Het Theehuis
dinsdag 18 december 2007 om 22:01
Diriman ziek? Ocherrume... Maar ben stiekem wel blij nu niet meer de enige te zijn met aanstellerige vent. Tenminste, ik neem aan dat Diriman ook een Ehte Vent is, en niet tegen pijn kan en diep zucht en steunt en met zijn ogen rolt?
Trouwens, als ik heel eerlijk ben, begint Don wel weer normaler te doen. Donderdag mogen de hechtingen eruit, dat wordt ook hoog tijd. Back to life, back to reality! (oooooh, wat was dát een heerlijk nummer, weet je nog, Base2Base?)
Trouwens, als ik heel eerlijk ben, begint Don wel weer normaler te doen. Donderdag mogen de hechtingen eruit, dat wordt ook hoog tijd. Back to life, back to reality! (oooooh, wat was dát een heerlijk nummer, weet je nog, Base2Base?)
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 18 december 2007 om 22:21
Check
Ja inderdaad lekker nummer, nu in mijn hoofd bedankt daarvoor haha!
Het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam "zoen mij maar niet heb net overgegeven" het is toch wat met die kerels EEN ECHTE VENT! Nu naar bed moest emmer naast zijn bed zetten want dan kon hij *zucht* even zijn tanden poetsen *zucht* en lekker gaan slapen *zucht*
Klinkt als he............
Ja inderdaad lekker nummer, nu in mijn hoofd bedankt daarvoor haha!
Het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam "zoen mij maar niet heb net overgegeven" het is toch wat met die kerels EEN ECHTE VENT! Nu naar bed moest emmer naast zijn bed zetten want dan kon hij *zucht* even zijn tanden poetsen *zucht* en lekker gaan slapen *zucht*
Klinkt als he............
dinsdag 18 december 2007 om 22:22
quote:peppie schreef op 18 december 2007 @ 22:21:
Is het heel stom dat ik me erger aan de ondertiteling bij Philadelphia waar constant "advokaat" staat?Herkenbaar net zoals er in de krant bij de tv programma's stond Lilia 4-ever onder de foto van de film en bij het programma Lilya 4-ever, vind ik zoooo stom!
Is het heel stom dat ik me erger aan de ondertiteling bij Philadelphia waar constant "advokaat" staat?Herkenbaar net zoals er in de krant bij de tv programma's stond Lilia 4-ever onder de foto van de film en bij het programma Lilya 4-ever, vind ik zoooo stom!
dinsdag 18 december 2007 om 22:29
Ik ben zo benieuwd hoe Eow het nu heeft. Ik bedacht me net dat het natuurlijk wel een echte baby is die krampjes heeft, nachtvoedingen wil en spuitluiers produceert. So far voor de roze wolk
Maisjes, ik ga naar bed. Ben gaarrrrrrrr. Kussie voor iedereen maar spesjiaal voor Vishewijffie die ik zo enorm geschoffeerd heb vandaag
Maisjes, ik ga naar bed. Ben gaarrrrrrrr. Kussie voor iedereen maar spesjiaal voor Vishewijffie die ik zo enorm geschoffeerd heb vandaag
dinsdag 18 december 2007 om 22:37
Ik kijk ook Pep en jank ook en erger me ook aan advokaat.
Waarom doe ik dat toch steeds, jankfilms kijken? Gisteren al The Green Mile. Is het trouwens Tom Hanks week ofzo?
Laatst bij Nickelodeon tekenfilmpje ook stomme foute, iets van 'houdt de dief' ofzo, gebiedende wijs met dt, zo slordig.
Even film afkijken, dan bijlezen en snel bed in. Chica slaapt gelukkig hoest en kotsvrij (afkloppen)
Waarom doe ik dat toch steeds, jankfilms kijken? Gisteren al The Green Mile. Is het trouwens Tom Hanks week ofzo?
Laatst bij Nickelodeon tekenfilmpje ook stomme foute, iets van 'houdt de dief' ofzo, gebiedende wijs met dt, zo slordig.
Even film afkijken, dan bijlezen en snel bed in. Chica slaapt gelukkig hoest en kotsvrij (afkloppen)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 18 december 2007 om 22:40
dinsdag 18 december 2007 om 23:00
niks over...ze moest weer zoo hoesten dat ik haar uit bed heb gevist. Ze moet gewoon even rechtop zitten. Ik ga even een boekje voor haar lezen en dan proberen we het weer..
truste allemaal en Eow, je eerste gebroken door Juno nacht misschien? Dat dat zo mooi kan zijn Ik denk aan jullie Zo blij dat hij thuis is!
truste allemaal en Eow, je eerste gebroken door Juno nacht misschien? Dat dat zo mooi kan zijn Ik denk aan jullie Zo blij dat hij thuis is!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 19 december 2007 om 09:19
Babydancen om 18.41?! Ja letterlijk dan, dansen met Ceetje
Euhm.....weet niet meer wat ik gisteravond heb gedaan. Tv gekeken. Euhm...o ja, Puberruil XL en daarna Vreemde Tralies. En toen slapen. Spannend.
Eow, hoe is het vannacht gegaan met zoon thuis in eigen bedje?
Tom Hanksweek, BINGO
Op wie en waar heb je gereageerd dan trouwens Pep?
Euhm.....weet niet meer wat ik gisteravond heb gedaan. Tv gekeken. Euhm...o ja, Puberruil XL en daarna Vreemde Tralies. En toen slapen. Spannend.
Eow, hoe is het vannacht gegaan met zoon thuis in eigen bedje?
Tom Hanksweek, BINGO
Op wie en waar heb je gereageerd dan trouwens Pep?
woensdag 19 december 2007 om 09:57
woensdag 19 december 2007 om 10:18