De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

tinkel, wanneer komt die snickers dan....IK HEB HONGER
Ja, maar is bij mij een stokpaardje.

Maar ik geloof daar dus echt in, natuur in huis voor zuivering van de lucht.

Heb er boeken van in huis. (nu uitgeleend)

maar er is op het web veel over te vinden.

bijvoorbeeld:

kamerplanten
Jij kwam toch naar mij toe? Dat is wel 1,5 uur hoor!
Ik weet niet of dat echt iets voor mij is, ik heb nogal wat moeite om planten water te geven. Voor een kinderkamer vind ik het denk ik wel goed.

Willen jullie zien waar we vanmiddag gekeken hebben?
ja leuk leuk.

huizen kijken

en me dan weer verbazen hoe goedkoop het is in het noorden des lands.
Ja Tinkel!
Even via mail.

deze is niet kapot te kijken, echt een maand of twee zonder water overleven ze nog.

en toch zuivert ie de lucht.
Waar is het huis dan? Ben benieuwd. Wat zoeken jullie eigenlijk?

Vrijstaand, 2 onder 1 kap , appartementje, 1 slaapkamer of meerdere?
Verstuurd.

Zijn op zoek naar rijtjeswoning, maar liefste een hoekwoning of 2-kapper. Met grote achtertuin, ruime woonkamer en keuken, 3 slaapkamers en vaste trap naar zolder. Dat zijn eigenlijk de praktische eisen.

Daarnaast ook nog een leuke wijk.
Leuk huis Tink!

Flinke tuin ook

Jammer dat het hem niet wordt
Mooi huis hoor,grote tuin!!

maar als de straat niet bevalt moet je het niet doen. Het is wel een investering in de toekomst, niet dat je er maar een paar maanden zit ofzo.
Ja vinden wij ook wel een beetje. Er zit nog steeds veel huur, en dat is ook wel in de straat te zien. Slecht onderhouden tuinen en huizen met van die bruine depressieve kozijnen. Het straalt gewoon huur-wijk uit. En daar is niks mis mee, maar daar woon ik nu ook. En ik wil graag ene upgrade (al woon ik nu wel echt tussen de sjappies). Maar ik wil meer dan dat. Ik wil gewoon een leuke kindvriendelijke wijk. Lekker gezellig, lekker hollands.
Ik vind de tuin dus ook geweldig, dit is de grootste die we zijn tegengekomen tot nu toe.
Maar willen jullie klussen (want dit huis moet je wel klussen toch, omdat het een huurhuis is gweest) of liever in 1x erin trekken?

Leuk hoor huizen kijken!! Ik ga op zoek op funda!(ik heb geen geld, maar dat maakt niet uit..)
We willen op zich wel klussen, maar dan moet het huis ook goedkoper zijn. We hebben wel een budget. Ik zou afgelopen maandag ook een afspraak maken voor een opknapper, maar die was al verkocht.

Ow trouwens nog een klustip: check de vloerbedekking en behangtip in de slaapkamer.

Tipje
wat een groot huis en grote tuin.

Als het een wijk is waar veel huurhuizen verkocht worden, dan kan het een wijk in opkoming zijn.

sjappies??

da's iets van tokkies?
ja wat is een sjappie? Tsjappie is een aziaat.
Ik zie geen tip? Wel een lelijke rode vloerbedekking
Wel mooie deuren!

Met andere klinken dan
Sjappies zijn sukkels, losers

Toch?
dat randje om de afzuigkap in de keuken,

geweldig.

(mijn huis had diezelfde staat toen we erin kwamen, kost veel tijd om te moderniseren)
Ik ga mijn bedje opzoeken,

spelling kost me nu heel veel moeite, dus ga maar nokken)

leuk woord: Sjappies.
In de slaapkamer op de plek van het bed en het nachtkastje zit geen vloedbedekking en behang.

Die man zei ook dat het een opkomende buurt is. Maar ja hoe lang duurt het voor die huizen allemaal koophuizen zijn en de buurt verbeterd. Dat kan wel jaren duren en misschien zijn er mensen die helemaal niet weggaan met die rommeltuinen. Dat is ook weer niet goed voor de woningwaarde. En tot die tijd zit je er wel in.

Aan de andere kant, als het wel mooi wordt dan stijgt je huis nog flink in waarde. Maar ik vind het een te groot risico, je weet niet of het een leuke buurt gaat worden.

Sjappie's zijn een beetje tokkies en losers, meer een zelf bedachte term. Er zitten hier veel verslaafden.
Lekker slapen Gala!!!

Tink, ik ken dat woord wel hoor, wordt redelijk vaak gebruikt in mijn omgeving

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven