Braadzak recepten

06-01-2011 14:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat maken jullie allemaal klaar in een braadzak? Ik bedoel dan gewoon een losse braadzak, zonder kruiden erin oid.
Niks.
Ook hier, niks. Ik zie de toegevoegde waarde (nog) niet.
Hier ligt ook een pakje braadzakjes te verstoffen

Heb er weleens kip in klaargemaakt. Was wel lekker.
Haha, ik denk Jeej, reacties! Maar jullie zijn er tot nu net zo enthousiast over als mij.

Heb de braadzakken gekregen met later de vraag of ik al wat had gemaakt ermee.. dus ik ben toch echt op zoek naar een top idee, had de gulle gever ook gevraagd maar verder dan; vlees erin, kruiden erin, groentes erin en klaar kwam die niet.
Ik maak deze wel eens, maar die is wel met kruiden

pastasalade met kip
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Mevrouwtje schreef op 06 januari 2011 @ 15:46:

Haha, ik denk Jeej, reacties! Maar jullie zijn er tot nu net zo enthousiast over als mij.

Heb de braadzakken gekregen met later de vraag of ik al wat had gemaakt ermee.. dus ik ben toch echt op zoek naar een top idee, had de gulle gever ook gevraagd maar verder dan; vlees erin, kruiden erin, groentes erin en klaar kwam die niet.

wat zou je er anders mee moeten doen?

Ik maak wel eens wat klaar met de braadzak, vooral groter vlees als rollades lenen zich er goed voor. Maar ja, dan is het nog steeds vlees erin, evt wat groente erbij, kruiden, even in de oven en klaar.

Ik vind het openmaken altijd zo'n gedoe...hete zak, hete stoom brr.
oja, vooral geen maggi braadstomen kopen. Veels te zout, bah.
Weet niet hoor, trekt mij ook helemaal niet, kun je niet beter een tagine gebruiken dan zo'n stuk plastic?
Ik gebruik regelmatig een braadzak!

Ideëen? Hier!
Dankje Perel, ik wist niet dat er al een topic over de braadzak bestond, toch maar eens iets met kip uitproberen met lekkere kruiden van de Xenos!
O ik ga morgen meteen op zoek naar die braadzakken. Heb er helemaal zin in door dit topic en het topic wat hierboven is genoemd. Op welke stand moet de kipfilet en hoe lang? Dat kan ik nergens vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven