De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

De mevrouw die een pomp zou meenemen kwam niet werke vandaag dus heb hem nog niet kunnen opblazen helaas.

Waarom ben je niet blij tinkel?
Mijn vriend en ik zouden naar Rome in maart als we 10 jaar samen zijn. Uiteraard in die week. Maar nu komt dat dus niet uit met zijn werk. Daar raak ik altijd zo verdrietig van. Afgelopen jaar gebeurde dat steeds.

We kunnen misschien wel een weekje later, maar dat wil ik niet: ik wil die week.
Dat snap ik, is juist leuk om het in die week te doen. Andere datum is wel leuk, maar dan mis je het tien jaar samen gevoel. Tien jaar trouwens, das lang.....
Tinkeldel

Naar voor je meid. Tien jaar is lang zeg, wel fijn dat jullie het al zo lang goed hebben samen.jammer dat jullie niet nu samen wegkunnen op die speciale datum....

Ik wacht nog steeds op een foto van een dame met rode dreads.....
Die foto heb ik ook niet.

Ik word altijd zo verdrietig en boos hierom, heb gewoon de neiging om het helemaal af te blazen. Maar vind het ook sneu voor mijn vriend, hij gaat zich schuldig voelen en hij kan er ook niks aan doen.
Ow ja, hihi, ik zal er eentje opzoeken en mailen.......

Tinkel, wel balen dat het niet in het weekend kan, maar iets later is dan als tweede eus ook wel erg leuk natuurlijk../
you got mail
Ik heb geen mail!!!!!!!!

Tinkeldel, op zich logisch dat je vriend zich schuldig voelt, want het komt door zijn werk. Maar dat maakt hem natuurlijk niet schuldig, t zijn de omstandigheden. Niet afblazen hoor, krijg je spijt van. Je bent gewoon nu heel teleurgesteld, en je vriend vast ook, maar cliché edoch waar; het gaat erom dat jullie samenzijn(l)
en terug.
Ik reageer mijn teleurgesteldheid op hem af. Komt een beetje door vroeger: mijn vader was nooit thuis ivm werk, dus het is nogal een gevoelig punt geworden.
oeps, ik zie het yellow. je hebt nu ook mail. Alsik nog iemand vergeten ben, laat maar even weten.

Even een bakje vla eten en dan slapen. Weer een discussietje met vriend gehad want die vind het suf als ik vroeg ga slapen, maar ik kan zon erge buikpijn krijgen als ik niet genoeg slaap, ga nooit aan de vroege dienst wennen.
Kan ik me voorstellen tinkeltje....dan krijg je het gevoel dat andere dingen, zoals werk, belangrijker zijn dan jij bent..maar dat is niet zo hoor...
Weet ik wel een beetje, maar zo voelt het helaas niet. :(
Snap ik, maar ik dacht ik zeg het toch nog...begrijp dat het anders voelt...

Miss loki, wat een lange dreads!!is dat allemaal je eigen haar?verder zijn alle zeewespen lekkere wijzen zeg, sodeju (dit woord wilde ik graag weer eens gebruiken, dit leek mij de ideale gelegenheid)
Nee vind ik alleen maar lief hoor
Dank dank...allemaal eigen haar. Bijna 6 jaar heb ik ze nu.

En goede bewoording gekozen Yellow. Allemaal erg leuke dames hierzo.....

Nu ga ik naar bed toe, ben moe. Nog een dagje en dan weekend....

Slaap lekker allemaal
Welterusten Miek.
Slaap lekker Tinkel, kruip lekker tegen je lief aan vanavond, en als de teleurstelling een beetje is gezakt zul je vast meer kunnen inzien dat jij de allerbelangrijkste bent (weet je nu ook al naturlijk, maar dan voelt het ook weer zo)
Dank je wel voor je lieve woorden.
Lastig Tinkel, maar samen uit is, denk toch, belangrijker dan een datum? toch?

maarja hier spreekt de vrouw die al heel vaak haar eigen trouwdatum vergeten is en andere belangrijke data.

(Zelfs geboortedata van kinderen heb ik wel eens omgedraaid, ooo ik ben echt erg)
Ja weet ik wel, maar het voelt zo rot. Ik voel me zo ontzettend kinderachtig dat ik er zo'n probleem van maak, maar ik word er gewoon heel verdrietig van. Jeugdtraumaatje...
Ja, de dingen uit je jeugd.

daar kan ik me wel in vinden, soms lijkt het wel of dat dubbel telt, omdat het je overkwam en je er niets aan kon doen.

Klinkt wel erg 'inconflict' (zijn de dingen die jezelf veroorzaakt niet erger???), maar zo voelt het wel eens, alsof die tijd dubbel telt en toch zo kort was/is.

Misschien ben je gevoeliger als je jong bent, ik weet het niet.

Maar ik begrijp het wel.
Ik heb best veel therapie gehad, en de één is er gevoeliger voor dan de ander. Ik was er heel gevoelig voor, voelde me heel erg in de steek gelaten. Dat voel ik eigenlijk nu ook.
Ja, kan ik me heel goed voorstellen, dus deze situatie is een vervolg op wat je meegemaakt hebt in je jeugd.

Lastig en toch moet je de situaties van elkaar scheiden.

Sterkte ermee
Dank je

Ik zit nu trouwens op hem te wachten, hij is nog steeds aan het werk. Crisis of zo.

Heb jij een beetje een leuke dag gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven