Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik moet de kerstkaarten gaan doen, volgens mij zei ik dat vorige week woensdag ook al.

Vind het werken wel leuk hoor maar die vrije tijd is wel kostbaar geworden.
Ace of Base errug *braak*
Kerstkaasten, leuk

Hoe was de nacht Vish? Nemo naar KDV vandaag?

Eo, hoe gaat het??????

Ik zit alweer veel te lang in onmogelijke positie voor laptop naar afgrijselijke kerstliedjes te luisteren. Nu heb ik koppijn. Ik weet niet waarvan eigenlijk . Effe zien of hiernaast een bakkie voor me klaarstaat
Nacht ging wel, Nemo gewoon thuis hoor, moet even flink opruimen, moeder komt zo.
Ik ben er nog even; Luun gisteren was er een topic over een laptop die z`n draadloze internet kwijt was (ik dacht eigenlijk dat het jouw topic was ), mischien kan Lunaman daar wat inspiratie opdoen?
MELD!

Handig zo'n ziekenhuis, krijg je een keurig opgevoed kind mee naar huis Meneer krijgt netjes om de 3 uur een voeding, vannacht was eigenlijk ook best knap, hij kreeg om 22.30 laatste voeding, om 2.30 weer 1 en iets voor 7.00 weer. Erg netjes voor zo'n hummel vind ik zelf. Hij meld zich niet echt voor een voeding, wordt hoogstens een beetje onrustiger.

Waar was ik toen Juna geboren werd toch zo druk mee? Toen vond ik het súperdruk en kwam ik nergens aan toe, terwijl ik het nu wel relaxt vind, zo'n ukkie.

Schema gaat vast nog wel overhoop hoor, helemaal als hij volledig aan de borst drinkt, maar voor nu is het ideaal. Huilen doet hij niet. Heb ik uberhaupt vrijwel nog nooit gehoord bij hem. Bij zijn prikjes, en bij de geboorte, en verder is het hem gewoon nog te vermoeiend.

Was gister wel een beetje van slag, net als Juna. Verder is het vooral opeens compleet zo met z'n vieren en gaat het wel een beetje vanzelf. Erg fijn.
Oh, kerstkaarten worden hier ook hoog tijd.
Fijn dat het zo goed gaat Eow!!

Moeder belt net af, ze is ziek. Dus ik ga NU de kaarten doen.

Schop schop
quote:peppie schreef op 19 december 2007 @ 10:18:

Inad, bedankt voor je kaartje trouwens! Erg leuk en lief klein

Jaaaaaa

(zijn MINSTENS net zo leuk als die van de hema hoor, Inad )
Peas on earth!
Haaai,

Eow, woow, wat lekker dat Juno het zo goed doet. Misschien is hij ook gewoon rustig qua type kind? Bedoel, kan me niet voorstellen dat hij als hij meer energie heeft zich ineens zou ontpoppen tot een huilbaby. Lekker ook dat je zo relaxt bent

Dansen met Ceetje klinkt lief, Star

Fijn dat kaartje wel leuk is, PopdeE.

(Ik was samen met P in stad en zag toen veeeeeeeeeeel leukere kaartjes dan de al verstuurde )

Luna, balen van internet.

Diri, hoest verder bij jou? Nog meer school/ werk nieuws?'

Vish, jaa nu ineens weinig tijd meer natuurlijk. Kan heel naar voelen, beetje geleefd worden door werk.

Pep, januarikaart niet erg hoor, zo'n boze Wup is tijdloos

Hier zijn we thuis, Chica is warmig en hoest nog steeds zo vreselijk naar. Eten is erg gisteravond wel ingebleven gelukkig. Ik heb haar bij die hoestbui die Diri live meemaakte uit bed gevist en dat hielp. Ze moet gewoon niet platliggen, dan komt alles eruit. Vanmiddag gaan we voor de zekerheid naar de HA.
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 19-12-2007 11:19
Reden: typtyptyp
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Sterkte bij HA Inad.

Wow Eow, klinkt als een superbraaf jongetje
Arme Chica. Succes bij de HA. Het moet nou echt een keer afgelopen zijn met al die zieke kindjes/mannen/theehuisdames. Het lijkt wel alsof op het randje van 2007 alle overgebleven ziektes/kwaaltjes/virussen er nog even doorheen gejaagd moeten worden ofzo.

Juno is ook rustig volgens mij. Maar weet uit ervaring met Juna dat dat nog wel iets kan veranderen de aankomende weken. Dat hij zich ontpopt tot huilbaby lijkt me sterk, maar Juna huilde ook niet toen ze thuiskwam (zelfde gewicht bij thuiskomst ongeveer) en dat werd na een tijdje toch wel iets meer.

En ik vind het verbazingwekkend hoeveel ze op elkaar lijken. Zowel qua gedrag als uiterlijk. Zo leuk om te zien!
Ja, iets meer volume wel logisch en het zal heel inspannend voor hem zijn, huilen en sowieso alles. Als je bedenkt dat een normaal gewicht toch wel zo'n 3 kilo is. Wanneer is trouwens je uitgerekende datum? Toch pas eind december? Ik ga eens bijlezen op je decembertopic, want daar zijn ze druk aan t bevallen waarschijnlijk nu. Het blijft een volkomen absurd idee dat Juno er al maanden is..

Leuk dat ze op op elkaar lijken ga je nog fotos plaatsen? Ben zo benieuwd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat fijn dat jullie zo'n goede eerste nacht samen hebben gehad. En wat goed dat het zo compleet voelt. Dta ís het namelijk ook! Wel herkenbaar hoor, dat je je afvraagt waar je na de geboorte van Juna zo druk mee was. Ik kon na de geboorte van Tony niet eens tijd vrijmaken om te stofzuigen! Whahah. En na Vito viel dat allemaal best wel mee. Twee kindjes is soms best druk, en soms hebben ze je ineens allebei heel had nodig, maar ook nog genoeg tijd om te forummen (en dus eigenlijk ook om te stozuigen!) over.

Ben net terug van afscheid. Kindjes hebben allemaal optredens gedaan. Erg leuk. Heb ze allemaal een dikke knuffel gegeven toen ze naar huis gingen. Net allemaal bossen bloemen in het water gezet en nu veeeeeeel chocola aan het eten!
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaa foto's! Juno in zijn eigen huis.
voor Kess.
Star, ben je weer aan het chielen?
Loretta is De Mol. Punt.
Op sekstopic ben ik bloedserieus. Als ie nie wil wil ie nie.
Was 23 december uitgerekend, dus as zondag.

Ik wilde gister foto's maken, maar batterijen weer eens leeg (moet een keer nieuwe kopen) en oplader weer eens kwijt. Ga straks nog een poging doen.

Kess, vond je het lastig om afscheid te nemen?
Wat gaan jullie met kerst doen?

Ben ik de de enige die héél hebberig wordt van alle leuke kerstige dingetjes in de supermarkt? Zat de Allerhande en het blad van de C1000 eens door te lezen, en het lijkt mij verstandig als ik mij voorlopig niet in de supermarkt begeef. Zie alleen maar lekkere hapjes, broodjes, toetjes en meer dikmakende en schrikbarend dure dingen.
Oh ja, en ik vind die chocopads wél erg lekker. Ben weken op zoek geweest naar de navulverpakking en éindelijk hebben ze die bij de Appie hier.

Eowman is ook fan, net als mijn moeder, dus er gaan hier behoorlijk wat pakken doorheen

Kesstrella, nieuwe spoelkeuken. Rap.

Kerst: kerstavond: op de bank (waarschijnlijk met 1 of meer kind op de arm) hapjes, minibroodjes en meer van dat dure dikmakend spul eten.

1ste kerstdag vieren we volgens schoonmoeder hier kerst. Geen idee wat we eten en zo meer.

2de kerstdag niks nada noppes.

Nieuwjaar: traditiegetrouw naar mijn ouders: chinees eten
Ik word er niet hebberig van, maar hongerig

Mijn vader is 24 december jarig, viert het a.s. zondag, dus dan zijn we daar. Eerste Kerstdag bij mijn ouders en Tweede Kerstdag ws naar de Efteling.

Eerste Kerstdag een grote verrassing dus voor jullie Luun
Ik wou net zeggen Luun, als je schoonmoeder dat allemaal zo leuk weet te bedenken weet ze ook vast wel wat jullie gaan eten

Ik maakte hier een grapje tegen schoonfamilie, ze hadden het erover waar ze kerst wilden vieren, (moet namelijk elk jaar met de hele club...brrr...) dus ik riep voor de grap 'anders komen jullie bij ons, moet je wel zelf je eten meenemen'. Ik dacht dat wel duidelijk was dat ik geen 12 man over de vloer wilde op 1e kerstdag en dat het idee alleen al zo absurd was dat ze het niet serieus zouden nemen.

Dat deden ze dus wel. Hoor schoonmoeder 2 minuten later tegen schoonzusje zeggen '1e kerstdag gaan we dus naar Eowynn en Eowman, wat doen we 2e kerstdag dan?'

Schrok me kapot, meteen maar even gezegd dat dat een grapje was en dat 12 mensen op bezoek een béétje veel van het goede was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven