sms actie viva 52

06-01-2011 11:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dec heb ik meegedaan met de viva sms actie. Na een aantal bonnen van christine le duc, kreeg ik een sms terug dat ik iets gewonnen had, wat stond er niet in, alleen dat ik de naw gegevens moest smsen, gedaan en vol verwachting afgewacht wat ik dan zou winnen (stiekem hoopte ik op die tas..).Vandaag heb ik post gekregen van Viva dat ik een prijs gewonnen heb. 2 vliegtickets naar een stad in Europa twv 500 euro.

Super natuurlijk, maar aan de andere kant zal ik de hotelkosten, transfer enz zelf moeten betalen..

Travelactive neemt nog contact met me op staat er in de brief, dus ik ben benieuwd. Want laten we eerlijk zijn een ticket naar bijv Rome kost zo'n 80 euro.

Dus tja hoe blij moet ik zijn?!

Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere prijswinnaars van deze actie.
Staat dat er bij? Dat je de hotelkosten etc zelf moet betalen?

Indien niet, kun je gewoon een complete reis boeken voor max. 500,-
Ik vond het een vage actie. Had ook een sms gestuurd en kreeg er eentje terug waarin stond dat ik een prijs had gewonnen. Ik moest mijn naw gegevens door smsen, maar kreeg drie keer een melding dat er iets niet goed ging, terwijl ik het precies zo heb gesmst als in het smsje stond.

Heb dus gewoon geld weggegooid voor niks. Weet ik dat voor de volgende keer. Gewoon niet meer meedoen dus.
Ik wil een paar dagen naar mijn ouders toe. Een directe vlucht kost al boven de honderd. Ik denk niet dat het zo'n gekke prijs is, 500. Tijdens de schoolvakantie is de prijs nog eens hoger, zeker boven de 300 p.p.
Klinkt een beetje ondankbaar. Dan geef je het toch weg aan iemand die het wel kan waarderen?
juist. Als het naar zuid spanje is en in schoolvacantie, neem ik het van je over of zels koop ik het.
Je hebt vliegticket gewonnnen, zeg je zelf. Das dus geen hotel of overnachting, puur de reis. Ik zou blij zijn hoor.....
Zou niet klagen, maar zeker ook niet in 'Joepie' stemming zijn. Ik vlieg vanuit Bremen met Ryain air soms zelfs voor 16 euro naar verschillende bestemmingen in Europa.
Here I am - now what are your other two wishes...
Ook ik heb meegedaan aan de sms-actie en kreeg de melding dat ik een prijs had gewonnen. Ik heb mijn NAW gegevens ge-sms-t, maar heb helaas tot op heden nog niets gehoord en zit nog vol spanning te wachten.....
ook ik heb wat gewonnen volgens de sms maar ook nog niets gehoord!! jullie inmiddels wel?
heb afgelopen woensdag al contact gezocht. Ik kreeg te horen dat dinsdag de laatste brieven verzonden waren. Maar helaas... nog steeds niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven