Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Hey allemaal!

Oh Pipo, ik hoop toch voor je dat het raak is! Zou echt heel erg leuk zijn... Maar kun je niet beter morgenvroeg testen? Ach, bij mij was het ook midden op de dag positief, terwijl het de dag ervoor nog negatief was...

Frutje: Jaaa, nog heel even op je oude baan, en dan kun je lekker weer beginnen bij je nieuwe/oude baan! En freelancen, lijkt me heel spannend!

Verkademeisje: Wat klinkt jij toch altijd lekker positief, je geniet echt van milka-mannetje he? En dat tijdens een verhuizing, heerlijk!

Assie: Tsja, toch maar verteld dus? Ik zou ook niet kunnen ontkennen op zo'n moment hoor! Ik wil het nu het liefste al van de daken schreeuwen, maar nog even wachten..

Hey Boefje! Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar!

Janine: he, gelukkig, een wat positiever berichtje. Ik ben zo blij om te horen dat B het weer ietsjes beter doet, en ik hoop ook heel hard dat ze het (allebei) goed blijven doen! Zoals Romo al zei, elk stapje voorwaarts is er een.

Orchis: Gaan de condooms al snel de deur uit, of is Orchis-man er toch nog niet helemaal aan toe?

En Orchid: Tjee, Orchid-mannetje is al een maand! En babyvet aan het verzamelen las ik? Wat schattig!

Hier nog steeds buikpijn, gelukkig is de misselijkheid iets gezakt, maar daarvoor in de plaats ben ik steeds duizelig. En moe! En ik ben dus al twee kilo afgevallen... Bah, had niet gedacht dat je zo vroeg al zoveel last kon hebben, maar hopelijk gaat het ook wel weer over.

Met vertellen willen we nog even wachten, omdat mijn schoonvader momenteel niet zo heel gezond is, en we willen wachten op de uitslag van de onderzoeken. Nu zit toch iedereen in spanning wat er aan de hand is. En mijn schoonzusje is ook deze maand uitgerekend, en het zou het leukst zijn om het pas te vertellen als zij is bevallen.. Al is het moeilijk hoor, mijn mond houden!
jaaaa! een vriendin mij is zwanger!! ben zo blij voor der. ze was vandaag mee naar het ziekenhuis.. en ik vroeg hoe het ging.(want ik wist dat ze bezig was vanaf april)... en toen biechtte ze eerlijk op dat ze al 9 weken zwanger is!!! Zo gaaf! Nu zijn er drie vriendinnen tegelijkertijd zwanger. EN NU JULLIE NOG!!!

@pipo: ow, spannend. Ik houd het forum in de gaten...

@Frutje: aftellen!!!

@boef: gezellig, je bent weer vaker hier.. ik ben er straks (als de meiden thuis zijn) wat minder vaak... Even wisseling van de wacht dan.

Gisteren had B een iets mindere dag.. maar vandaag gaat het weer de goede kant op. Ze heeft zelfs 25 ml uit mijn borst gedronken!!! En F10 ml. Echt verschil tussen die twee begint nu al. F is wat makkelijker, luier (zou je denken), drinkt wat minder snel en wat zuigt minder hard... B drinkt snel en hard, en is wat beweeglijker... grappig he.

Ze wegen al behoorlijk. F = 2700 gram, B = 2540. Goed he. Ik ben ook zo trots op ze! En hun gezichtjes (stuur binnenkort nieuwe foto's) zo fijn gebouwd en mooi. Ikke is helemaal in LOVE.. Volgens mij zie ik daar de roze wolk...
@pauley.. probeer toch genoeg te eten.. ik ben in het begin ook wat afgevallen. Tussendoortjes helpen wel goed vind ik... succes!
Oh Pipo: spannend!!!!! Hopelijk test je snel positief. Ik hou het forum in de gaten!

Janine: fijn om regelmatig te horen hoe het gaat met de meiden en dat ze alweer zo dicht bijelkaar zitten qua gewicht!.....je hebt trouwens B's naam in je post staan....misschien wil je dat vanwege herkenbaarheid niet?

Pauley: jammer dat je toch wel kwaaltjes hebt. Probeer idd zoveel mogelijk kleine beetjes te eten. Ik heb er geen ervaring mee en word alleen maar zwaarder....nu al! Mijn borsten al flink gegroeid en mijn buik is toch ook al wel dikker.....verschoven darmen en/of meer vocht vasthouden. Tja.....binnenkort misschien toch alvast een positiebroek kopen.

Doeg!!
Hallo allemaal, allereerst de beste wensen voor 2011!! Ben er weer even niet geweest, maar ben helemaal bijgelezen en het allereerste dat me van het hart moet is:

PAULEY!!!!

Jeetje, ik zag het al toen ik het topic opende en de tabel in beeld verscheen en kon het bijna niet geloven. Gefeliciteerd meid! En wat fijn dat Pauley-man er gewoon klaar voor is. Zie je wel dat hij het gewoon op zich af heeft laten komen .

@VKM: Heerlijk om te lezen dat Milkamannetje het zo goed doet en dat hij al begint te brabbelen. Ik kan niet wachten tot het bij mezelf zo ver is.

Over het werken: ik vind het vreselijk om toe te moeten geven, voel me zo'n slappeling, maar ik vind het gewoon best zwaar momenteel. Niet het werk op zich, maar gewoon het feit dat ik 's nachts mijn o-zo-nodige uurtjes slaap niet pak en daardoor 's middags gewoon een dip krijg. Begin volgende week heb ik opnieuw een afspraak met mijn vk en dan wil ik het daar even over gaan hebben. Vooral ook omdat die harde buiken maar terug blijven komen. Weliswaar niet zo regelmatig als met de kerst, maar ik heb gewoon een paar keer per dag een harde buik en word er 's nachts vaak ook nog wakker van.

@ Orchid: Super om te lezen dat het zo goed gaat met jullie drietjes! Enne... ik lag met O&N ook om 1 uur in bed, hoor, ben na het vuurwerk meteen m'n bed in gedoken.

@ Janine: Ik leef zo ontzettend met je mee . Wel goed dat je hulp hebt ingeschakeld, want met zoveel zorgen aan je hoofd kun je wel wat mentale ondersteuning gebruiken.

@ Boef: Hee, daar ben je weer!! Jeetje, wat ging het snel zeg, je verlof (of misschien moet ik het daar juist niet over hebben...?). Hoe voel je je nu op je werk? En is het te combineren met het kleintje thuis?

@ Frutje: Wat betreft de seks, ik kan je vertellen dat het tijdens de zwangerschap ook geen vetpot is . Tenminste, bij mij niet... Allereerst ben ik niet zo mobiel en voelt Nukkeman zich wat bezwaard, maar toen we het vorige week weer eens deden zorgde dat bij mij voor zoveel krampen, dat ik nu niet meer zo goed durf (*pakt even het vragenlijstje voor de vk erbij om dit puntje toe te voegen*). En terwijl ik echt heel veel zin heb in een heerlijke vrijpartij, zucht. Maar goed, het hoort er blijkbaar bij...

En het feit dat jij en Frutman er een discussie over hebben zegt wel dat hij er dus ook op een bepaalde manier mee bezig is, haha, anders zou hem dat allemaal niet opvallen, toch?

Ik ga maar weer eens even de beentjes strekken.
En Pipo??? Al nieuws? Het begrip "vanavond" is natuurlijk vrij ruim.......maar ik zit paraat!

Hoop heel hard dat je positief test!!

Nukje: goed om al die vragen te verzamelen voor de verloskundige! Hier staat de seksfrequentie ook op een heel laag pitje. Toch veel vermoeider 's avonds en Assieman durft denk ik ook niet zo heel goed Het is er tot nu toe nog maar 1 keer van gekomen.....
Nou dames, hou maar op met hopen. De test zei KEI hard nee. Ik zit nu dus met een groot glas wijn en ga moed verzamelen voor de volgende ronde (5!!!!!). Jullie begrijpen dus dat ik me een loser voel vergeleken bij jullie uber vruchtbaren

Het maakt me in principe niet uit als het langer zou duren, als je maar weet dat het er ooit een keer van komt, en er dus niks aan de hand is. En die zekerheid hebben we dus voorlopig niet. Lastig hoor...
he pipo: dat is wel heeeel jammer! En je bent echt geen loser. We hebben dit geen van allen in de hand (helaas), dus het blijft hopen. En idd erg jammer dat je geen 'garantie briefje' kan krijgen!

Maar om nog even hoop te houden.......ik had de dag voor mijn verwachte NOD ook een nee van de test (wat geen vroege test was).......dus zolang er nog geen OD is, hou ik hoop!

Zo ik moet weer aan het werk. Bah, maar heb beloofd iets af te maken en nog te versturen vanavond.
Hey pipo ik ben dan nog altijd de grootste loser hier hoor ;) haha, zit al in ronde 9 volgens mij. Tel niet meer bewust.

Maar t blijft balen voor je. Dikke knuffel voor jou!

Hier hard aan t werk in de vruchtbare week. Als t niet raak hebben we t wel heel leuk gehad haha! En dat is toch eigenlijk t belangrijkste toch?

Hoe langer t duurt hoe relaxeder ik word. Tuurlojk zou ik ook graag zeker willen weten of het uberhaupt gaat lukken. Maar ik ga maar uit van het gemiddelde van een jaar dus dat kan zelfs langer zijn...

Veel groetjes aan iedereen en tot de volgende keer!!!
@moimoi: moest nog aan je denken, jij hebt ook steeds die teleurstelling... Hoop dat jullie actie dit x een mooi resultaat oplevert

@assie: tja in theorie kan t nog maar ik voel t gewoon aankomen. Succes met je werk nog even. Ga zo ook nog wat doen: soll brief afmaken
@ nukje: hoe gaat met je huis nu?

@ pipo: ahw balen zeg! Tja vooralsnog kàn het nog steeds hè? Maar ik ken wel dat gevoel dat je gewoon weet dat het eraan komt... Had ik ook... En tja die zekerheid is er gewoon niet... Ik dacht ook, ik ben nog best jong dus wie weet gaat het wel heel snel... Dat kan nog steeds wel, ben pas net bezig, maar ben nu mooi wel weer ongesteld! Zit niets anders op dan gewoon maar af te wachten en het samen gezellig en leuk te houden! Het komt gewoon goed, bij jou, bij moimoi, bij ons allemaal, we gaan ervoor!

@ moimoi: knuffel voor jou, wat ben je goed positief ingesteld!

@janine: dat zijn de betere berichten!! Trotse mama! @ frutje: aftellen!!!

@ de rest: sorry even geen puf meer om verder te reageren! Wens jullie een fijne avond!
Wat een gezelligheid weer, hier!

Alleen jammer van de keiharde Nee van Pipo's test, en de ongesteldheid van Romo. Nou ja, een zwangere per keer is ook mooi, toch? En eerlijk is eerlijk, eerst mag Moimoi! (alsof het leven eerlijk is )

@Janine: wat fijn dat B zo goed drinkt! Je klinkt gelukkig al weer een heel stuk positiever. Ik hoop dat je snel helemaal gelukzalig wegzakt in jullie roze wolk! Ben benieuwd naar de foto's van je twee prachtmeisjes.

@Boefje: Jee, alweer aan het werk. Dat gaat snel! Ik ben ook wel benieuwd hoe het lukt met het combineren. Hoeveel dagen ga je nu werken? En Boefman?

@Frutje: zo fijn, het eind is echt al heel goed in zicht!!

@Pauley: jahaaaa, dit wilde je nou zo graag: duizelig, afvallen, moe . Maar voor het goede doel!!

En nee, we zullen nog eventjes doorgaan met die condooms. In ieder geval tot mei, met misschien een gokronde in maart.

Had eigenlijk gehoopt dat mijn libido een boost zou krijgen, maar nu, na 2 ring-loze weken nog niets gemerkt. Maar ik moet mijn lijf natuurlijk ook niet opjutten. Eerst weer zelf goed laten werken. Bij elk krampje denk ik nu: ha! Eisprong! En ik onderzoek mijn afscheiding nauwkeurig, op jullie aanwijzingen

@Assie: ojee, nu al aan de positiebroeken?! Toch maf, van die darmen, dat hoor je heel veel. Hoe zou dat komen?

Heel grappig: ik krijg voor mijn werk de laatste tijd kijkjes in heel veel gezinnen (huisbezoeken voor mentoraat). Zo leuk om te zien hoe verschillend mensen het thuis kunnen hebben, zowel qua inrichting natuurlijk, maar ook hoe ze met elkaar omgaan, hoe ze met hun kinderen omgaan. Soms denk ik echt: zo wil ik het later zeker niet doen! Maar soms denk ik: wat een gezellige boel. Ben zo benieuwd hoe Orchisman en ik het zullen hebben over een paar jaar! De beste stuurlui staan natuurlijk aan wal...
Hier nog niks... Weer een spannende dag dus. Ken wel meer mensen die eerst negatief en dan positief testen (Assie!). Lees het hier ook wel eens op het forum. Maar voorlopig ga ik er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Keep u posted!
@pipo: balen... heb je wel verdiend dat grote glas wijn. daar zal ik nu ook wel zin in hebben.

@assie: positiebroeken...ja, ik heb ze (bijna) niet meer nodig. Ik vind die van de hennes wel fijn.. en leggings zitten ook heerlijk. Apart gevoel he dat je buikje begint te groeien. Dan wordt het zo echt. Wanneer heb je nou je echo?
Ja Pipo.....blijft spannend. Ik heb toen toch meerdere dagen met tampons gelopen, omdat ik steeds dacht dat het ging komen.......en op de wc bleef het dan uit. Dus ik blijf gewoon duimen!

Janine: Ik weet helaas nog niet wanneer ik mijn eerste echo heb. 18 januari het intakegesprek bij de verloskundige en daar krijg ik een verwijzing voor de echo. Dus nog even geduld hebben. Alhoewel ik nu wel heel graag iets van bewijs zou willen zien Voor mijn gevoel wordt het dan pas echt....nu heb ik soms het gevoel dat ik schijnzwanger ben ofzo
@Assie: hier hetzelfde. De tampons zijn in de aanslag. Ga zo maar weer eens naar de wc om mijn waterflesje te vullen en te kijken of ik ongesteld ben geworden Had jij wel het gevoeld dat je het zou worden? In je buik zeg maar? Want dat had ik gister wel en nu niet meer. Weird.

Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar een echo. En jij naar een glas wijn Janine ;-)! Misschien een x vlak na BV?
Ja ik had een paar dagen voor mijn NOD duidelijk het gevoel dat ik ongesteld moest worden......dus ik ging al heel vroeg in de weer met tampons, maar het kwam maar niet. Zeker met externe afspraken enzo deed ik dat. Als ik zelf dicht bij een wc was, deed ik wel even zonder.

En later, rond NOD, trok het gevoel weer weg.......kreeg ik wel langzaam een beetje ander gevoel. Lichte vlagen van zenuwen/misselijkheid......

Dus het kan nog wel!
@Pipo

Wat een stomme test. Maar hoe is het nu???

@Pauley

Twee kilo afgevallen? Ach, die vliegen er straks weer aan als je weer volop kan eten en gaat groeien. Al hoop ik wel voor je dat je je snel beter voelt. En dat alles goed gaat met je schoonvader.

@Janine

Wat leuk al die zwangeren in je omgeving! En wat zijn je meisjes gegroeid, wauw! Super dat je roze wolk langzaam jouw kant op komt drijven.

@Assie

Al aan de positiebroek, gaaf hoor. En een bewijsje dat er idd een baby’tje in de opzwellende buik zit, lijkt me heerlijk. Al vermoed ik dat je toch echt wel zwanger bent hoor.

@Moimoi

Een loser? No way! Dat soort taal wil ik hier niet horen. Wat ik wel wil horen is dat jullie hard aan het ‘werk’ zijn in je vruchtbare week. Het is je zo gegund meid.

@nukje

Haha, die seks! Ik denk dat Frutjeman liever heeft dat we nog even proberen als hij dit allemaal zou weten… Ben je al bij de vlos geweest? Antwoorden op je vragen gekregen? Minder werken misschien?

@Romo

Hoe is het? Bevalt je baan nog steeds zo goed?

@orchis

Volgens mij moet je iets langer wachten op die libidoboost, het duurt even voor je lichaam weer helemaal op eigen kracht werkt. En ik kijk ook altijd nieuwsgierig naar hoe anderen opvoeden en zijn. Interessant he. Wij doen het straks vast meestal fantastisch.

Hier iets raars, op dag 17 een beetje bloed en bruin verloren. En ook een zeurderig gevoel in mijn buik. Of mijn cyclus is van slag (denkbaar gezien ziekte en stres) of misschien een innestelling. Wie weet...

Fijn weekend allemaal!
@Pipo

Ik las bij 'zwanger worden herfst' dat je nog niet ongesteld bent. Wat goed en spannend!

Hier is het wel echt losgebarsten, een hele vroege menstruatie dus. Nouja, kan ik tenminste aan de slag met mijn dertig ovulatietesten . En heel spannend was het niet, wel relaxt.

@Romo

Dus mijn nieuwe NOD: 1 februari.
jammer frut! Hier idd nog niks. Symptomen ook weg. Wordt spannend vndaag en morgen. Morgen testen!
@ Pipo: Aha, ik log weer net op tijd in om de spannende dagen mee te maken . Ik duim met iedereen mee!

@ Assie: Net als Janine ben ik ook erg blij met de zwangerschapskleding van de H&M. Normaalgesproken ga ik daar niet zo vaak meer shoppen, maar de positie(spijker)broeken zitten heerlijk en zijn nog heel betaalbaar ook.

Hier: Opnieuw een super slechte nacht gehad, nauwelijks geslapen. Begin volgende week weer een afspraak bij de vk, eens kijken of die nog nuttige tips heeft om een beetje uitgerust de week door te komen. Ben nu 30 weken en begin te merken dat Babynuk steeds groter wordt in m'n buik; ze trapt af en toe al tegen de onderkant van m'n ribben, poeh! daar zit echt al behoorlijk wat kracht achter .

En Frutje: ja, inderdaad, als dat zo doorgaat zal het wel ter sprake komen dat ik minder moet gaan werken. Al zie ik dat niet zo zitten, want zodra je je gedeeltelijk ziekmeldt moet je verplicht 6 weken voor de bevalling met verlof (in plaats van de geplande 4). Dat zou vervelend zijn, want het verlof van Nukkeman is daarop afgestemd. Maar goed, als het niet gaat, gaat het niet en dan moet ik daar natuurlijk naar luisteren!

Moet nu nodig weer even iets eten, haha. Fijn weekend nog iedereen!
He Nuk, wat vervelend zeg, dat je maar niet goed kan slapen en nog steeds harde buiken krijgt. Hopelijk heeft de verloskundige een paar goede tips!! En anders idd maar minder werken en 6 weken vantevoren met verlof gaan. Kan je in dat geval je verlof aan het eind niet wat verlengen door vakantiedagen op te nemen? Of ouderschapsverlof?

Ik ga volgende week ofzo maar eens hoppen bij de H&M. Bedankt voor de tips dames! Kom normaal eigenlijk nooit meer bij de H&M.

Pipo: spannend!!!! stiekem verwacht ik morgen een positieve test!

Fijn weekend allemaal!!
@pipo: spannenddddd!!! Zou het dan toch?

@ frutje: lief dat je dat vraagt! Gaat heel goed! Super naar mn zin! Merk wel dat ik soms nog heel onzeker ben, maar heb daar van de week heel fijn met mn leidinggevende over kunnen praten! Wat balen van je ongesteldheid! Misschien door alle stress toch een beetje in de war dat lichaam.. Gaat snel goedkomen! Zal morgen de tabel weer aanpassen!

@ nukje: wat rot zeg dat je nog steeds slecht slaapt! En inderdaad wat betreft je werk...je gezondheid ( en babynuk!) gaat voor! Sterkte!

@ assie: vind allemaal zo leuk voor je!

@ janine: hoe gaat met jullie gezinnetje?

@ de rest: fijn weekend! Hier maar beetje rustig aan! Heb veel maagpijn en ben steeds misselijk ( eigenlijk dus al een week).. Misschien een beetje buikgriep toch? Heb deze keer eigenlijk nauwelijks last gehad van mn ongesteldheid op bloedverlies na dan... Wel fijn in tegenstelling tot de vorige keer, maar ben die misselijkheid nu wel zat!
@ pipo: heb je al nieuws?? Ben zo benieuwd!!

Hier heeft de buikgriep doorgezet blegh.... lig nu met koorts en buikpijn in bed en heb net voor t eerst sinds gisteravond 22 uur iets te drinken binnen kunnen houden...
@pipo: al getest? Ben zo benieuwd!

@romo: fijn dat je het zo naar je zin hebt, maar ook dat je fijn met je leidinggevende kan praten over dingen waar je nog niet zo zeker van bent!

En: beterschap! Zorgt romoman wel goed voor je? Hoewel je een vers sjuutje toch niet binnen zou houden

@nukje: Jee, ik zou echt helemaal uitgeput zijn in jouw situatie. Weinig slapen, werk, zwanger, en dat gedoe met het huis (van de buren, toch? is dat alweer voorbij?). Voor je kindje is het belangrijk dat jij je goed voelt! Dus als minder werken helpt, dan moet dat maar. De ontwikkeling van je kindje gaat nu toch voor alles?

Wel leuk dat je babynuk al zo goed (hard) voelt trappen!

@frutje: apart om te zien dat je cyclus echt in de war kan raken van stress! Met de pil ben je je daar natuurlijk nooit zo bewust van, maar nu zie je het wel duidelijk. Maar het positieve is inderdaad: op naar de volgende ronde!

@assie: zo spannend, wachten op die echo! Dan zie je je minikindje voor het eerst!

@pauley: hoe voel je je? Hoe vindt pauleyman het nu?

Hier verder weinig nieuws. Maar ik blijf meelezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven