De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Nem ben je weer een beetje beter???
A dirty mind is a joy forever
Ik vlieg even over je scherm hoor

Het mooiste is dat Loki balthasar altijd keihard basht. nu iets minder maar Balthasar is wel altijd de lul als Loki iemand wil pesten. Maar dan wel zn kots opeten....

Moest symbiotisch even opzoeken, zou grappig zijn gezien hun haat liefde verhouding.

En 5 weken uit, dat is nog kort hoor. Dan mag je nog volop klote voelen en terug willen. Al zal dat dubbel voelen omdat hij met een ander is. Duur van een relatie zegt niets over hoelang je nodig hebt om er overheen te komen.

thanks voor de uitleg nem
Nem ben je nog aan de :puke: ?
Je mag wel een kotssmiley gebruiken, maar niet met een naam van een medeforummer ervoor.
Je mag hem niet gebruiken om iemand anders te beledigen. Of om commentaar te geven op het beleid

Ik voel me alweer beter hoor, en ik ben niet aan de kots geweest gelukkig

koorts heb ik niet meer, ik voel me nog wat rillerig maar verder alles goed.
Poehhee. Ik ben de opblaasstoel aan het oppompen met een voetenpomp. Ik ben niet slim bezig. Eerst ontdekken dat het tuutje net niet in het grote gat past, dan maar hans eromheen. gaat redelijk........pomperdepomp.....hee, een kleiner tuutje. Kleiner frutje van de pomp erin........pomperdepomp....scheit niet op. Hee, tuutje ligt eruit.......grotere dan.......pomperdepomp......uitgeput. Bijna klaar, ff roken
ja hoor, ik heb een tijdje terug bij de hema kousenvoetjes van badstof gekocht, leek me wel fijn om te hebben, dus meteen drie paar, drie pakken.

Maak ik er nu eentje open, rollen er vier uit ipv twee. En dat staat ook op de verpakking, 2 paar. Finaal overheen gelezen, en ik heb dus 6 paar kousenvoetjes. Ik vond ze al aan de dure kant
quote:MissLoki schreef op 07 januari 2011 @ 17:18:

Poehhee. Ik ben de opblaasstoel aan het oppompen met een voetenpomp. Ik ben niet slim bezig. Eerst ontdekken dat het tuutje net niet in het grote gat past, dan maar hans eromheen. gaat redelijk........pomperdepomp.....hee, een kleiner tuutje. Kleiner frutje van de pomp erin........pomperdepomp....scheit niet op. Hee, tuutje ligt eruit.......grotere dan.......pomperdepomp......uitgeput. Bijna klaar, ff roken Goed bezig Miek
Mooi meegenomen toch Nem!
Miek, dasnie handug

Ik heb een hekel aan opblaasspul oppompen, het ergst is altijd een tweepersoons luchtbed aan het einde van een lange rijrit als de zon op de tent schijnt
DS, inderdaad, dan heb ik nog drie paar reserve. daar kan ik geloof ik zes jaar mee vooruit, als het niet langer is
Miek

Yellow, gooi het er lekker uit hier!

Daar zijn we nml ook voor, niet alleen voor fistfuckende slikslet acties

Lasagne staat in de oven, zo met ex aan tafel
Ik ga een elektrische pomp kopen om al dit gedoe te omzeilen. Ja weer zo'n onnutige consumeeraankoop, maar ik haat blazen, en ik haat pompen dus wat moet je dan?

Zit weer geinstalleerd thuis, en nu ga ik lekker een sigaret opsteken BINNEN. MUAHHAHAHHA(dit was mijn gemene lachje)

Fijn dat je weer iets beter bent Nem!
En ik vind jullie allemaal lief

grouphug
Tot straks en eet smakelijk voor iedereen die nog gaat eten!

Yellow,

Wij kunnen hier als beste zeuren.

Dus doe gezellig mee.

Als het maar oplucht

Hoi hoi!

Ben ik weer. Was wel een mooi huis, maar de buurt bleek ex-huur en half-huur te zijn. Zo ziet de buurt er ook wel uit. Het ligt boven ons budget en er moet toch wat meer aan gebeuren dan verwacht. Dus helaas niet.

Verder was het huis dus wel erg mooi. Zonder al het andere, had het zeker potentie gehad.
Bummer Tinkel. Hopen dat jullie wel snel jullie droomhuis vinden!

Ik ben volgens mij uitgezeurd...Maar voor de liefhebber een herhaling; Ik mis mijn ex, ik mis mijn ex, ik mis hem, en hij neukt een ander, en dat vind ik niet leuk, ik mis hem.
Weet je niet iets waardoor je hem minder mist?
Gatverdegatver, wat een vieze blotekonten grouphug.

maar mn luchtbed is opgeblazen en ik heb mn beenspieren weer getraind.

Dus ff showen......

En gelijk de katjes maar...

Loki

Balthasar

Luna, haar andere oog is blauw

Tijgertje, foto bij mn moeder gemaakt
yellow, je moet gewoon zijn "ander" neuken, weet hij tenminste hoe jij je voelt...
die stoel is gaaf, en die katten zijn ook zoooooooo stoer...

Hoe lang denk je trouwens dat die combi het gaat uithouden?
Moet ik zijn vriendin neuken? Ze is nogal lelijk eerlijk gezegd dus ik pas als je het niet erg vindt..

LIeve katjes Loki! En die stoel heb je heel netjes opgeblazen, als ik ooit een opblazer heb voordat ik budget heb voor mijn elektrische pomp weet ik je te vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven