internet/computerdummie
donderdag 6 januari 2011 om 16:17
ik probeer flash player te downloaden om you tube filmpjes te bekijken. geen idee wat ik fout doe, maar het lukt voor een meter.
hij heeft het over install aanklikken. zie dat alleen nergens staan.
ik weet dat ik zwaar achterloop in internetland, maar hoop dat iemand me snapt.
heb trouwens via google al andere flash players gedownload, maar dat werkt dus niet op een of andere manier...
hoop dat hier iemand meer van snapt dan ik....
hij heeft het over install aanklikken. zie dat alleen nergens staan.
ik weet dat ik zwaar achterloop in internetland, maar hoop dat iemand me snapt.
heb trouwens via google al andere flash players gedownload, maar dat werkt dus niet op een of andere manier...
hoop dat hier iemand meer van snapt dan ik....
donderdag 6 januari 2011 om 16:35
nee zo'n adblocker heb ik niet,
java weet ik niet helemaal
ik ben echt een dummie op dit gebied...
snorry...
ter info: mijn pjoeter was laatst een beetje kaduuk.
toen heeft iemand die systeembeheerder is hem weer gemaakt.
heeft geloof ik windows eeehmm hoe heet dat ook weer, niet 7 maar die voorloper. ik wilde zeggen XS maar dat klopt niet
maar goed nu is die flash dinges foetsie en zit internet de hele tijd te zeuren dat die zonder invoegtoepassing word uitgevoerd...
sorry dat ik het vraag maar heeft iemand een link??
java weet ik niet helemaal
ik ben echt een dummie op dit gebied...
snorry...
ter info: mijn pjoeter was laatst een beetje kaduuk.
toen heeft iemand die systeembeheerder is hem weer gemaakt.
heeft geloof ik windows eeehmm hoe heet dat ook weer, niet 7 maar die voorloper. ik wilde zeggen XS maar dat klopt niet
maar goed nu is die flash dinges foetsie en zit internet de hele tijd te zeuren dat die zonder invoegtoepassing word uitgevoerd...
sorry dat ik het vraag maar heeft iemand een link??
donderdag 6 januari 2011 om 17:40
quote:Elynn schreef op 06 januari 2011 @ 16:38:
Een adblocker is een programma dat reclames blokkeert.Blocked dit programma ook die verschrikkelijk irritante reclames die op deze site zo letterlijk voor je muis kunnen hangen? Er is er nu een die rechtsonder opkomt en waarbij je twee keer op close moet clicken. Ik click steeds mis...
Een adblocker is een programma dat reclames blokkeert.Blocked dit programma ook die verschrikkelijk irritante reclames die op deze site zo letterlijk voor je muis kunnen hangen? Er is er nu een die rechtsonder opkomt en waarbij je twee keer op close moet clicken. Ik click steeds mis...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 6 januari 2011 om 17:55
quote:Enn schreef op 06 januari 2011 @ 17:40:
[...]
Blocked dit programma ook die verschrikkelijk irritante reclames die op deze site zo letterlijk voor je muis kunnen hangen? Er is er nu een die rechtsonder opkomt en waarbij je twee keer op close moet clicken. Ik click steeds mis... ja! ideaal programma'tje is 't.
[...]
Blocked dit programma ook die verschrikkelijk irritante reclames die op deze site zo letterlijk voor je muis kunnen hangen? Er is er nu een die rechtsonder opkomt en waarbij je twee keer op close moet clicken. Ik click steeds mis... ja! ideaal programma'tje is 't.