doucherandje wanneer douchen

08-01-2011 10:38 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

er is gister een doucherandje bij ons geplaatst, gekit neem ik aan, de aannemer zei morgenavond douchen, maar vraag me af of ik nu al kan, voel me zo vies, het heeft heel de nacht kunnen drogen en luchten

greetzz
Ik zou toch maar wachten tot morgenavond, volgens mij moet dat wel een tijdje drogen... Kan je niet bij iemand anders douchen of je met een washandje bij de wastafel wassen ?
Als een aannemer zegt morgenavond, dan lijkt me het ook zaak dat je wacht tot dat moment. Als je niet wilt wachten, dan moet je eventuele gevolgen voor lief nemen.

Even een washandje onder je oksels of waar je je ook niet fris moge voelen doet het em ook hoor.
Of kan je er geen plastic zeiltje over leggen zodat het neit nat wordt en dan gaan douchen ?
Heb helaas niemand in de buurt wonen, voel me echt vies en plakkerig hij is in de ochtend al geweest, dus heb al een dag niet gedoucht, en heb nogal vet haar... jaja luxeprobleem
Gewoon bij iemand anders douchen, dat moet toch mogelijk zijn? Als je te vroeg gaat douchen en het wordt lek, ben je veel verder van huis.

Gewone kit is vrij snel droog, maar misschien heeft hij wel wat anders gebruikt wat langer moet drogen, maar ook beter werkt oid. Gewoon luisteren naar advies van de aannemer.
Nee, niet eigenwijs zijn en echt wachten. Als de kit niet goed droog is, dan kun je daar veel ellende mee krijgen. (Bijv dat er vocht onder komt, zonder dat je het merkt, en dat je pas over een poosje met lekkages, schadelijke schimmels of zelfs verrotting geconfronteerd wordt).
Ik zou toch echt niet gaan douchen hoor. Je kunt je haar toch ook even in de wasbak wassen? Is wel wat onhandiger maar wel te doen hoor.
Boven de wasbak, gewoon even geduld hoor.

Echt niet doen hoor anders kan het straks weer overnieuw, hij zal het niet voor niks zeggen.
Als de aannemer zegt morgenavond douchen dan zou ik me daar maar aan houden. Hij zegt dat lijkt mij niet voor niets.

Afdekken heeft niet veel zin. Met douchen komt er veel stoom vrij en dat komt overal.

Kan je niet ergens anders even onder de douche springen, bij een familielid of vriendin ofzo? En anders voor een keer met een washandje aan de wastafel. Hoe vies kan je zijn als je ´s ochtends nog gedouched hebt?
Kom op, desnoods rij je naar een zwembad in de buurt, met shampoo en zeep even onder de douche. Of je kop onder de kraan en met een washand de rest. Verpruts het werk van de aannemer nou niet, hij zegt het toch niet om je te pesten?
Als je geen bekenden in de buurt hebt, kun je dan niet douchen op de sportclub of de uni oid?
En als je snel vet haar hebt even je hoofd onder de kraan boven de wastafel wassen. Zo´n ramp is dat niet voor een keer lijkt mij.
Je haar kun je toch ook aan de wastafel wassen voor een keer. De rest met een washandje.
waarom staat dit bij relaties?
Dat je vies bent zit gewoon tussen je oren als je gister nog gedouchet hebt en als je haar zo vet is kan je ook ff je kop onder de kraan steken.
Waarom geeft 12 man hetzelfde antwoord
quote:Gebakje21 schreef op 08 januari 2011 @ 10:46:

waarom staat dit bij relaties?Ja, zie het nu ook. Moet natuurlijk bij psyche staan, dit grote probleem.
quote:Cathel schreef op 08 januari 2011 @ 10:47:

[...]

Ja, zie het nu ook. Moet natuurlijk bij psyche staan, dit grote probleem.
quote:_airecolette_ schreef op 08 januari 2011 @ 10:47:

Waarom geeft 12 man hetzelfde antwoord

Dat zat ik me ook af te vragen!!

TO.. ehh.. nou ja, wat de rest zegt dus
We horen onszelf graag, that's it.
Heb je geen buren?

Kun je toch daar douchen.

Als je ze niet kent, mooi moment om ze te leren kennen.
Jeetje ben me net aan de wastafel gaan schoonschrobben:P kom terug en al zoveel reacties, jullie hebben gelijk ook ik wacht tot vanavond!

thanksss
quote:StabiloBoss schreef op 08 januari 2011 @ 10:55:

Heb je geen buren?

Kun je toch daar douchen.

Als je ze niet kent, mooi moment om ze te leren kennen.Zie het al helemaal voor me. Met een badjas aan en op slippers handdoek in de hand bel je aan. Hoi ik ben ..... en woon hier al 8 jaar en tja we kennen elkaar niet zo goed maar daarom kom ik bij u douchen.
quote:Avaeyebrow schreef op 08 januari 2011 @ 10:58:

[...]

Zie het al helemaal voor me. Met een badjas aan en op slippers handdoek in de hand bel je aan. Hoi ik ben ..... en woon hier al 8 jaar en tja we kennen elkaar niet zo goed maar daarom kom ik bij u douchen.

Waarom niet?

Mijn buren mogen hier douchen hoor. Of ik ze nou ken of niet.

Daar ben je buren voor.

Dat als je wasmachine kapot is, je even een wasje mag komen draaien. Dat als de buurvrouw haar been breekt, je haar hond uitlaat.

De meeste buren bijten niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven