga hem dus van hem kopen, maar het geld gaat dan in zijn spaarpot. Hij heeft al maandenlang ongeveer 3 euro in zijn portemonnee en het gaat toch niet op aan snoep (dat hebben we nog van Sintmaarten).

Ik wil niet dat hij teveel geld heeft in zijn portemonneetje, hij laat het gelukkig altijd al thuis, en vergeet dat het er is.

Hopelijk komt er snel weer een kleedjesmarkt op school, vorige keer had meneer ál zijn boekjes verkocht. Dolblij met die drie euro, volgende keer moet het nog véél meer worden. Maar dan wil hij eerst nog geld van me lenen, want toen hij de vorige keer eindelijk centjes had verdiend, waren de donaldduckpockets al uitverkocht. Dat wil hij niet weer laten gebeuren.
Tijdje niet meer geschreven maar net flink bijgelezen.

Vertelde het vandaag nog tegen een client:

- Let bij het boodschappen doen op de kiloprijs van producten(behalve als t niet in te vriezen is of er later nog iets anders van valt te brouwen)

- Bereken bij wasmiddel hoeveel de prijs is per was.

Ja ja lach maar, maar zo doe ik het dus altijd. Mensen kijken soms wel raar op hoor, sta ik met mijn vriend te berekenen met mijn gsm.

(bekijken hoeveel wasmiddel je nodig heb per was, dat delen door aantal liter = aantal wasbeurten. dan delen door prijs; voila prijs per wasje)

Grote fles Ariel lijkt soms heel goedkoop maar geconcentreerder en (op t eerste gezicht) duurder flesje kan soms goedkoper zijn.

- Ik gebruik nooit biotex, vanish maar zo'n knijptube voor de handwas van de action. Smeer wat op de vlek en hopsakee de was in. (weet niet of t werkt bij superhardnekkige vlekken hoor)
Oh ja, hier ook de gewone echte Gelderse rookworst van de Unox.

Niet light/rund/whatever, gewoon zoals het hoort.
Smoesja, als je het 1e topic gaat doorspitten, kun je dan de beste tips hier even herhalen?! Zou wel handig zijn!
Nou ik kan straks helemaal goed gaan vrekken want sinds gisteren weet ik dat ik een eigen huisje heb :D
quote:layla1969 schreef op 06 januari 2011 @ 19:55:

Ik koop Unox rookworsten meestal als ze in de aanbieding zijn, bijv. 1+1 gratis. Nu eet ik ze niet zo vaak omdat man geen varkensvlees eet, maar de laatste keer dat ik er 1 kocht was bij de Hema omdat mijn jongste dochter er 1 uit zo'n koeling had gepakt en er een hapje van had genomen.

Haha, die actie van je dochter!

Hier ook Unox fan hoor, maar ook omdat ik alleen die verdraag ivm allergie.

Unox heeft toch ook een runderrookworst? Die is ook nog eens iets minder vet dan de magere variant.
quote:Atelier_madame schreef op 07 januari 2011 @ 08:50:

Nou ik kan straks helemaal goed gaan vrekken want sinds gisteren weet ik dat ik een eigen huisje heb :D

Gefeliciteerd!

@Supercow, ik koop die runderrookworsten ook wel hoor, maar man houdt sowieso niet van 'hollandse kost' zoals stamppotten, dus eten we die hier niet vaak. Ik doe hem echt geen plezier met rookworst, dus dan kan ik net zo goed de normale kopen (die vind ik ook wel lekkerder eigenlijk)

Heeft iemand trouwens die xenos waardebon opgeslagen op zijn PC? Ik probeerde die link te openen maar die werkt niet meer.
quote:Atelier_madame schreef op 07 januari 2011 @ 08:50:

Nou ik kan straks helemaal goed gaan vrekken want sinds gisteren weet ik dat ik een eigen huisje heb :D GEFELICITEERD!!
quote:layla1969 schreef op 06 januari 2011 @ 19:55:

maar de laatste keer dat ik er 1 kocht was bij de Hema omdat mijn jongste dochter er 1 uit zo'n koeling had gepakt en er een hapje van had genomen. Hahahaha goed excuus, Layla!
dubbel, sorry
Er zijn weer kortingsbonnen voor eten bij laplace en de panini shops:

http://www.laplace.nl/pag ... ouponvel%20wk1%202011.pdf
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is er hier misschien nog iemand met een actuele kortingscode voor H&M-online shoppen?

Een paar maanden geleden werd die ook geplaatst, misschien nu weer (handig met de SALE)

Misschien nog een tip voor mensen woonachtig op de grens met Duitsland: Bij drogisterij Rossmann zijn bepaalde producten standaard veel goedkoper dan in Nederland (oa. Nivea, Schwartzkopf en Maybelinne)

O, nog bedankt voor de Xenos tip! Wij eten vanaaf weer eens fajitas!
@layla : Ik heb hem nog!

Kan ik je mailen?

Ben over iets meer dan een uurtje weer terug.
Rianne, mijn mailadres is:*****@gmail.com

Alvast bedankt!
anoniem_40585 wijzigde dit bericht op 08-01-2011 19:16
Reden: emailadres verwijderd
% gewijzigd
Maddy, volgens mij is er nog geen kortingscode verstuurd voor H&M, ik heb in ieder geval nog niks gezien en krijg altijd wel mail van H&M.
Ik woon niet bij de grens van Duitsland, maar koop drogisterijartikelen meestal in de aanbieding bij KV of bij de Action, dat scheelt ook veel. Ik had bijv. voor man vandaag Gilette dagcreme bij de Action gekocht voor maar 1.98. Er staan dan wel buitenlandse teksten op maar dat maakt niet uit.
quote:layla1969 schreef op 07 januari 2011 @ 15:39:

Ik woon niet bij de grens van Duitsland, maar koop drogisterijartikelen meestal in de aanbieding bij KV of bij de Action, dat scheelt ook veel. Ik had bijv. voor man vandaag Gilette dagcreme bij de Action gekocht voor maar 1.98. Er staan dan wel buitenlandse teksten op maar dat maakt niet uit.Doe ik ook altijd: en als je wilt weten wat er staat kom je met google translate een heel eind.
Dankjulliewel voor de felicitaties! Het gaat om een 2kamerhuisje van 40m2 met een tuin erbij, zo fijn om niets meer te hoeven delen met huisgenoten, en in de zomer komt mn vriend er ook bij wonen .

Nu kan ik gaan beginnen met het bedenken van inrichten enzo.

-Hebben jullie tips voor internet/tv (telefoon is niet nodig, heb nu ook geen vaste lijn op mn kamer)?

-Ik heb al heel veel meubels, vooral witgoed zullen we nog moeten aanschaffen (doe het samen met mn vriend aangezien die er dus na de zomer ook woont). Zijn er hier ook tips voor?

-Qua vloeren moeten we ff kijken of er iets overgneomen kan worden, maar anders zitten we te denken om het goedkoopste laminaat van de Ikea te leggen, dit kost ongeveer 4euro per m2. Iemand hier ervaring mee? Of tips waar ik voor +- 30m2 laminaat goedkoop en kwalitatief goed (voor ong 5 jaar) kan kopen? En +- 10m2 vloerbeddeking?

oehh ben zo verschrikkelijk blij :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven